Omzet verhogen op conference sales? Get Into More!

29 november 2018 | David Bakker

Na hotels in België en Duitsland zijn de afgelopen maanden de eerste Nederlandse hotels succesvol gestart met de Get Into More Business Intelligence tool. Deze tool wordt in Nederland in samenwerking met Oracle Hospitality distributeur Van Hessen in de markt gezet.

Klinkende namen als het Pulitzer Hotel in Amsterdam en Hotel van Oranje in Noordwijk werden al toegevoegd aan het portfolio van Get Into More. Dankzij het vertrouwen en enthousiasme van deze pioniers is er ondertussen zicht op meerdere nieuwe samenwerkingen in Nederland.

Intussen wordt er gewerkt aan een vervolg op het succesverhaal dat Van Hessen en Get Into More samen schrijven. De integratie met Suite8 is inmiddels gerealiseerd om in de toekomst nog hotels van dienst te kunnen zijn.

Over Get into More

Get Into More heeft een duidelijke missie: Meeting & Events afdelingen in hotels voorzien van de tool die alle inzichten geeft om strategisch optimale beslissingen te maken. Het bedrijf is in 2015 opgericht door twee ervaren directors of revenue. Zij zochten een tool om hen te voorzien van duidelijke Meeting & Events inzichten.

Alle KPI's

Bij gebrek aan een goed alternatief hebben ze besloten zelf een tool te ontwikkelen. Dit is Get Into More. De cloud-based tool helpt commerciële- en financiële teams omzet te verhogen door met één klik toegang te geven tot vooraf gedefinieerde KPI’s in een overzichtelijke dashboards. Er wordt, naast een overzicht van de M&E-resultaten, inzicht gegeven in thema’s als lead time-analyse en vraag-indicatoren.

Pulitzer

“De Get Into More tool zorgt ervoor dat het een heel stuk makkelijker geworden is om goed geïnformeerde beslissingen te maken met betrekking tot Meeting & Events aanvragen. De tool geeft een helder overzicht van high/low demand periods en on the books business.” – Gladys Camphuijsen, Director of Sales bij Pulitzer Amsterdam

Van Hessen
Van Hessen is opgericht in 1919 en dealer van Oracle Hospitality producten Opera PMS, Suite8 PMS en POS zoals Micros RES en Simphony. Van Hessen heeft vestigingen in België en Nederland en biedt full service IT Management, installatie, training, ondersteuning en onderhoud op PMS en POS voor hotels. Dat doet Van Hessen in de Benelux en 12 landen in West-Afrika. De teams bij Van Hessen hebben een hoog technisch kennisniveau, marktinzicht en zijn flexibel..

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
Charme Hotels breidt uit met Kasteel Solhof en Hotel Ter Elst in België

Charme Hotels heeft het hotel Ter Elst te Edegem en het kasteel Solhof te Aartselaar aan haar collectie mogen toevoegen. Hotel Ter Elst is gelegen aan de rand van de stad Antwerpen, heeft 53 ruime kamers, voorzien van gratis koffie en thee, airconditioning en wifi. ’s Ochtends kan de gast geni...

Hotelketens Achtergronden
Pulitzer maakt customer journey compleet met webshop

De Pulitzer ervaring maar dan thuis. Het is vanaf nu mogelijk met de lancering van de nieuwe Pulitzer Home collection van Pulitzer Amsterdam. Het populaire vijfsterrenhotel lanceert deze week een eigen online shop waarin typische Pulitzer producten worden verkocht. Online Shop Het idee van de ...

Awards Amsterdam
PRESSROOM Amsterdam wint drie World Luxury Restaurant Awards

PRESSROOM Amsterdam, het restaurant van INK Hotel Amsterdam - MGallery, valt in de prijzen en wint maar liefst drie World Luxury Restaurant Awards. Het restaurant staat onder leiding van F&B Manager Ruth Engels-Siegers, vorig jaar door de vakjury van AF&BM benoemd tot 'F&B profession...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Hotel Parkview Amsterdam gesloten door burgemeester vanwege incidenten met handgranaten

Gisteren is op last van burgemeester Halsema Hotel Parkview aan de Korte Van Eeghenstraat in Amsterdam gesloten. De sluiting is voor onbepaalde tijd en op grond van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV). In de nacht van 5 op 6 juli is er een explosie geweest in de Korte Van Eeghenstraat. Het...

Achtergronden Tech
Gen Z: sociale media belangrijkste inspiratiebron voor vakantiebestemming

Er wordt veel gespeculeerd over Generatie Z en het gebruik van sociale media. Zijn Gen Z’ers het al zat? Delen ze nog steeds content? Zijn ze echt zo afhankelijk van influencers? Nieuw onderzoek van Booking.com wijst uit dat, alhoewel Gen Z-reizigers visueel ingesteld zijn, hun vakantiekeuzes ...

Amsterdam Interview Longread
Afscheidsinterview Hans Vugts, Hotel Casa Amsterdam

Het begrip ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’ is dusdanig ingeburgerd dat de afkorting MVO telkens opduikt in allerlei marketingstrategieën. Veel bedrijven gaan kort door de bocht om zich dat predicaat toe te eigenen. Dus laten we maar eens kijken naar een hotel dat niet enkel...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: