Nieuwe directeur Château St. Gerlach

22 december 2015 |
Nieuwe directeur Ch√Ęteau St. Gerlach<

Camille Oostwegel Ch√ĘteauHotels & -Restaurants deelt mee dat Harmen Silver (41) per 11 januari 2016 leiding zal gaan geven aan het team van
Ch√Ęteau St. Gerlach.

Waldorf Astoria Berlijn
De heer Silver is tot begin januari werkzaam als Director of Operations in het Waldorf Astoria Berlijn. Het hotel (5 sterren deluxe) heeft 232 kamers en suites, een restaurant met een Michelinster (Les Solistes by Pierre Gagnaire), 6 vergaderzalen, een Ballroom en een Spa (Guerlain).

London Hilton on Park Lane
Voor zijn rol als Director of Operations was Harmen Silver werkzaam als Director of Food & Beverage in het London Hilton on Park Lane. Dit hotel wordt beschouwd als het Europese vlaggenschip voor Hilton worldwide. In Nederland was hij werkzaam als Director of Facilities bij ABN Amro MeesPierson en als Director of Food & Beverage in Sofitel Legend The Grand in Amsterdam en daarvoor nog als Food & Beverage Operations Manager bij Duin & Kruidberg Country Estate in Santpoort (1 Michelinster).

Ondernemer
Zijn carrière begon Harmen als succesvol ondernemer met een restaurant in Hoorn (Bib-Gourmand). Aan het eind van 2016 opent het nieuwe St. Gerlach Paviljoen & Kasteelhoeve, een extra mooie uitdaging voor Harmen Silver. Wij zijn blij met zijn aanstelling en toevoeging als lid van ons directieteam.

Quote Harmen Silver:
‚ÄúHet is een eer en een plezier om onderdeel te worden van en leiding te gaan geven aan het team op Ch√Ęteau St. Gerlach. Voor mij staat Ch√Ęteau St. Gerlach symbool voor warme en oprechte Limburgse gastvrijheid. Ik kijk ernaar uit daar mijn steentje aan bij te gaan dragen. De nieuwbouw van het St. Gerlach Paviljoen & Kasteelhoeve, te gebruiken als inspirerende vergader- en evenementenruimtes, geven aan hoe dynamisch de exploitatie van Ch√Ęteau St. Gerlach is en zich blijft vernieuwen en verdiepen.‚ÄĚ

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: