Omzet verhogen op conference sales? Get Into More!

29 november 2018 | David Bakker

Na hotels in België en Duitsland zijn de afgelopen maanden de eerste Nederlandse hotels succesvol gestart met de Get Into More Business Intelligence tool. Deze tool wordt in Nederland in samenwerking met Oracle Hospitality distributeur Van Hessen in de markt gezet.

Klinkende namen als het Pulitzer Hotel in Amsterdam en Hotel van Oranje in Noordwijk werden al toegevoegd aan het portfolio van Get Into More. Dankzij het vertrouwen en enthousiasme van deze pioniers is er ondertussen zicht op meerdere nieuwe samenwerkingen in Nederland.

Intussen wordt er gewerkt aan een vervolg op het succesverhaal dat Van Hessen en Get Into More samen schrijven. De integratie met Suite8 is inmiddels gerealiseerd om in de toekomst nog hotels van dienst te kunnen zijn.

Over Get into More

Get Into More heeft een duidelijke missie: Meeting & Events afdelingen in hotels voorzien van de tool die alle inzichten geeft om strategisch optimale beslissingen te maken. Het bedrijf is in 2015 opgericht door twee ervaren directors of revenue. Zij zochten een tool om hen te voorzien van duidelijke Meeting & Events inzichten.

Alle KPI's

Bij gebrek aan een goed alternatief hebben ze besloten zelf een tool te ontwikkelen. Dit is Get Into More. De cloud-based tool helpt commerciële- en financiële teams omzet te verhogen door met één klik toegang te geven tot vooraf gedefinieerde KPI’s in een overzichtelijke dashboards. Er wordt, naast een overzicht van de M&E-resultaten, inzicht gegeven in thema’s als lead time-analyse en vraag-indicatoren.

Pulitzer

“De Get Into More tool zorgt ervoor dat het een heel stuk makkelijker geworden is om goed geïnformeerde beslissingen te maken met betrekking tot Meeting & Events aanvragen. De tool geeft een helder overzicht van high/low demand periods en on the books business.” – Gladys Camphuijsen, Director of Sales bij Pulitzer Amsterdam

Van Hessen
Van Hessen is opgericht in 1919 en dealer van Oracle Hospitality producten Opera PMS, Suite8 PMS en POS zoals Micros RES en Simphony. Van Hessen heeft vestigingen in België en Nederland en biedt full service IT Management, installatie, training, ondersteuning en onderhoud op PMS en POS voor hotels. Dat doet Van Hessen in de Benelux en 12 landen in West-Afrika. De teams bij Van Hessen hebben een hoog technisch kennisniveau, marktinzicht en zijn flexibel..

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Koningin Máxima steekt horeca een hart onder de riem

Hare Majesteit Koningin Máxima heeft woensdagochtend een werkbezoek gebracht aan twee horecagelegenheden in Amsterdam. Het bezoek vond plaats in het kader van de uitbraak van het coronavirus (COVID-19). De uitbraak van het coronavirus heeft voor de horecabranche geresulteerd ...

Economie Coronacrisis
Rabobank: Nederlandse economie krimpt dit jaar harder dan in 2009 

Aangenomen dat de coronabeperkende maatregelen pas vanaf 1 juni worden versoepeld, krimpt de Nederlandse economie dit jaar naar verwachting met 5 procent. Daarbij raakt de coronacrisis veel sectoren bijzonder hard, zoals de horeca, de landbouw, de industrie en delen van de zakelijke dienstverlening....

Toerisme Coronacrisis
NBTC: Boek- en zoekgedrag met 85 procent gedaald

NBTC, het marketingplatform voor toerisme in en naar Nederland, monitort de komende tijd relevante indicatoren die inzicht kunnen geven in het effect van de coronacrisis op het gedrag van bezoekers. Denk daarbij aan het zoek- en boekgedrag, maar ook het sentiment onder potentiële reizigers. ...

KHN Coronacrisis
KHN: reparatie NOW en demping Wab-effecten dringend noodzakelijk

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) signaleert dat de NOW-regeling op belangrijke onderdelen tekortschiet. Afgelopen maandag opende het UVW het NOW-loket. Door de afbakening van het omzetverlies en de fixatie van de vergoeding loonsom sv op uitsluitend januari 2020, worden schrijnende effecten zichtb...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Inschrijftermijn Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs 2020 verlengd

De inschrijftermijn voor de 19e editie van de Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs voor de beste jonge gastvrouw of gastheer van Nederland is verlengd als gevolg van de corona-crisis. Kandidaten tussen de 20 en 26 jaar kunnen nu nog tot en met 30 juni 2020 inschrijven. De uitreiking van de National...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: