Opnieuw prijs voor Holiday Inn IJmuiden

8 april 2009 |
Opnieuw prijs voor Holiday Inn IJmuiden<

Het Holiday Inn IJmuiden Seaport Beach heeft wederom een IHG onderscheiding gewonnen. InterContinental Hotels Group (IHG) waarvan Holiday Inn deel uit maakt onderscheidt elk jaar diverse hotels voor hun buitengewone inzet. Nu is het Holiday Inn IJmuiden wederom in de prijzen gevallen. Voor 2008 hebben zij de “Developing People” Award gewonnen. Deze onderscheiding staat voor de bijdrage van het hotel aan de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers.

Holiday Inn IJmuiden Seaport Beach heeft bewust gekozen voor een gestructureerd personeelsbeleid waarin de persoonlijke ontwikkeling van de medewerker, diens tevredenheid en ook de betrokkenheid bij het hotel, centraal staan. Door als enige hotel in Nederland een Investors in People (IIP) certificering te voeren, wordt deze belofte kracht bijgezet.

“De manier waarop wij werken komt voort uit een overtuiging van de mogelijkheden en kwaliteiten van onze medewerkers. Het ontvangen van deze onderscheiding is daarmee een kroon op het werk van het management van ons hotel. Wij hebben er alle vertrouwen in dat deze aanpak ook in het economisch moeilijke jaar dat voor ons ligt, zijn vruchten zal afwerpen” aldus Maud Goppel, General Manager.

Uit 675 hotels in Europa, het Midden-Oosten en Afrika zijn 112 winnaars in 22 categorieën gekozen. Kirk Kinsell, IHG’s President EMEA zegt, “Met gastentevredenheid en loyaliteit als hoofddoel van IHG, zijn de EMEA Awards een goede gelegenheid om de betrokkenheid van de teams en de medewerkers die net dat extra stapje doen voor onze gasten, te erkennen en zo ‘Great Hotels Guests Love’ te creëren."

Vorig jaar kreeg het hotel in IJmuiden al de “Community Involvement Award” voor 2007 uitgereikt voor haar bijdrage aan maatschappelijk verantwoord ondernemen binnen de lokale gemeenschap.


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
“Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: