Loyaliteitsprogramma Accor telt 3 miljoen leden

16 september 2009
Loyaliteitsprogramma Accor telt 3 miljoen leden

Een jaar na de introductie telt A|Club van hotelbedrijf Accor wereldwijd drie miljoen leden. Met het gratis online loyalty-programma zijn niet alleen punten te verdienen in de ruim 2.000 Accor-hotels onder de merken Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, ibis en all seasons. Binnenkort wordt het programma uitgebreid met het Adagio netwerk. Daarnaast kunnen leden punten sparen bij een groeiend aantal partners, zoals Club Med, Europcar, Lenôtre (vanaf oktober 2009) en twaalf grote luchtvaartmaatschappijen, waaronder Air France/KLM.

Ter viering van haar eerste verjaardag biedt A|Club haar leden tijdens de jubileumweek, van 14 t/m 20 september, het dubbele aantal punten aan. Bij aanmelding in de maand september krijgen nieuwe leden 2.000 punten in de vorm van een A|Club-voucher die een waarde heeft van 40 euro. Aan het einde van de maand kunnen leden meedoen aan een loting met kans op 100.000 A|Club-punten, oftewel 2.000 euro aan vouchers. Andere prijzen zijn een weekend autohuur, vliegtickets binnen Europa, treintickets op de netwerken van SNCF en Thalys, en Lenôtre cadeaupakketten.

Met ingang van januari 2010 wordt een papierloos beloningssysteem geïntroduceerd. Leden ontvangen vanaf dat moment hun vouchers elektronisch.
De website van A|Club wordt voortdurend uitgebreid. Eind dit jaar kunnen bijvoorbeeld Chinezen en Polen er in hun eigen taal over de meest actuele aanbiedingen lezen. Het totale aantal talen dat op de site wordt aangeboden, bedraagt dan negen.

~Hospitality Management, Frank Lindner~

"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/loyaliteitsprogramma-accor-telt-3-miljoen-leden/


Overig nieuws