Most Wanted Award 2020 voor Hotel Banks Mansion

17 februari 2020 | Redactie

Hotel Banks Mansion in Amsterdam, onderdeel van Carlton Hotel Collection, heeft onlangs een Loved by Guests: Most Wanted Award 2020 met een score van 9.6 in ontvangst mogen nemen. De awards worden jaarlijks op basis van geverifieerde gastenboordelingen uitgereikt door Hotels.com.

Het hotel, gelegen aan de Herengracht, staat bekend om haar gastvrijheid en full-service concept met veel complementaire extra’s. Zo is alles wat gasten tijdens hun verblijf in het hotel nuttigen inbegrepen in de kamerprijs.

Mark Welbers, General Manager bij Banks Mansion, is ontzettend blij en trots met zijn Loved by Guests: Most Wanted award. ‘Naast dat wij dagelijks in contact staan met onze gasten is het fantastisch om de reacties terug te vinden in deze award. Met 51 kamers, de ligging midden in het centrum en het bijzondere full-service concept, geloof ik dat gasten bij ons een warm en fijn verblijf ervaren. De mooiste waardering vind ik om gasten te zien genieten tijdens hun verblijf. Banks Mansion is daarmee met recht een ‘home away from home’ voor onze gasten.’ Om deze waardering met haar gasten te vieren, biedt Banks Mansion gasten die voor 31 maart in het hotel verblijven, 20% korting op de overnachting zodat zij ook zelf de gastvrijheid en het full-serviceconcept van Banks Mansion kunnen ervaren.

Over Loved by Guest: Most Wanted Awards

De Loved by Guests: Most Wanted Awards worden door Hotels.com uitgereikt aan hotels die op het gebied van gastenbeoordelingen een 9 of hoger scoren. Hotels.com is een toonaangevende aanbieder van hotelaccommodaties over de hele wereld en biedt reizigers de grootste accommodatiekeuzes op het internet.

Over Carlton Hotel Collection

Banks Mansion maakt onderdeel uit van de Carlton Hotel Collection. Carlton Hotel Collection bestaat momenteel uit twaalf viersterrenhotels, waarvan zeven in Nederland, vier in Groot-Brittannië en één in België. De hotels zijn zowel qua exploitatie als qua onroerend goed in het bezit van Carlton Hotel Collection.  Elk hotel wordt gerund door een gedreven team onder leiding van de General Manager die het hotel beheert als ondernemer. Carlton onderscheidt zich daardoor niet alleen in diversiteit, maar ook in sfeer: persoonlijk, warm en gastvrij. Met een totaal aan 825 medewerkers is Carlton Hotel Collection een hotelbedrijf van formaat.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving KHN
KHN: Alcoholklok hotels wederom toppunt van symboolpolitiek

KHN heeft vol onbegrip kennis genomen van het kabinetsbesluit om vanaf vrijdagavond 23 oktober een alcoholklok voor hotels in te voeren. Volgens dit besluit mag er vanaf vanavond in hotels na 20:00 uur ook geen alcohol meer worden geschonken of genuttigd in publieke ruimten zoals in het restaurant o ...

Achtergronden Coronacrisis
Horecaondernemers krijgen eenmalig 2500 euro overheidssteun

De horecabedrijven die vanwege de coronacrisis gesloten zijn, kunnen een eenmalige uitkering van gemiddeld 2500 euro tegemoetzien. Het bedrag is afhankelijk van het geleden omzetverlies. Dit meldt de NOS op basis van verklaringen van Haagse ingewijden. De maatregel zal deel uitmaken van het derde st ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Ook in hotels geen alcohol meer na 20.00 uur

In bars en restaurants van hotels mag vanaf vanavond 20.00 uur geen alcohol meer worden geserveerd. Ook niet via roomservice. Hiermee trekt het kabinet de lijn met het verbod op de verkoop van alcohol in winkels tussen 20.00 en 07.00 uur door. In winkels is dat sinds vorige week woensdag niet meer t ...

Interview Longread
Martin Lindelauf met pensioen: een interview in 41 vragen, deel 4

Na 41 dienstjaren houdt Martin Lindelauf (61) het voor gezien. Hij laat de hotellerie achter zich. In 41 vragen portretteert Hospitality Management de gedreven hotelier. Dit is deel 4 uit de reeks, die uit vier delen bestaat. Let je extra op de kwaliteit van de bouw van een hotel? ...

Columns
Column Ewout Hoogendoorn: Het nut van data is nul

‘72 procent van de grotere ondernemingen is er nog niet in geslaagd om een datagedreven cultuur te creëren. Dat getal zal onder MKB-bedrijven nog veel hoger uitvallen’. Veel bedrijven investeren erin, maar zijn dus niet niet in staat een cultuurverandering tot stand te brengen. Hoe ...

Opening Internationaal
Ruby Hotels: een derde hotel in Londen én uitbreiding in Wenen

Ruby Hotels heeft vertrouwen in de toekomst. Ondanks de huidige uitdagende tijd waarin ook deze hotelgroep hard geraakt wordt door de gevolgen van Covid-19, wordt er nog steeds uitgebreid. Zowel in het openen van nieuwe hotels als in het uitbreiden van bestaande. Meet Ruby Zoe! Na de succesvol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: