Training: meer gasten door ijzersterke social media content

6 september 2018 | Thijs Jacobs

Je bedrijf gratis promoten en verkopen op Facebook is aan banden gelegd. Pitchen, promoten, reacties uitlokken, win acties en zelfs vragen om een like, het is allemaal uit den boze. Facebook wil enkel waardevolle verhalen van je zien. Wil je je horecabedrijf actief promoten dan kan dat alleen nog via betaalde advertenties. Tijdens de training op 20 september aanstaande leert Monique van Gevelt de cursisten hoe zij hun gasten het water in de mond kunnen laten lopen door content op social media. 

Hoe krijg je jouw verhaal dan aan de man?

Door je eigen waardevolle en persoonlijke verhaal zo te vertellen, dat je doelgroep ervan smult. En dat is waar goede content om de hoek komt kijken.

Vertel wat jouw horecabedrijf zo uitzonderlijk maakt, wek emoties op bij mensen en geef je gasten online al een beleving.

Leren hoe je onweerstaanbare berichten maakt en verkoopt zonder 'verkoperig' te zijn? Deze training geeft je de handvatten.

Omschrijving    

In deze praktijkgerichte training leer je sterke content maken die je gasten het water in de mond doet lopen (ook online). Daarnaast ontwikkel je vaardigheden om je sterk te onderscheiden op Social Media en zo meer gasten te krijgen.

Resultaat

Na deze training maak je sterke, onderscheidende content die je gasten verleidt om naar je bedrijf (terug) te komen.

Wat levert het je op?

Je leert met aansprekende taal gasten te triggeren om naar jou te komen (én niet naar je concurrent)

Je krijgt je doelgroep beter op het netvlies

Je leert welk kanaal het beste bij je past en hoe je het moet inzetten

Je leert hoe je je bedrijf het beste kunt presenteren op Facebook en Instagram

Je gaat meer impact maken op Facebook en Instagram in minder tijd

Je leert hoe je ervoor zorgt dat mensen je gaan aanbevelen en over je gaan praten

Je leert om continu content te hebben, zodat je altijd op Facebook en Instagram aanwezig bent.

Je leert jezelf promoten zonder schreeuwerig te zijn.

Klik hier om je in te schrijven voor deze training

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden
Welke beoordelingen ontvangen hotels en hoe uiten zij zich op social media?

Nog snel een vakantie boeken of dit najaar een weekendje weg in eigen land? Online ondernemersplatform Places.nl zocht voor u uit hoe hotels beoordeeld worden door klanten. En dat niet alleen: hoe presteren deze hotels eigenlijk op social media? Want wat is nou leuker dan foto’s bekijken om al...

Wet- en regelgeving
Alle rookruimtes gesloten in 2022

Het is de bedoeling dat de laatste rookruimtes in Nederland in 2022 sluiten. In (semi)overheids- en openbare gebouwen sluiten de rookruimtes al in 2021. Dat betekent dat er dan geen rookruimtes meer te vinden zijn in de zorg, het onderwijs, bij overheidsgebouwen en in de cultuur- en sportsector. In ...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Interview Longread
Michael Struck, Ruby Hotels: "Rotterdam staat op ons lijstje"

Ruby Hotels fonkelt aan het firmament van het Duitse hotellandschap en zal binnen niet al te lange tijd wereldwijd bekend zijn. Als we de drukke openingsagenda bekijken, zien we openingen in Londen, Frankfurt, Düsseldorf, Keulen, Helsinki, Zürich en enkele locaties in China op de planning....

Achtergronden Tech
Overname Winner Hotel Software door Mews

Mews, het snelst groeiende SaaS Property Management Systeem (PMS) voor hotels en hostels, heeft de grootste Belgische software-leverancier, Winner Hotel Software, overgenomen. De strategische samenwerking tussen de twee toonaangevende Property Management Systems draagt bij aan de uitbreiding van ...

Achtergronden Internationaal
Deze items worden door hotelgasten het vaakst gestolen uit het hotel

Het stelen van zeep of pennen lijkt voor veel hotelgasten onschuldig, maar sommige zijn zo brutaal dat ze tv's, piano's, matrassen of zelfs opgezette dieren uit het hotel dragen. Wellness Heaven heeft 1.157 hoteliers gevraagd welke items het meest worden gestolen. In het bijzonder zien we ee...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: