nhow hotel op komst in Londen

3 november 2015 |
nhow hotel op komst in Londen<

NH Hotel Group breidt het merk nhow uit naar het Verenigd Koninkrijk. nhow London opent in 2019 zijn deuren en is gelegen in
Shoreditch en The City of London, een trendy en snelgroeiend gebied dat beter bekend staat als 'Tech City'.

8 verdiepingen, 190 kamers
Na Rotterdam (2014), Berlijn (2010) en Milaan (2007) en nhow hotels in ontwikkeling in Santiago (Chili) en Amsterdam, is nhow London de volgende mijlpaal voor het designmerk van de keten. NH Hotel Group gaat voor nhow London een samenwerking aan met AXA Investment Managers - Real Assets. Het hotel maakt deel uit van het project 250 City Road, onder ontwerp van Foster + Partners, opgericht en geleid door de beroemde architect Lord Norman Foster. Het hotel beschikt over acht verdiepingen met 190 kamers, een restaurant, een bar, een fitnessruimte en meerdere meeting & eventruimtes. "nhow biedt een ongekend niveau van gastvrijheid en heeft als doel de benchmark te zijn voor de meest innovatieve, culturele, sociale en artistieke stromingen in grote steden, die continue in beweging zijn", aldus Federico González Tejera, CEO van NH Hotel Group.

Twaalf nhow hotels
Het merk nhow zal naar verwachting in 2018 uitgroeien tot twaalf hotels. Naast de bestaande drie nhow hotels werkt NH Hotel Group momenteel aan twee andere nhow projecten: één in Amsterdam, genaamd nhow Amsterdam RAI, en één in Santiago in Chili. De ontwikkeling van het merk nhow maakt onderdeel uit van het Strategische Vijfjarenplan van NH Hotel Group, waarin expansie één van de belangrijkste pijlers is. Deze initiatieven komen voort uit de visie van NH Hotel Group: Wanneer iemand een reis, overnachting of meeting plant in een stad, zakelijk of privé, zal diegene zich altijd afvragen: "Is er een NH hotel op mijn plaats van bestemming?"

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: