Omzet verhogen op conference sales? Get Into More!

Auteur: David Bakker
Branded Content 29 november 2018
Omzet verhogen op conference sales? Get Into More!

Na hotels in België en Duitsland zijn de afgelopen maanden de eerste Nederlandse hotels succesvol gestart met de Get Into More Business Intelligence tool. Deze tool wordt in Nederland in samenwerking met Oracle Hospitality distributeur Van Hessen in de markt gezet.

Klinkende namen als het Pulitzer Hotel in Amsterdam en Hotel van Oranje in Noordwijk werden al toegevoegd aan het portfolio van Get Into More. Dankzij het vertrouwen en enthousiasme van deze pioniers is er ondertussen zicht op meerdere nieuwe samenwerkingen in Nederland.

Intussen wordt er gewerkt aan een vervolg op het succesverhaal dat Van Hessen en Get Into More samen schrijven. De integratie met Suite8 is inmiddels gerealiseerd om in de toekomst nog hotels van dienst te kunnen zijn.

Over Get into More

Get Into More heeft een duidelijke missie: Meeting & Events afdelingen in hotels voorzien van de tool die alle inzichten geeft om strategisch optimale beslissingen te maken. Het bedrijf is in 2015 opgericht door twee ervaren directors of revenue. Zij zochten een tool om hen te voorzien van duidelijke Meeting & Events inzichten.

Alle KPI's

Bij gebrek aan een goed alternatief hebben ze besloten zelf een tool te ontwikkelen. Dit is Get Into More. De cloud-based tool helpt commerciële- en financiële teams omzet te verhogen door met één klik toegang te geven tot vooraf gedefinieerde KPI’s in een overzichtelijke dashboards. Er wordt, naast een overzicht van de M&E-resultaten, inzicht gegeven in thema’s als lead time-analyse en vraag-indicatoren.

Pulitzer

“De Get Into More tool zorgt ervoor dat het een heel stuk makkelijker geworden is om goed geïnformeerde beslissingen te maken met betrekking tot Meeting & Events aanvragen. De tool geeft een helder overzicht van high/low demand periods en on the books business.” – Gladys Camphuijsen, Director of Sales bij Pulitzer Amsterdam

Van Hessen
Van Hessen is opgericht in 1919 en dealer van Oracle Hospitality producten Opera PMS, Suite8 PMS en POS zoals Micros RES en Simphony. Van Hessen heeft vestigingen in België en Nederland en biedt full service IT Management, installatie, training, ondersteuning en onderhoud op PMS en POS voor hotels. Dat doet Van Hessen in de Benelux en 12 landen in West-Afrika. De teams bij Van Hessen hebben een hoog technisch kennisniveau, marktinzicht en zijn flexibel..

 

Overig nieuws