NH Hotels uitgeroepen tot Beste Hotelketen 2016

24 januari 2017 | Roy Spijker

NH Hotel Group mag zich de beste hotelketen van Nederland noemen. De keten won de prijs 'Beste Hotelketen 2016' van Hotels.nl, dankzij de goede reviews van gasten op de website. In totaal zijn er meer dan 43.000 reviews ingevuld, waarbij gekeken is naar de prijs en kwaliteitverhouding, hygiëne, service, comfort en ligging.

Het is de eerste keer dat Hotels.nl de award voor 'Beste Hotelketen' uitreikt. NH Hotels werd bekroond om haar mooie locaties, goede prijs en kwaliteit verhouding en uitstekende reviewscores. Naast de gewonnen award voor 'Beste Hotelketen 2016' zijn ook awards uitgereikt aan individuele hotels met hoogste reviewscore per stad. NH Maastricht, NH Utrecht en NH Den Haag werden door Hotels.nl uitgeroepn tot beste hotelketen van die stad.

Waardering

Eerder won NH Hotels ook de prijs van 'Beste Hotelketen' bij de Zoover Awards. Volgens NH Hotel Group is er een significante stijging te zien in de waardering van gasten, sinds het bedrijf haar strategische vijfjarenplan lanceerde in 2014.

“Deze awards laten zien dat gasten onze ingezette weg enorm waarderen. We zien dit niet alleen terug in deze onderscheidingen, maar ook in de constante groei van onze klanten en de bezettingsgraad in onze hotels. We zullen blijven investeren in onderscheidende en kwalitatief hoogwaardige hotels en services om de verwachtingen van gasten te blijven overtreffen”, aldus Maarten Markus, Managing Director van NH Hotel Group.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Hotelier Gijs Hendrikx: ''Ik betaal huur op basis van bezetting''

“Hee, met Gijs!” Ik moet even nadenken, maar dan valt het kwartje. Het is Gijs Hendrikx, de veelbelovende en succesvolle hotelier uit Venlo die mij belt. “Ik bel je even om te vertellen hoe het hier in Venlo allemaal is gegaan tijdens de coronacrisis. Volgens mij mag ik van geluk s...

Interview
Ambities bij hotel blooming in Bergen ''Een Bib Gourmand zou geweldig zijn''

Dit interview is onderdeel van het drieluik ‘Hotellerie aan de Noordzeekust geportretteerd’. Twee weken geleden publiceerden we deel 1, het interview met Syrco Bakker, tweesterrenchef van Pure C, onderdeel van Strandhotel Candzand-Bad. Vorige week volgde deel 2: het interview met Mariann...

Onderwijs Ondernemen
Deze hotelprofessionals zijn klaar voor het post-corona tijdperk

Blije gezichten van hotelprofessionals. We vonden het wel weer eens tijd om met iets positiefs te komen. Op de foto zie je de cursisten die met goed gevolg de Revenue Management training - aangeboden door HM Academy, met als trainer Stan Josephi - hebben afgerond. Kansen pakken Ondanks de rece...

Hotelbouwplannen Achtergronden
Hotel de Heerlickheijd van Ermelo heeft een compleet nieuwe fitness

Hotel de Heerlickheijd heeft geïnvesteerd in een compleet nieuwe fitness. Gasten van het hotel en inwoners van en rondom Ermelo kunnen aan de slag met de gloednieuwe apparatuur en gewichten om optimaal te werken aan hun conditie en gezondheid. De Wellness & Fitnessclub wordt aanstaande zate...

Toerisme Coronacrisis
Helft minder Nederlanders op vakantie in maart 2020

In maart 2020 gingen er 1,7 miljoen Nederlanders minder op vakantie dan in dezelfde maand van 2019. Dit is een daling van ruim 50 procent. Over het eerste kwartaal van 2020 is de daling 18 procent ten opzichte van het eerste kwartaal van 2019. De daling geldt voor zowel vakanties in het buitenland a...

Achtergronden Coronacrisis
Hoteliers.com organiseert eerste drive-in masterclass

Deze week organiseerde Hoteliers.com, leverancier van commissievrije boekingssoftware voor hotels, een uniek evenement voor haar klanten. Bij Hotel Ernst Sillem Hoeve in Den Dolder was een gedeelte van het parkeerterrein omgetoverd tot een drive-in bioscoop en op het scherm presenteerde Hoteliers.c...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: