Preston Palace in de prijzen

7 december 2015 |
Preston Palace in de prijzen<

Met een rapportcijfer van 9,16 en 1115 stemmen is Preston Palace met haar zwemparadijs een-na-beste van alle Nederlandse vakantieparken
en hotels geworden. Vandaag werd de prijs uitgereikt aan Preston Palace voor het behalen van de tweede plaats bij de 'Zwembad van het jaar' verkiezing.

Rapportcijfer: 9,16
Tijdens de stemperiode konden liefhebbers van het Twentse zwemparadijs niet alleen hun stem, maar ook een beoordeling achterlaten. Voor het eerst weegt de beoordeling zwaarder dan het aantal stemmen. Het rapportcijfer van 9,16 geeft aan dat de bezoekers meer dan tevreden zijn over de faciliteiten, service en gastvrijheid van het zwemparadijs van Preston Palace.



Bekroning
Medewerkers en directie van Preston Palace zijn diep onder de indruk van de niet-aflatende stemmen en steun van haar bezoekers. "Dagelijks zetten wij alles op alles om onze gasten een fantastisch verblijf te bezorgen. Met enthousiast en goed geschoold personeel en tal van vernieuwingen, zoals bijvoorbeeld de vernieuwde Wellness, zijn wij voortdurend in ontwikkeling. Dat het dan in de praktijk ook daadwerkelijk door onze gasten wordt gewaardeerd, zien wij deze als ultieme bekroning op ons werk", aldus Slag, directeur Preston Palace.

Blijven ontwikkelen
Het all-in hotel blijft voortdurend vernieuwen om naar eigen zeggen telkens de verwachting van haar gasten te overtreffen. Zo is onlangs de Wellness uitgebreid met nieuwe (duo) behandelruimtes en nieuwe behandelingen. Project The Loc 6313, de grootste locomotief van Europa, is bijna afgerond en in 2016 wordt het vernieuwen van de hotelkamers hervat. "Wij blijven inspelen op de wensen van onze gasten en merken dat dit z'n vruchten afwerpt. Zo wordt 2015 een recordjaar en deze trend hopen wij voort te zetten in 2016. Wij zijn dankbaar voor deze beloning en blijven alles in werking zetten om onze belofte waar te blijven maken", aldus Slag.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Ondernemen
Creatief ondernemerschap hielp deze hoteliers de zomer door

In mei van dit jaar, in het hart van de crisis, voorspelde het NBTC-NIPO dat 1,8 miljoen Nederlanders de vakantie in eigen land zouden vieren. Terwijl veel hotels de deuren dicht hadden, werd achter die gesloten deuren een plan gesmeed om het hotel vol te krijgen na de lockdown. Want het moest vo...

Economie
De stad, de kust en landelijk, werelden van verschil

Het zijn roerige tijden voor hoteliers, dat is bekend. Maar toch zijn de gevolgen van de Covid-19 crisis heel verschillend, sommige landelijke hotels en hotels aan de kust draaien in 2020 zelfs een beter jaar in vergelijking met vorig jaar. En een ding is duidelijk, de stadshotels die jarenlang mooi...

Economie
Horeca 22.00 uur dicht, maximaal dertig gasten binnen

De horeca is verplicht om vanaf dinsdag 29 september de deuren om 22.00 uur te sluiten. Vanaf 21.00 uur mag er niemand meer naar binnen. In publieke ruimtes mogen nog maar maximaal 30 mensen samenkomen. In de buitenruimte gaat landelijk een maximum van 40 personen gelden voor bijeenkomsten. Daarbij ...

Economie Amsterdam Interview
Hoe komt Amsterdam uit de crisis? Reinier van Dantzig (D66) zoekt kwaliteitstoerist

Het contrast kán niet groter. Van een overvolle stad in 2019 naar een angstvallig stil Amsterdam in de zomer van 2020. Het massatoerisme verdween en de hotels in de hoofdstad blijven leeg. Terwijl het COVID-19 virus de hotellerie in zijn greep houdt, worden er plannen gesmeed om Amsterdam in ...

Economie KHN
KHN pleit voor extra steunmaatregelen

De snelle toename in het aantal besmettingen was de aanleiding voor een extra persconferentie van premier Rutte en minister De Jonge vanavond. Het aantal coronabesmettingen blijft stijgen, het kabinet grijpt daarom landelijk keihard in. Opnieuw krijgt de horeca harde klappen. Aanvullend op de maa...

Achtergronden Tech
Horeca gebruikt relatief vaak online platformen

Circa 8 procent van de Nederlandse bedrijven met twee of meer werkzame personen gaf aan in 2018 online platformen te hebben gebruikt om hun goederen en diensten af te zetten. De belangrijkste redenen waren de toegang tot een grotere afzetmarkt (83 procent) en gemak (75 procent). Dit blijkt uit het o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: