Omzet verhogen op conference sales? Get Into More!

29 november 2018 | David Bakker

Na hotels in België en Duitsland zijn de afgelopen maanden de eerste Nederlandse hotels succesvol gestart met de Get Into More Business Intelligence tool. Deze tool wordt in Nederland in samenwerking met Oracle Hospitality distributeur Van Hessen in de markt gezet.

Klinkende namen als het Pulitzer Hotel in Amsterdam en Hotel van Oranje in Noordwijk werden al toegevoegd aan het portfolio van Get Into More. Dankzij het vertrouwen en enthousiasme van deze pioniers is er ondertussen zicht op meerdere nieuwe samenwerkingen in Nederland.

Intussen wordt er gewerkt aan een vervolg op het succesverhaal dat Van Hessen en Get Into More samen schrijven. De integratie met Suite8 is inmiddels gerealiseerd om in de toekomst nog hotels van dienst te kunnen zijn.

Over Get into More

Get Into More heeft een duidelijke missie: Meeting & Events afdelingen in hotels voorzien van de tool die alle inzichten geeft om strategisch optimale beslissingen te maken. Het bedrijf is in 2015 opgericht door twee ervaren directors of revenue. Zij zochten een tool om hen te voorzien van duidelijke Meeting & Events inzichten.

Alle KPI's

Bij gebrek aan een goed alternatief hebben ze besloten zelf een tool te ontwikkelen. Dit is Get Into More. De cloud-based tool helpt commerciële- en financiële teams omzet te verhogen door met één klik toegang te geven tot vooraf gedefinieerde KPI’s in een overzichtelijke dashboards. Er wordt, naast een overzicht van de M&E-resultaten, inzicht gegeven in thema’s als lead time-analyse en vraag-indicatoren.

Pulitzer

“De Get Into More tool zorgt ervoor dat het een heel stuk makkelijker geworden is om goed geïnformeerde beslissingen te maken met betrekking tot Meeting & Events aanvragen. De tool geeft een helder overzicht van high/low demand periods en on the books business.” – Gladys Camphuijsen, Director of Sales bij Pulitzer Amsterdam

Van Hessen
Van Hessen is opgericht in 1919 en dealer van Oracle Hospitality producten Opera PMS, Suite8 PMS en POS zoals Micros RES en Simphony. Van Hessen heeft vestigingen in België en Nederland en biedt full service IT Management, installatie, training, ondersteuning en onderhoud op PMS en POS voor hotels. Dat doet Van Hessen in de Benelux en 12 landen in West-Afrika. De teams bij Van Hessen hebben een hoog technisch kennisniveau, marktinzicht en zijn flexibel..

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie Internationaal
Goldman Sachs richt pijlen op overname B&B Hotels

Er zijn exclusieve gesprekken gaande tussen de Amerikaanse zakenbank Goldman Sachs en investeerder PAI. De gesprekken gaan in dit geval over de overname van B&B Hotels. B&B Hotels telt 476 vestigingen en de zakenbank is bereid 1,9 miljard euro neer te tellen voor de overname, zo lezen we in...

Economie Toerisme
Buitenlands toerisme groeit vooral buiten grote steden

Door de welvaartsgroei en de grotere bereikbaarheid van bestemmingen blijft het toerisme ook in de komende jaren stijgen. ABN AMRO geeft wel aan dat het tempo hiervan enigszins afneemt door de economische groeivertraging in herkomstlanden van toeristen. Hierdoor vertraagt bijvoorbeeld ook de groei v...

Personalia Hotel
Nieuwe operations manager Landgoed Huize Bergen

Hubèrt van den Heuvel is de nieuwe operations manager van Landgoed Huize Bergen te Vught. Van den Heuvel heeft in het verleden veel ervaring opgedaan binnen de hospitality. De afgelopen 10 jaar heeft hij gewerkt als (interim)bedrijfsadviseur voor horecabedrijven op het gebied van conceptontwi...

Hotelbouwplannen Culinair
Nieuwe hotelkamers voor sterrenrestaurant Valuas Venlo

Sterrenrestaurant Valuas in Venlo heeft 13 totaal vernieuwde hotelkamers in gebruik genomen. Bij de inrichting is de natuur gebruikt als inspiratiebron en speelt duurzaamheid een grote rol. Het is de derde grote verbouwing in acht jaar voor eigenaar Eric Swaghoven, die eerder het restaurant en de ke...

Tech Advertorial
Best Western City Hotel de Jonge kiest voor PMS van Guestline

Het Best Western City Hotel de Jonge is sinds 1874 een begrip in de hoofdstad van Drenthe en beschikt over 72 hotelkamers, restaurant en 8 vergaderzalen. Het hotel kiest voor een PMS-systeem van Guestline. Rob Riper, algemeen directeur van Best Western City Hotel de Jonge: Met de installatie heb...

Personalia
Transfers binnen Hotel Okura

Met het aantreden van Michiel Roelfsema als general manager van Hotel Okura Amsterdam vinden er verschuivingen binnen het managementteam plaats. Michiel Roelfsema maakt bekend dat Femke Groeneveld-Weller en Jos Pallandt, beiden reeds werkzaam in het hotel, nieuwe verantwoordelijkheden op zich nemen....

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: