"We came as guests and left as friends"

11 juli 2017 | Roy Spijker
"We came as guests and left as friends"<

Het is slechts één zin uit de vele positieve reviews die het luxe appartementenhotel Twenty Eight geniet. Ze zijn pas sinds maart open, maar krijgen nu al een lovende 9,2 op booking.com. En als gasten briefjes achterlaten waarop staat dat ze nog nooit zo lekker geslapen hebben, dan weet je dat het goed zit. Maar daar doet Twenty Eight ook alles aan, tot in detail. Blycolin en Auping zijn twee van de leveranciers die hen daarbij ondersteunen. Hoe? Door te focussen op het ultieme slaapcomfort van iedere gast.

Eén focus, maar wel duizend details

Een goede samenwerking heeft een sterke focus nodig. Soms moet je daar even naar zoeken en soms is hij juist klip en klaar. Voor Twenty Eight en ons als leveranciers was het duidelijk: in de appartementen van het hotel, ontworpen door de Martin Brudnizki Design Studio, moet in alles de nadruk liggen op de optimale overnachting. Waarom? In het drukke bestaan van tegenwoordig is het belangrijk dat een gast uitgerust wakker wordt en fris en energiek aan een nieuwe dag begint. Door kwaliteit tot in de puntjes door te voeren krijgen we dat samen voor elkaar.

Ultiem slaapcomfort: Auping weet wat ze doet

Twenty Eight heeft vier sterren, maar wil gasten het slaapcomfort bieden van een vijfsterrenhotel. “Een goede nachtrust is niet vanzelfsprekend, zeker niet als je van huis bent. Bij Twenty Eight willen we ervoor zorgen dat je bij ons beter slaapt dan thuis”, zo vertellen Anne Fleur Kruijt en Marieke van der Eijk van Twenty Eight. Ze kozen daarom voor spiraalbodems van Auping, de Auping Cresto matrassen en de Prestige Deluxe toppers. Met die combinatie is de basis voor een perfecte nachtrust gelegd, aan het bed kan het niet liggen. Daarbij komt dat Twenty Eight niet van standaarden houdt. Het hotel koos zelf een Ierse interieurbouwer uit voor de bedomranding. Auping stuurde daarom een set de zee over, zodat de interieurbouwer daarmee kon testen. Zo zie je maar: als je het allerbeste wilt bieden, schuif je samen de grenzen soms ook letterlijk op.

Het bed- en badlinnen van Blycolin maakt de beleving af

Als het bed op en top is, dan kan en mag het linnen natuurlijk niet achterblijven. Blycolin levert daarom het Sonate bedlinnen aan Twenty Eight. De Sonate lijn is gemaakt van een gekamde katoen met 300 thread counts. Dat betekent dat het textiel is met een heel hoog aantal draden per inch en dus van exclusieve kwaliteit. Heerlijk slapen natuurlijk, maar ook het afdrogen na een lekker bad is er bepaald geen straf. Met het dikste, zwaarste badlinnen uit de Corrente lijn wordt de ervaring van ultiem comfort afgemaakt. Niet gek dus, dat de reacties van gasten zo positief zijn!

Service waar het hotel én de gast van geniet

Die reacties van gasten zijn het allerbelangrijkste, maar hoe is het voor housekeeping om met deze partners en producten te werken? Anne Fleur en Marieke: “Wat wij belangrijk vinden, is dat een leverancier betrouwbaar is en de kwaliteit levert die ze belooft. Gelukkig doen Auping en Blycolin dit allebei. Daarnaast werken we bij Twenty Eight waarschijnlijk anders dan normaal, we werken alles tot in het kleinste details uit. En we verwachten dat ook van onze leveranciers. Communicatie is dan heel belangrijk. Die verloopt met zowel het team van Auping als met onze contactpersoon bij Blycolin gelukkig erg goed.” 

De ultieme nacht: wie komt daar niet voor terug?

Positieve reacties bij het uitchecken zijn erg fijn en zorgen er vaak voor dat gasten later weer eens inchecken. Op dezelfde plek wanneer ze weer eens in de stad moeten zijn bijvoorbeeld, of bij een andere locatie binnen de hotelgroep. Zo worden eenmalige gasten van Twenty Eight vanzelf terugkerende bekenden. Of vrienden zelfs, zoals een gast het zo mooi verwoordde in een van de booking.com recensies. Dat zijn natuurlijk de beste reacties die je kunt krijgen. Als hotel, maar ook als leverancier. 

Meer weten over ultiem slaapcomfort in hotels? Bezoek de website van Auping of bekijk de Blycolin collectie.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Hoteltech
Annemarie van Gaal: "Ook de hotellerie kan nieuwe verdienmodellen aanboren"

Toen Wayne Gretzki, de wereldberoemde Canadese ijshockeyer, gevraagd werd naar de reden van zijn succes, antwoordde hij: “Ik skate naar waar de puck heen gaat en niet naar waar hij vandaan komt.” En zo is het. Veel ondernemers en managers borduren nog steeds voort op het verleden, op ...

Events Hoteltech
Programma HotelTech: Annemarie van Gaal, Jeroen Smit en nog veel meer

Het programma van HotelTech 2019, dat op 18 november plaatsvindt in Bunnik, is definitief. De namen zijn bekend en hierbij lichten we een tipje van de welbekende sluier op. DAGVOORZITTER Jeroen Smit Jeroen Smit is onderzoeksjournalist en auteur van de boeken 'Het drama Ahold' en &#...

Fletcher Opening Hotelketens
Honderdste hotel voor Fletcher

Met de bouw van een volledig nieuw hotel in het Zeeuwse Burgh Haamstede, zet Fletcher Hotels de teller op 100 hotels in Nederland. Dit is in Nederland uitzonderlijk, nog niet eerder is er een hotelketen geweest met zoveel ‘unieke’ hotels onder dezelfde vlag en volledig in eigendom. Voor ...

Hotelketens
Eden Hotels omarmt Dutch Cuisine

Eden Hotels gaat als eerste hotelketen van Nederland het ontbijt verduurzamen op basis van de uitgangspunten van Dutch Cuisine. Vanochtend tekende Eden Hotels directeur Léon Dijkstra in Hotel Babylon in Den Haag de overeenkomst met Dutch Cuisine. Dit is het eerste hotel van Eden Hotels wa...

Awards Mensen
Leonardo Royal Hotel Amsterdam ontvangt  700e Green Key certificaat van Nederland

Het onlangs geopende Leonardo Royal Hotel in Amsterdam heeft vandaag het 700e Green Key certificaat uitgereikt gekregen. Het hotel in Amsterdam heeft met hun inspanningen op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen het hoogst haalbare niveau weten te behalen, namelijk ni...

Awards Internationaal
Het Schgaguler Hotelwint de Hotel Property Award 2019

De 'Hotel Property Award 2019' ging dit jaar naar het Schgaguler Hotel in Castelrotto/Kastelruth, Zuid-Tirol. De prijs werd uitgereikt op de hotelforum-gala-avond op 9 oktober. Andreas Martin, directeur van hotelforum management GmbH, zei: "Aan de ene kant onderscheidt de prijswinnaar v...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: