Golden Tulip opent flagship vestiging in Shanghai

13 november 2017 | Thijs Jacobs

Onlangs werd het eerste nieuwe Golden Tulip hotel, geheel ingericht volgens de nieuwe merkstrategie, geopend in Shanghai. Het hotel ligt in Hongqiao en lanceert hiermee de nieuwe merkpositionering van Golden Tulip ‘Playtime, Anytime’ in China.
 

Golden Tulip Shanghai Rainbow

Het hotel beschikt o.a. over 600 kamers, 1000 m² aan vergaderruimte, 2 bars en 4. Bij de nieuwe merkpositionering van Golden Tulip ligt de nadruk op het bieden van een een unieke ervaring, samengevat in de nieuwe slogan ‘Playtime. Anytime’. De ervaring begint bij de speelse manier van inchecken met de Body Care Bar, een nieuwe service van Golden Tulip, waarbij gasten gratis hun eigen set spa-producten mogen samenstellen in de executive lounge.

De lobby van het hotel is ontworpen als moderne woonkamer om zo een open en multifunctionele ruimte te bieden. Naast het in- en uitchecken moedigt deze hub uitwisselingen en ontmoetingen aan. Hierdoor worden gasten in alles voorzien wat ze nodig hebben om te werken of te ontspannen.

"Dit hotel is het boegbeeld van Golden Tulip’s nieuwe positionering en het internationale voorbeeld van haar merkbelofte. De nieuwe hotels bieden een onderscheidend vermogen en zijn daarmee een verademing voor zakelijke en vrijetijds gasten die genoeg hebben van de gestandaardiseerde ketens’’ aldus Peter Herweck, Manager Golden Tulip Shanghai Rainbow.

Gastronomie


Op het gebied van gastronomie worden gasten verrast. In restaurant TASTES wordt het beste van de Aziatische keuken geserveerd. In L’ATELIER QUARTIER ontdekken gasten het beste van de Franse keuken. De rooftopbar van het hotel, ZE TOP, is de ideale plek voor reizigers om Shanghai op een andere manier te ontdekken en om de mooiste selfies te maken!

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip  is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
“Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: