Golden Tulip opent flagship vestiging in Shanghai

13 november 2017 | Thijs Jacobs

Onlangs werd het eerste nieuwe Golden Tulip hotel, geheel ingericht volgens de nieuwe merkstrategie, geopend in Shanghai. Het hotel ligt in Hongqiao en lanceert hiermee de nieuwe merkpositionering van Golden Tulip ‘Playtime, Anytime’ in China.
 

Golden Tulip Shanghai Rainbow

Het hotel beschikt o.a. over 600 kamers, 1000 m² aan vergaderruimte, 2 bars en 4. Bij de nieuwe merkpositionering van Golden Tulip ligt de nadruk op het bieden van een een unieke ervaring, samengevat in de nieuwe slogan ‘Playtime. Anytime’. De ervaring begint bij de speelse manier van inchecken met de Body Care Bar, een nieuwe service van Golden Tulip, waarbij gasten gratis hun eigen set spa-producten mogen samenstellen in de executive lounge.

De lobby van het hotel is ontworpen als moderne woonkamer om zo een open en multifunctionele ruimte te bieden. Naast het in- en uitchecken moedigt deze hub uitwisselingen en ontmoetingen aan. Hierdoor worden gasten in alles voorzien wat ze nodig hebben om te werken of te ontspannen.

"Dit hotel is het boegbeeld van Golden Tulip’s nieuwe positionering en het internationale voorbeeld van haar merkbelofte. De nieuwe hotels bieden een onderscheidend vermogen en zijn daarmee een verademing voor zakelijke en vrijetijds gasten die genoeg hebben van de gestandaardiseerde ketens’’ aldus Peter Herweck, Manager Golden Tulip Shanghai Rainbow.

Gastronomie


Op het gebied van gastronomie worden gasten verrast. In restaurant TASTES wordt het beste van de Aziatische keuken geserveerd. In L’ATELIER QUARTIER ontdekken gasten het beste van de Franse keuken. De rooftopbar van het hotel, ZE TOP, is de ideale plek voor reizigers om Shanghai op een andere manier te ontdekken en om de mooiste selfies te maken!

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip  is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Toerisme
Helft binnenlandse vakantiegangers wil voor eind 2020 weer op vakantie in eigen land 

Van de mensen die dit jaar op vakantie gingen in eigen land, wil ruim de helft nog eens gaan voor het einde van 2020. Dat blijkt uit onderzoek van BungalowSpecials onder 1.151 personen. Van de ondervraagden is 71% sinds maart al op vakantie geweest in eigen land. Van deze groep zegt ruim de hel ...

Interview Longread
Stand van zaken: hoteliers uiten hun zorgen

Na een bewogen en bevlogen zomer is de angst voor een tweede golf werkelijkheid. Tafelheer Sander Allegro (QL Hotels) bespreekt de stand van zaken binnen de hotellerie met Marijke Schreiner (Stayokay) Marco Lemmers (Conscious Hotels), Bastiaan Klomp (Thermae 2000) en Erwin Rozendal (Villa Beukenhof) ...

Booking.com OTA's Internationaal
Booking.com vreest 'monopolielijstje' Brussel

Glenn Fogel, CEO van Booking.com, vreest dat zijn bedrijf op een speciaal 'monopolielijstje' van de Europese Commissie komt te staan. Ambtenaren in Brussel werken aan de criteria om tot die lijst te komen. Brussel wil de twintig grootste techbedrijven ter wereld op de lijst hebben. De Europe ...

Personeel
FNV Horeca: afbouw steunmaatregelen leidt tot vertrek vakkrachten uit horecasector

De gisteren verstuurde Kamerbrief over de aanvullingen op het steun- en herstelpakket, alsmede het persmoment van het Kabinet van gisteravond zorgen voor grote onrust in de horecasector. FNV Horeca vindt het onvoorstelbaar dat het Kabinet gisteravond aangeeft dat er nog te weinig resultaten zijn om ...

Branded Content
Auping presenteert nieuw bed: Auping Noa

Auping lanceerde op 1 oktober 2020 Auping Noa, een nieuw bed ontworpen door de Deense designer en architect Eva Harlou. Met dit bed voegt Auping een nieuw ontwerp toe aan een lange rij van iconische ontwerpen. Geheel volgens de Scandinavische ontwerptraditie heeft Eva Harlou met Auping Noa een bed o ...

Coronacrisis
Horeca blijft zeker nog dicht tot december

Waar iedereen al wel rekening mee hield, is gisterenavond bevestigd door minister De Jonge: de gedeeltelijke lockdown duurt in ieder geval nog tot december en 'wellicht tot in het nieuwe jaar'. Dit houdt in dat de horeca tot december de deuren gesloten moet houden. Er wordt op dit moment nog ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: