Omzet verhogen op conference sales? Get Into More!

29 november 2018 | David Bakker

Na hotels in België en Duitsland zijn de afgelopen maanden de eerste Nederlandse hotels succesvol gestart met de Get Into More Business Intelligence tool. Deze tool wordt in Nederland in samenwerking met Oracle Hospitality distributeur Van Hessen in de markt gezet.

Klinkende namen als het Pulitzer Hotel in Amsterdam en Hotel van Oranje in Noordwijk werden al toegevoegd aan het portfolio van Get Into More. Dankzij het vertrouwen en enthousiasme van deze pioniers is er ondertussen zicht op meerdere nieuwe samenwerkingen in Nederland.

Intussen wordt er gewerkt aan een vervolg op het succesverhaal dat Van Hessen en Get Into More samen schrijven. De integratie met Suite8 is inmiddels gerealiseerd om in de toekomst nog hotels van dienst te kunnen zijn.

Over Get into More

Get Into More heeft een duidelijke missie: Meeting & Events afdelingen in hotels voorzien van de tool die alle inzichten geeft om strategisch optimale beslissingen te maken. Het bedrijf is in 2015 opgericht door twee ervaren directors of revenue. Zij zochten een tool om hen te voorzien van duidelijke Meeting & Events inzichten.

Alle KPI's

Bij gebrek aan een goed alternatief hebben ze besloten zelf een tool te ontwikkelen. Dit is Get Into More. De cloud-based tool helpt commerciële- en financiële teams omzet te verhogen door met één klik toegang te geven tot vooraf gedefinieerde KPI’s in een overzichtelijke dashboards. Er wordt, naast een overzicht van de M&E-resultaten, inzicht gegeven in thema’s als lead time-analyse en vraag-indicatoren.

Pulitzer

“De Get Into More tool zorgt ervoor dat het een heel stuk makkelijker geworden is om goed geïnformeerde beslissingen te maken met betrekking tot Meeting & Events aanvragen. De tool geeft een helder overzicht van high/low demand periods en on the books business.” – Gladys Camphuijsen, Director of Sales bij Pulitzer Amsterdam

Van Hessen
Van Hessen is opgericht in 1919 en dealer van Oracle Hospitality producten Opera PMS, Suite8 PMS en POS zoals Micros RES en Simphony. Van Hessen heeft vestigingen in België en Nederland en biedt full service IT Management, installatie, training, ondersteuning en onderhoud op PMS en POS voor hotels. Dat doet Van Hessen in de Benelux en 12 landen in West-Afrika. De teams bij Van Hessen hebben een hoog technisch kennisniveau, marktinzicht en zijn flexibel..

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Interview Coronacrisis
Gevoelig punt: “Misschien moeten werknemers ook wat inleveren”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit twaalfde hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: