Elke kleur is mogelijk

10 mei 2020 | redactie

Kleur in badkamers is hot. Bette biedt meer dan 400 kleuren en zeer exclusieve effectkleuren. Ook uw eigen kleur is mogelijk! Uw gasten zult u verrassen met kleur en design en met een hoog lig- en douchecomfort.

In de huidige badkamertrends zijn kleuren niet meer weg te denken. We zien zwart al enige jaren als trendkleur, maar ook de metallic trend is overgewaaid naar de badkamer. Het glossy goud, champagne koper en stoere brons zorgen voor een stijlvolle en extraverte look. Ook opvallende en kleurrijke tegels passen in de trend van 2020. Kleur is dus helemaal hot! Er is één fabrikant die op het gebied van kleuren de grootste diversiteit kent, namelijk Bette. Want bij Bette kunt u kiezen uit een ongekend aantal mat- en glanskleuren en een aantal markante en zeer exclusieve effectkleuren. Zit de kleur er niet bij, dan is zelfs maatwerk bij projecten mogelijk.

Eye-catchers in kleur

Een voorbeeld van creatieve en intrigerende architectuur zijn de BetteCraft waskommen in lichtgevend groen of in een zachte schaduw van blauw. Dit zijn echte eye-catchers die midden in de Spotlight staan. Maar ook de glinsterende effectkleur Midnight Black zal uw gasten verrassen. Deze kleur brengt glamour en magie in de badkamer en zorgt voor een luxueuze hotelbeleving. Wilt u opvallend groen, dan is de effectkleur Forest een bijzondere keuze. Want deze effectkleur veranderd van kleur afhankelijk van de lichtinval en creëert zo verschillende in the mood sferen.

Glazuur zorgt voor diepte

Sven Rensinghoff, marketing manager bij Bette: “Ons doel is niet alleen om kleur als decoratief element toe te passen, maar met de combinatie van kleur, design en de specifieke uitstraling van ons glazuur, onderscheidende bad objecten te maken. Dit hoeven niet altijd opvallende kleuren te zijn, maar ook tijdloze en discrete kleuren zijn veel gevraagd. Met ons grootschalige kleurenpalet voldoen wij aan ieders wens. Dat blijkt ook uit de cijfers, want 40% van onze klanten kiest voor kleur.”

Maatwerk in kleur

Voor hotels die een individuele kleur wensen kan Bette ook maatwerk leveren. Elke denkbeeldige kleur is hierbij mogelijk, echter het aantal bad objecten is hierbij wel relevant. Een overzicht van het standaard kleurenassortiment ziet u op https://www.my-bette.com/nl/inspiration/farben. Maatwerk op aanvraag.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Personeel
Hotelpersoneel in trek binnen andere sectoren

Alhoewel onze branche in last is, zijn mensen met een hospitality-achtergrond in trek binnen andere sectoren. Niet alleen de zorg zit verlegen om mensen met een sterke dienstverlenende achtergrond, maar ook de uitvaartverzorging is een sector waar deze professionals welkom zijn. Tegelijkertijd zien ...

David Bakker
Column: lang leve Leeuwarden

In 2018 was Leeuwarden, samen met Valletta (Malta), de Culturele Hoofdstad van Europa. De hotels puilden uit, bedden waren niet meer te boeken en provincie Friesland profiteerde mee. Eindstand: 5,4 miljoen bezoekers voor Friesland in 2018. In het bidbook werd uitgegaan van 4 miljoen bezoeken aan ...

Internationaal
a&o breidt uit naar het Verenigd Koninkrijk

Vanaf 1 juli heet a&o Hostels haar gasten ook in Edinburgh welkom. Het eerste hostel in het Verenigd Koninkrijk van Europa’s grootste budget hostelketen biedt 131 kamers en 610 bedden. Het is centraal gelegen in de oude binnenstad van de Schotse hoofdstad. Voor oprichter en CEO Oliver Wint ...

Stelling van de maand mei: De overheid loodst de hotellerie goed door de coronacrisis

In deze nieuwe rubriek 'De stelling van de maand' publiceert de redactie van Hospitality Management iedere eerste vrijdag van de maand een scherpe stelling waarop u als hotelier kunt reageren: JA of NEE. De antwoorden worden verzameld en de resultaten worden gedeeld. De stelling van de maand ...

Achtergronden Interview
12 jaar geleden in Hospitality Management: Caro van Eekelen

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. Dit keer een artikel uit 2009. In de zomer van 2009 werd Caro van Eekelen aangesteld als managi ...

Interview
Mens, Bedrijf & Visie: Ricardo Eshuis (SVH)

In de rubriek Mens, Bedrijf & Visie portretteert de redactie van Hospitality Management vooraanstaande personen in en rondom de horecabranche. De coronacrisis dendert als een donderwolk door de sector. In deze rubriek zetten we de mens, de visie en het bedrijf centraal. In deze aflevering een ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: