Sabre Hospitality Solutions

31 oktober 2012 |
Sabre Hospitality Solutions

Maak kennis met Sabre Hospitality Solutions en ontdek een wereld van distributie- en marketingexpertise en een groot aantal flexibele oplossingen die speciaal zijn ontwikkeld om u te helpen uw bedrijf te laten groeien.

Ook voor PMS-systemen
Sabre Hospitality Solutions is het team achter het SynXis CRS en de Booking Engine die u inmiddels al goed kent, maar wij bieden ook online marketingoplossingen en een Property Management System (PMS) die de moeite waard zijn om beter te leren kennen.


Het Europese Sabre Hospitality Solutions hoofdkantoor in Nederland

Sabre Hospitality Solutions biedt u:

Plaatselijke en wereldwijde ervaring
U krijgt de plaatselijke ondersteuning en expertise van het team (het hoofdkantoor voor EMEA is gevestigd in Nederland). Bovendien profiteert u van de zekerheid dat uw bedrijf in handen is van een gerenommeerde en wereldwijde onderneming;

Innovatie
U wilt er zeker van zijn dat uw technologie wordt geleverd door een partner die u kunt vertrouwen en die garant staat voor een jarenlange samenwerking. Sabre Hospitality investeert voortdurend in innovatie en stelt alles in het werk om de allerbeste oplossingen te bieden binnen de branche;

Expertise
U merkt waarschijnlijk ook dat de veranderingen in uw branche steeds sneller gaan en dat uw distributie, revenue management en marketing steeds dichter bij elkaar komen. Hierdoor is het nodig om snel te kunnen reageren en de trends voor te kunnen blijven. Sabre Hospitality beschikt over het beste team op het gebied van reizen – experts op hun vakgebied die u bij iedere stap die u zet kunnen helpen en adviseren.

Sabre Hospitality Solutions begrijpt de behoeften van uw bedrijf en kan u helpen met:
• Distributie naar alle kanalen dankzij het toonaangevende SynXis Central Reservation System en het grootste Global Distribution System ter wereld;
• Marketing door middel van de toonaangevende Guest Connect Booking Engine, prijswinnende webdesign-diensten en een groot aantal oplossingen voor online en offline merchandising;
• Consulting van plaatselijke en wereldwijde teams, experts op hun vakgebied die zorgen voor een maximale return on investment.


Monique Jaspers-Wijn, Vice President EMEA

Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam: Sabre Hospitality Solutions
Adres hoofdkantoor: Randstad 20-03, 1314 BA, Almere, The Netherlands
Telefoon: (036) 799 92 00
Fax: (036)533 49 14
Website: www.sabrehospitality.com

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie Coronacrisis
Dit zijn de aanvullingen op het derde steunpakket corona

De opleving van het coronavirus en de huidige maatregelen hebben flinke gevolgen voor de economie. Het kabinet stelt extra geld beschikbaar voor ondernemers die door de recente maatregelen een onevenredig harde klap hebben gekregen. Zo krijgt de horeca een eenmalige subsidie op aangelegde en nu onbr ...

Opening Den Haag
Park Centraal opent in cultureel centrum van Den Haag

Hospitalitygroep Sircle Collection heeft het 160 jaar oude pand van Park Hotel Den Haag, voorzien van een grondige restyling waarmee het interieur en de identiteit opnieuw zijn vormgegeven tot Park Centraal Den Haag. De renovatie en rebranding van het hotel brengen het culturele erfgoed en bewaarde ...

Columns
Column Jantiene Berg: Mijn hele hebben en houwen op tafel

Het is nu vijf maanden geleden dat mijn compagnon en ik de sleutel van ons urban boutique hotel in Rotterdam inleverden bij de curator. Per direct geen zeggenschap meer, maar nog wel een hoop verplichtingen richting de curator. Een eenzaam proces zonder echt afscheid van je gasten en medewerkers te ...

Achtergronden Coronacrisis
Horecaondernemers krijgen eenmalig gemiddeld 2500 euro overheidssteun

De horecabedrijven die vanwege de coronacrisis gesloten zijn, kunnen een eenmalige uitkering van gemiddeld 2500 euro tegemoetzien. Het bedrag is afhankelijk van het geleden omzetverlies, dus een gemiddelde op basis van deze rekensom: 2,75 procent van het verlies aan omzet. Dit meldt de NOS op basis ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Ook in hotels geen alcohol meer na 20.00 uur

In bars en restaurants van hotels mag vanaf vanavond 20.00 uur geen alcohol meer worden geserveerd. Ook niet via roomservice. Hiermee trekt het kabinet de lijn met het verbod op de verkoop van alcohol in winkels tussen 20.00 en 07.00 uur door. In winkels is dat sinds vorige week woensdag niet meer t ...

Wet- en regelgeving KHN
KHN: Alcoholklok hotels wederom toppunt van symboolpolitiek

KHN heeft vol onbegrip kennis genomen van het kabinetsbesluit om vanaf vrijdagavond 23 oktober een alcoholklok voor hotels in te voeren. Volgens dit besluit mag er vanaf vanavond in hotels na 20:00 uur ook geen alcohol meer worden geschonken of genuttigd in publieke ruimten zoals in het restaurant o ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: