Personeel IHG wordt in het zonnetje gezet

19 juli 2010
Personeel IHG wordt in het zonnetje gezet

Het Holiday Inn Amsterdam en Crowne Plaza Amsterdam-Schiphol zetten hun medewerkers in het zonnetje. In de laatste week van juli houdt de Intercontinental Hotels Group (IHG) wereldwijd een speciale ‘Celebrate Service’ week. In deze week zullen alle medewerkers van alle hotelmerken worden bedankt voor hun inzet en harde werken. Van housekeeping en sales & marketing tot front office en technische dienst: alle medewerkers wereldwijd zullen in de schijnwerpers worden gezet.

*Toewijding als sleutel*
Elke dag staan er wereldwijd zo’n 330.000 medewerkers van IHG klaar voor de hotelgasten. Het is hard werken en de toewijding van de individuele hotelteams is de sleutel tot het succes van de hotels en de reden dat het internationale hotelbedrijf de slogan 'Great Hotels Guest Love' kan voeren.

*Verrassingen*
“We willen onze waardering uitspreken naar onze medewerkers voor hun bijdrage en uitstekende serviceverlening aan onze gasten. Binnen Holiday Inn Amsterdam en Crowne Plaza Amsterdam-Schiphol maakt iedere medewerker kans op een weekendje weg binnen één van de collega hotels in Europa. We hebben hiervoor gekozen om een mooie gelegenheid te geven om de service van onze collega hotels zelf te ervaren en ervan te genieten. Daarnaast zullen we onze medewerkers elke dag verrassen met kleine attenties die we nu nog niet verklappen omdat sommige dingen ook nog een verrassing moet blijven”, aldus Dominique Hut-Castermans, area director human resources voor beide hotels.

~Frank Lindner~

Overig nieuws