Ric van Holthe tot Echten nieuwe Hotelmanager Hotel van de Vijsel

15 maart 2018 | Thijs Jacobs

Vondel Hotels verwelkomt Ric van Holthe tot Echten als nieuwe Hotelmanager voor het nieuw te openen Hotel van de Vijsel op de Overtoom in Amsterdam. Ric heeft Business Administration gestudeerd aan de Hotelschool in Den Haag.

Na zijn studie ging Ric als Accountmanager Hotels bij Booking.com aan de slag. In 2014 heeft hij de overstap gemaakt naar Hotel Casa te Amsterdam. Hier begon hij als Revenue Manager en is daarna Commercial Manager geworden. Ric is in maart 2018 bij Vondel Hotels in dienst getreden.

Over Vondel Hotels

Vondel Hotels is een unieke collectie hotels, short stay appartementen en restaurants. In deze collectie is de hand van hotelier en eigenaar Arjen van den Hof altijd zichtbaar. Zijn werkwijze is even eenvoudig als fenomenaal. Hij versmelt krachtig interior design met een zelfgekozen collectie hedendaagse kunst, waarbij de historische karakteristieken van de panden zorgvuldig behouden blijven. Voeg daar de perfecte service door toegewijd personeel aan toe en het succes van dit exclusieve collectief is verklaard. Vondel Hotels is als een tweede thuis voor zowel zakelijke als leisure gasten.

Het portfolio bestaat uit: Hotel Vondel met restaurant JOOST, Hotel Roemer, Hotel JL Nº 76, Hotel De Hallen met restaurant Remise47, Apartments Prinsengracht, Apartments De Hallen, de Jonker Urban Studios & Suites, Hotel Monastère Maastricht (2018), Hotel van de Vijsel (2018), Hotel Mercier (2018) en een hotel op de Geldersekade (2020). 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: