AccorHotels Arena komt met pop-up Suite 476 in Parijs 

8 februari 2018 | Thijs Jacobs

Tussen 20 en 26 februari kunnen fans van grote internationale artiesten hun idolen vanuit een suite bewonderen in de concertlocatie ‘AccorHotels Arena’ in Parijs. Het programma Welcome Fans van AccorHotels geeft concertbezoekers de mogelijkheid om hun favoriete concert op een wel hele bijzondere manier te beleven; Suite 476 combineert de intensiteit van een concert met de intimiteit van een hotelsuite.

Zicht op podium

Suite 476 staat in het hart van de AccorHotels Arena en is ruim 50 vierkante meter groot. Verder heeft de suite een prachtig zicht op het podium, het publiek en fans worden op hun wenken bediend. Bijkomend voordeel is dat de fans na afloop niet aan een verschrikkelijke reis naar huis hoeven te beginnen, gasten van Suite 476 kunnen blijven overnachten in de AccorHotels Arena. 

Winnen

Om kans te maken op de sleutel van Suite 476 kunnen fans tussen 1 en 25 februari naar de website welcome.fans. Via deze website kunnen fans een datum selecteren en tot 14 vrienden selecteren met wie zij een concert willen meemaken om nooit meer te vergeten.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Banqueting
Drie experts over banquet sales: "Volop kansen"

In de crisis werd er niet naar omgekeken, maar in tijden van economische voorspoed is het onomstreden: de banquetingafdeling is in beweging. En hoe. De meningen over verkoop zijn verdeeld. Nogal. Maar dat er kansen liggen binnen de banquetingafdeling is een feit. De leisuremarkt trekt aan en de jong...

Columns Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Dutch Hotel City Index

De hotelmarkt als geheel laat cijfers zien die we nog niet eerder hebben gezien. Bezettingsgraden en kamerprijzen komen inmiddels boven de getallen van het jubeljaar 2007 uit. Het perspectief voor het komende jaar is bijzonder positief, dus dat belooft wat! Waar moet je als investeerder met je geld ...

Achtergronden Tech
Met een marketingbril naar Nederlandse hoteliers kijken, dat is schrikken!

Als online retailbankier kwam ik jaren geleden in aanraking met hoteliers, in de online managementrol bij Fletcher. Het voelde vertrouwd, alleen zijn klanten opeens gasten en is bestellen boeken. Binnen Fletcher vond men zichzelf, en werkte men eigenlijk als, een retailbedrijf. Dus was marketing een...

Hotelketens Interview Longread
Interview Harry en Jennifer Westers, WestCord Hotels: "Wij spelen onze eigen wedstrijd"

Naamsbekendheid is meestal te danken aan opzienbarend nieuws. De naam Harry Westers doet bij menigeen binnen de hotellerie een belletje rinkelen. Nou ja, ‘belletje’; zeg gerust een scheepsbel. Hij heeft immers de SS Rotterdam weer op koers gekregen. En we kennen hem ook nog van Golden Tu...

Achtergronden
Rotterdam heeft hotels nodig

In het jaar 2017 steeg het aantal overnachtingen in Rotterdam met maar liefst 9 procent tot 1,8 miljoen overnachtingen. De groei zette in 2018 flink door; maar liefst 27,6 procent over het eerste kwartaal, meldt Colliers International. Het aantal Nederlandse toeristen in de havenstad stijgt de a...

Events
Training e-mailmarketing

Een goed opgezetten e-mailcampagne zorgt voor meer directe boekingen. De HM Academy heeft de kennis in huis om u als hotelier verder te helpen met een goed opgezette e-mailmarketingcampagne. Op 24 september aanstaande organiseert de HM Academy de training e-mailmarketing in de Utrechtse trainingsloc...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: