Training: meer gasten door ijzersterke social media content

6 september 2018 | Thijs Jacobs

Je bedrijf gratis promoten en verkopen op Facebook is aan banden gelegd. Pitchen, promoten, reacties uitlokken, win acties en zelfs vragen om een like, het is allemaal uit den boze. Facebook wil enkel waardevolle verhalen van je zien. Wil je je horecabedrijf actief promoten dan kan dat alleen nog via betaalde advertenties. Tijdens de training op 20 september aanstaande leert Monique van Gevelt de cursisten hoe zij hun gasten het water in de mond kunnen laten lopen door content op social media. 

Hoe krijg je jouw verhaal dan aan de man?

Door je eigen waardevolle en persoonlijke verhaal zo te vertellen, dat je doelgroep ervan smult. En dat is waar goede content om de hoek komt kijken.

Vertel wat jouw horecabedrijf zo uitzonderlijk maakt, wek emoties op bij mensen en geef je gasten online al een beleving.

Leren hoe je onweerstaanbare berichten maakt en verkoopt zonder 'verkoperig' te zijn? Deze training geeft je de handvatten.

Omschrijving    

In deze praktijkgerichte training leer je sterke content maken die je gasten het water in de mond doet lopen (ook online). Daarnaast ontwikkel je vaardigheden om je sterk te onderscheiden op Social Media en zo meer gasten te krijgen.

Resultaat

Na deze training maak je sterke, onderscheidende content die je gasten verleidt om naar je bedrijf (terug) te komen.

Wat levert het je op?

Je leert met aansprekende taal gasten te triggeren om naar jou te komen (én niet naar je concurrent)

Je krijgt je doelgroep beter op het netvlies

Je leert welk kanaal het beste bij je past en hoe je het moet inzetten

Je leert hoe je je bedrijf het beste kunt presenteren op Facebook en Instagram

Je gaat meer impact maken op Facebook en Instagram in minder tijd

Je leert hoe je ervoor zorgt dat mensen je gaan aanbevelen en over je gaan praten

Je leert om continu content te hebben, zodat je altijd op Facebook en Instagram aanwezig bent.

Je leert jezelf promoten zonder schreeuwerig te zijn.

Klik hier om je in te schrijven voor deze training

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie
Blycolin neemt Wasserij De Blinde over

Blycolin, al bijna 50 jaar partner in linnenservice voor horecaondernemingen, neemt per 25 maart Wasserij De Blinde over. De Blinde was onderdeel van Floronet en is één van de grotere wasserijen in Nederland gespecialiseerd in het verwerken van horecatextiel. Blycolin neemt van De B...

Weet jij alles over privacywetgeving binnen de hotellerie? Volg de training van de HM Academy

Het zorgvuldig omgaan met persoonlijke gegevens is tegenwoordig voor iedere branche van groot belang, ook voor de hotellerie. Specifiek voor de hotellerie draait veel om het bieden van een goede service aan je gasten, en hieronder valt ook het zorgvuldig omgaan met hun persoonlijke gegevens. Als ...

Hotel Opening
Fattal Hotel Group opent vier nieuwe hotels in Londen

Fattal Hotel Group heeft op 18 maart aangekondigd een huurovereenkomst voor langere tijd te hebben verkregen op vier Grange Hotels in Londen. Hierdoor treedt de groep toe tot de markt van centraal Londen. Het nieuws volgt na de recente acquisitie van het iconische Midland Hotel in Manchester; &eacut...

Achtergronden Internationaal
Hotelgasten werden in het geheim begluurd in dit hotel

Wel 1600 hotelgasten zijn begluurd door mensen die 45 dollar per maand betaalden om in realtime mee te kijken naar wat er op de bewuste hotelkamers van argeloze toeristen in Zuid-Korea gebeurde. In stopcontacten De camera's waren in het geheim geplaatst in de hotelkamers van het hotel. Ze ...

Interview Longread
Ilja Leonard Pfeijffer: "Airbnb moet verboden worden, in de hotellerie schuilt de oplossing"

Ilja Leonard Pfeijffer is de auteur van de besteller-roman ‘Grand Hotel Europa’. Begin deze week werd bekend dat de naam van de schrijver prijkt op de shortlist van de Libris Literatuur Prijs 2019. Dit is de meest belangrijke prijs voor een Nederlandse literaire roman en de winnaar ontva...

Chefs F&B
Roel Oostrum nieuwe executive chef van Blooming in Bergen

Het zaadje werd geplant toen hij als souschef de keuken van Blooming betrad. Nu, jaren later, bloeit er iets heel moois. Vanaf heden is Roel Oostrum de nieuwe executive chef van Blooming in Bergen. Blooming bestaat uit drie unieke locaties: Blooming hotel, Landgoed Het Hof en strandpaviljoen Bloomin...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: