NH Collection Barbizon Palace ontvangt SGS-label

21 juli 2020 | David Bakker
NH Collection Barbizon Palace ontvangt SGS-label

NH Collection Barbizon Palace in Amsterdam krijgt het SGS-label voor haar gezondheidsprotocollen en veiligheidsmaatregelen. Na een grondige keuring door SGS, bestaande uit een protocolbeoordeling, een inspectie in het hotel met uv-licht reinigingscontroles en in het laboratorium geteste oppervlaktemonsters, heeft het hotel het SGS 'Desinfection Monitored' label ontvangen.

Dit toont haar toewijding aan de veiligheid van gasten en medewerkers. NH Hotel Group heeft wereldwijd in alle hotels meer dan 700 operationele procedures aangepast onder de noemer 'Feel Safe at NH' en heeft samen met SGS nieuwe protocollen geïmplementeerd bij NH Collection Barbizon Palace. Het is het eerste NH hotel dat deze erkenning krijgt voor de nieuwe maatregelen. Hieronder vallen schoonmaak- en desinfectieprocessen, verhoogde personeelscontroles, hygiëne- en preventie initiatieven, procedures voor voedselveiligheid en ruimte-indeling. De protocollen bevatten ook de aanbevelingen van de wereldwijde en lokale gezondheidsautoriteiten, evenals de lokale gezondheidsvoorschriften.

Onafhankelijke gezondheidsverificatie voor reizigers goedgekeurd door experts

De samenwerking met SGS is van grote waarde voor alle reizigers, aangezien de verificatie is ontwikkeld door gezondheids- en veiligheidsexperts. "Ik ben enorm trots dat wij het toonaangevende SGS-keuringslabel hebben behaald", zegt Ludo de Jong, General Manager van NH Collection Barbizon Palace. "Gezondheid en veiligheid van onze gasten is onze topprioriteit. De teams in het hotel en op het hoofdkantoor hebben hard gewerkt en hebben voortdurend nieuwe maatregelen geïmplementeerd en getest. Ik ben onder de indruk van hun toewijding en oog voor detail. We kijken ernaar uit zakenreizigers en vakantiegangers van over de hele wereld te verwelkomen om bij ons te komen ontspannen. Hier kan men betrouwbare, maximale voorzorgsmaatregelen, en tegelijkertijd de hoogste normen van service en gastvrijheid ervaren."

Meer NH hotels worden beoordeeld: Feel Safe at NH

SGS zal de komende periode meer NH hotels beoordelen, waaronder NH Naçional in Madrid. NH Hotel Group heeft alle aangepaste gezondheids- en veiligheidsmaatregelen uit hun samenwerking met SGS gecombineerd tot een nieuwe gastenervaring met tien pijlers onder de naam 'Feel Safe at NH'. Op deze manier zorgt NH voor een consistente, schone en veilige ervaring in alle hotels wereldwijd. Ga voor meer informatie naar feelsafeatnh.com of bekijk de video hier.

Over SGS

SGS is een internationaal, toonaangevend inspectie-, verificatie-, test- en certificeringsbedrijf. SGS wordt erkend als de wereldwijde maatstaf voor kwaliteit en integriteit. Met meer dan 94.000 medewerkers beschikt SGS over een netwerk van meer dan 2.600 kantoren en laboratoria over de hele wereld.

Blijf je graag op de hoogte?

Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Foto: NH Hotel Group

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving KHN
KHN: Alcoholklok hotels wederom toppunt van symboolpolitiek

KHN heeft vol onbegrip kennis genomen van het kabinetsbesluit om vanaf vrijdagavond 23 oktober een alcoholklok voor hotels in te voeren. Volgens dit besluit mag er vanaf vanavond in hotels na 20:00 uur ook geen alcohol meer worden geschonken of genuttigd in publieke ruimten zoals in het restaurant o ...

Achtergronden Coronacrisis
Horecaondernemers krijgen eenmalig 2500 euro overheidssteun

De horecabedrijven die vanwege de coronacrisis gesloten zijn, kunnen een eenmalige uitkering van gemiddeld 2500 euro tegemoetzien. Het bedrag is afhankelijk van het geleden omzetverlies. Dit meldt de NOS op basis van verklaringen van Haagse ingewijden. De maatregel zal deel uitmaken van het derde st ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Ook in hotels geen alcohol meer na 20.00 uur

In bars en restaurants van hotels mag vanaf vanavond 20.00 uur geen alcohol meer worden geserveerd. Ook niet via roomservice. Hiermee trekt het kabinet de lijn met het verbod op de verkoop van alcohol in winkels tussen 20.00 en 07.00 uur door. In winkels is dat sinds vorige week woensdag niet meer t ...

Interview Longread
Martin Lindelauf met pensioen: een interview in 41 vragen, deel 4

Na 41 dienstjaren houdt Martin Lindelauf (61) het voor gezien. Hij laat de hotellerie achter zich. In 41 vragen portretteert Hospitality Management de gedreven hotelier. Dit is deel 4 uit de reeks, die uit vier delen bestaat. Let je extra op de kwaliteit van de bouw van een hotel? ...

Columns
Column Ewout Hoogendoorn: Het nut van data is nul

‘72 procent van de grotere ondernemingen is er nog niet in geslaagd om een datagedreven cultuur te creëren. Dat getal zal onder MKB-bedrijven nog veel hoger uitvallen’. Veel bedrijven investeren erin, maar zijn dus niet niet in staat een cultuurverandering tot stand te brengen. Hoe ...

Opening Internationaal
Ruby Hotels: een derde hotel in Londen én uitbreiding in Wenen

Ruby Hotels heeft vertrouwen in de toekomst. Ondanks de huidige uitdagende tijd waarin ook deze hotelgroep hard geraakt wordt door de gevolgen van Covid-19, wordt er nog steeds uitgebreid. Zowel in het openen van nieuwe hotels als in het uitbreiden van bestaande. Meet Ruby Zoe! Na de succesvol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: