NH is Best Global Hotel Group

9 november 2015 |
NH is Best Global Hotel Group<

NH Hotel Group is tijdens de World Hospitality Awards 2015 in Parijs uitgeroepen tot 'Best Global Hotel Group'. Deze Grand Prix is toegekend
voor de onderscheidende wijze van opereren van de keten. Tijdens de awardceremonie ontving NH Hotel Group ook de award voor 'Best Initiative in Sustainable Development and Corporate Social Reponsibility' voor de Hotels with a Heart campagne, waarin de bijna 400 hotels van de keten kamers beschikbaar stellen voor families die een zware tijd doormaken.

Kroon op het werk
De toekenning van de twee awards is een kroon op het werk van de keten: "Alle collega's van NH Hotel Group zijn ontzettend trots dat we met deze prestigieuze, internationale awards zijn onderscheiden," aldus Federico González Tejera, CEO van NH Hotel Group.

Hotels with a Heart
NH Hotel Group wil met de Hotels with a Heart campagne families die een zware tijd doormaken in het zonnetje zetten. In het afgelopen decennium zijn er meer dan 22.000 hotelkamers gedoneerd aan deze gezinnen, om ze de rust en ontspanning te bieden die ze hard nodig hebben, bijvoorbeeld doordat een ziek kind ver weg van huis verpleegd wordt in een ziekenhuis. In samenwerking met meerdere goede doelen zetten wereldwijd meer dan 2.000 medewerkers van NH Hotel Group zich ieder jaar in om de families een onvergetelijk weekendje weg te bezorgen. In december 2015 zal de elfde editie van Hotels with a Heart plaatsvinden in alle 29 landen waar NH Hotel Group actief is.

Jury- en publieksprijs
De Worldwide Hospitality Awards worden ieder jaar georganiseerd door MKG Group, expert op het gebied van hospitality en toerisme. Sinds 1999 worden ieder jaar projecten op het gebied van onder andere innovatie, marketing, HR, social responsibility en duurzaamheid onderscheiden. Twee jury's, bestaande uit experts uit de hotelbranche en professionals uit de reis-, marketing- en ondernemersbranche, hebben dit jaar samen met de bezoekers van de website van Hospitality ON een keuze gemaakt uit de 45 finalisten, waarbij NH Hotel Group in twee van de vijftien categorieën als winnaar uit de bus is gekomen.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Overheid schept duidelijkheid over regels horeca per 1 juni

Hugo de Jonge heeft namens het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een brief verzonden naar de voorzitters van de verschillende veiligheidsregio's. In de brief worden aanwijzingen voor de coronamaatregelen gegeven. Ook voor de horeca. Hieruit blijkt bijvoorbeeld ook dat de exploitan...

Toerisme Coronacrisis
Boekingen in Nederland overtreffen het wereldgemiddelde

Nu overheden over de hele wereld hun beperkingen verder versoepelen, blijkt uit gegevens van SiteMinder, een platform voor het verwerven van gasten in de wereldwijde hotelindustrie, dat hoteliers niet langer hoeven te voorspellen hoe snel consumenten zullen handelen om te reizen na de COVID-19-pande...

Personeel Coronacrisis
5.000 horecamedewerkers roepen hulp FNV Horeca in sinds sluiting horeca

Sinds de lockdown van de horeca van 16 maart jl. hebben 5.000 horecamedewerkers zich bij FNV Horeca gemeld met vragen en verzoeken om hulp. De meeste vragen gingen over welke rechten en plichten zij hebben sinds hun werklocatie gesloten is. Daarnaast ziet de vakbond een stijgende vraag naar informat...

Branded Content
Vind de route naar jouw gasten

Eindelijk, de restaurants gaan binnenkort weer open. Dat geldt ook voor veel hotels. Langzaam komt de Nederlandse gastvrijheidsindustrie weer tot leven. Wij zien ook weer een stijgende lijn in reserveringen, met name voor hotels buiten de grote steden. Voor alle hotels geldt dat slimme marketing een...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: