Mis het niet! Wetgeving, praktijk & ervaringen omtrent self service in hotels

Auteur: Redactie
Branded Content Events 8 mei 2025
Mis het niet! Wetgeving, praktijk & ervaringen omtrent self service in hotels

Leer in de praktijk hoe je met self service-kiosken, incheckzuilen en interactieve lobby-entertainment in jouw hotel aan de European Accessibility Act (vanaf 25 juni) voldoet – en tegelijkertijd je gasttevredenheid verhoogt en de check-in throughput versnelt. Bezoek gratis van 20–22 mei 2025 de Week van de Self Service in Son en Breugel. Ontdek van onder andere Valk Exclusief de voorbereidingen, valkuilen & concrete resultaten.

Waarom je dit niet mag missen 

Per 25 juni 2025 treden strengere toegankelijkheidsregels voor álle self service-toepassingen in werking. Tijdens de Week van de Self Service: 

  • Word je volledig compliant met de European Accessibility Act – voorkom boetes én risicoloze oplevering
  • Bedien je écht elke gast, inclusief mensen met een beperking
  • Maximaliseer je omzet via upsell-functies én interactieve lobby-entertainment die gasten bindt 

Wat kun je verwachten? 

  • Wetgeving & compliance 
    Hoe je dankzij de nieuwste technologieën vanaf 25 juni volledig voldoet aan de European Accessibility Act – én juridische boetes voorkomt
  • Expertpresentaties & inspiratie
    O.a. Valk Exclusief, Heineken Experience en The Chocolate FactoryValk Exclusief delen hun ervaringenen met self service
  • Hands-on demo’s
    Maak kennis met 45+ toonaangevende self service-oplossingen van leveranciers als Mollie, Google, Star, Cikam, Elo, TLS Boca Systems, Oona en Prestop
  • Interactieve lobby-entertainment
    Ontdek hoe touchscreen-games en digitale gastentafels de verblijfsduur en tevredenheid in je lobby verhogen voor zowel kids als volwassenen
  • Netwerken & kennisdelen
    Lunch en afsluitende borrel om ervaringen uit te wisselen met collega-hoteliers, facility-managers en hospitality-professionals

Voor wie? 

Gratis en perfect voor: 

  • Hotelmanagers & operationeel leiders
  • Front-office-, F&B- en revenue-managers
  • Facility- en IT-teams binnen hotels
  • Hospitality-consultants en -adviseurs 

Meld je aan

Bezoek de website en kies je dag en dagdeel. Schrijf je in en zorg dat jouw organisatie straks voorloopt in bezoekerservaring, gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid en efficiëntie! 

Blijf op de hoogte!

Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in uw mailbox? Registreer hier voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Overig nieuws