Nieuw hotel en nieuwe hotelgroep

24 december 2012 |
Nieuw hotel en nieuwe hotelgroep<

Met de start van een nieuw jaar komt er een nieuw hotel naar Amsterdam. Op 11 januari 2013 opent het Park Inn Amsterdam Airport Schiphol haar deuren.

Hotelgroep rijker
Hiermee is Nederland niet alleen een hotel, maar ook een hotelgroep rijker. De internationale keten Park Inn by Radisson richt zich met haar trendy uitstraling en kleurrijke stijl op de nieuwe generatie zakenreiziger. Zo omvat het concept een multifunctionele LivingRoom, een 24 uur per dag geopende Food Kiosk en een selfservice check-in en -out desk. Park Inn Amsterdam Airport Schiphol is gevestigd op Schiphol-Rijk, met zowel de luchthaven als de stad op zo’n tien minuten rijden. Daarmee is het de ideale locatie voor een zakelijke meeting of een stop-over.

24/7 in plaats van 9 tot 5
Modern, stijlvol en goed doordacht. Dat is het nieuwe concept dat Park Inn naar Nederland brengt. Het Park Inn Amsterdam Airport Schiphol richt zich met haar 24/7 faciliteiten op de zakenreiziger van nu, die zich niet houdt aan negen tot vijf. Flexibele werktijden, zakelijke meetings die ook gezellig mogen zijn en online werken met het geroezemoes van een huiskamer om je heen – het is hier allemaal mogelijk.

Internationale gerechten
The Livingroom is gespecialiseerd in internationale gerechten en is geopend voor ontbijt, lunch en diner. Ook de 24/7 Food Kiosk maakt het de gasten met snacks, salades & drinks gemakkelijk. Er zijn 150 kamers met een fris, kleurrijk design en moderne gemakken, de vier veelzijdige vergaderzalen en conferentiezaal bieden flexibele mogelijkheden voor meetings en events. De locatie is zakendistrict Schiphol-Rijk, waar de hoofdkantoren van zowel Nederlandse als internationale bedrijven gevestigd zijn.

Voor de nieuwe generatie zakenreiziger
Marcel Romein, General Manager van het Park Inn Amsterdam Airport Schiphol kijkt reikhalzend uit naar de opening van zijn hotel: ''Ik werk al bijna 25 jaar in het hotelwezen, maar de opening van een nieuw hotel en zeker de eerste van een keten, dat blijft bijzonder. Park Inn by Radisson behoort tot het dynamische middensegment en met ons concept spelen we in op de laatste trends en de wensen van de (jonge) zakelijke reiziger. Ik kan dan ook niet wachten om onze gasten te verwelkomen en hen gebruik te laten maken van alle faciliteiten die we voor hen hebben ontwikkeld. Van de gratis wifi door het hele hotel tot de flexibile vergaderzalen en van de frisse kamers tot onze Living room. Op 11 januari is het zover, dan openen we onze deuren voor de eerste gasten. Dan zijn we helemaal klaar de reiziger van nu!''

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Food Advertorial
Food Waste Challenge: Best Practice

Nederlandse restaurants en hotels kunnen gezamenlijk jaarlijks 61 miljoen kilo voedselverspilling vermijden en daarmee 582 miljoen euro besparen. Dit is maandag 13 januari bekend gemaakt tijdens de slotdag van de Food Waste Challenge op de Horecava. De Food Waste Challenge is een door Rabobank georg...

Hilton Hotelketens
Hilton lanceert nieuw merk: Tempo

Hilton heeft met Tempo een nieuw merk in de markt gezet. De Amerikaanse keten meldt echter nog niet wanneer het eerste Tempo-hotel zal openen. Inmiddels telt Hilton achttien merken, waaronder DoubleTree en Waldorf Astoria, zo lezen we op zakenreis.nl. Verenigde Staten Tempo richt zich op de jo...

Economie Achtergronden
Vitale ouderen en stijgende welvaart stuwen groei Leisure

De sector Leisure groeit in 2020 en 2021 gematigd met 2,5 procent, waarbij een sterke groei van bestedingen van ouderen in de toeristische sector wordt waargenomen. Het aantal hotelovernachtingen van binnen- en buitenlandse toeristen groeit met 6 procent. Dit zijn de kernpunten van de sectorprognose...

Accor Internationaal
Accor doet plastic in de ban

Accor kondigt vandaag haar toezegging aan om als eerste hotelgroep ter wereld toe te treden tot de UN Global Tourism Plastics Initiative. Hiermee tekent de hotelgroep voor het verwijderen van alle plastic wegwerpartikelen voor gasten uit alle hotels voor het einde van 2022. Dit initiatief van Accor ...

Toerisme KHN
KHN wil toeristendrukte spreiden door het jaar, maar kan dat wel?

Het aantal toeristen in Nederland groeit de komende jaren van 42 miljoen in 2017, naar bijna 60 miljoen in 2030. Volgens Koninklijke Horeca Nederland (KHN) biedt deze groei gouden kansen voor de Nederlandse economie. KHN wil er dan ook voor zorgen dat deze groei positief uitpakt voor bedrijven, bew...

Interview Longread
Leo Hollman: ''Al die nieuwe hotelkamers zijn funest voor de bezettingsgraad''

Grand Hotel Karel V is het meest iconische hotel van Utrecht, alhoewel pas in 1992 werd begonnen aan de grondige renovatie van het Rijksmonument dat daarvoor nog een in verval geraakt - en gekraakt - complex was. Hoe anders is het nu: alle 121 kamers worden dadelijk grondig gerenoveerd en qua statuu...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: