Golden Tulip opent flagship vestiging in Shanghai

13 november 2017 | Thijs Jacobs

Onlangs werd het eerste nieuwe Golden Tulip hotel, geheel ingericht volgens de nieuwe merkstrategie, geopend in Shanghai. Het hotel ligt in Hongqiao en lanceert hiermee de nieuwe merkpositionering van Golden Tulip ‘Playtime, Anytime’ in China.
 

Golden Tulip Shanghai Rainbow

Het hotel beschikt o.a. over 600 kamers, 1000 m² aan vergaderruimte, 2 bars en 4. Bij de nieuwe merkpositionering van Golden Tulip ligt de nadruk op het bieden van een een unieke ervaring, samengevat in de nieuwe slogan ‘Playtime. Anytime’. De ervaring begint bij de speelse manier van inchecken met de Body Care Bar, een nieuwe service van Golden Tulip, waarbij gasten gratis hun eigen set spa-producten mogen samenstellen in de executive lounge.

De lobby van het hotel is ontworpen als moderne woonkamer om zo een open en multifunctionele ruimte te bieden. Naast het in- en uitchecken moedigt deze hub uitwisselingen en ontmoetingen aan. Hierdoor worden gasten in alles voorzien wat ze nodig hebben om te werken of te ontspannen.

"Dit hotel is het boegbeeld van Golden Tulip’s nieuwe positionering en het internationale voorbeeld van haar merkbelofte. De nieuwe hotels bieden een onderscheidend vermogen en zijn daarmee een verademing voor zakelijke en vrijetijds gasten die genoeg hebben van de gestandaardiseerde ketens’’ aldus Peter Herweck, Manager Golden Tulip Shanghai Rainbow.

Gastronomie


Op het gebied van gastronomie worden gasten verrast. In restaurant TASTES wordt het beste van de Aziatische keuken geserveerd. In L’ATELIER QUARTIER ontdekken gasten het beste van de Franse keuken. De rooftopbar van het hotel, ZE TOP, is de ideale plek voor reizigers om Shanghai op een andere manier te ontdekken en om de mooiste selfies te maken!

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip  is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Longread NHTV
"Het hotelmanagementcontract ... als u begrijpt wat ik bedoel"

We hebben het waarschijnlijk allemaal weleens meegemaakt: vragen wie de eigenaar is van een hotel en dan als antwoord iets krijgen als: “Ja, de stenen zijn van meneer/mevrouw X.” Doorvragen levert niet altijd meer duidelijkheid op over de precieze eigendomsstructuur, zéker niet al...

Hotel Achtergronden
Oproep: werk je mee aan dit onderzoek over toeristenbelasting?

Ilse van Ipenburg sudeert af aan de Universiteit Maastricht. In opdracht van BookDifferent.com en ABN AMRO doet zij onderzoek naar de verduurzaming van de hotelsector en specifiek naar hoe de toeristenbelasting slimmer kan worden ingezet. Hoe kan dit worden gebruikt zodat investeren in duurzaamheid ...

Wet- en regelgeving Columns
Fooien: dit zijn de regels

In de horeca zijn fooien een gebruikelijk fenomeen. Stond er voorheen een fooienpot zichtbaar op een centrale plek, bijvoorbeeld receptie of bar, tegenwoordig worden fooien vaak via de bankpas/creditcard gedaan. De geschiedenis van fooien gaat ver terug. Niettemin is de term 'fooi' in de ...

Toerisme Achtergronden
De populairste vakantielanden van 2018

HomeToGo, ‘s werelds grootste zoekmachine voor vakantiehuizen, onderzocht wat de meest populaire bestemmingen zijn voor de aanstaande zomervakantie van 2018 door de zoekopdrachten van Nederlandse vakantiegangers te analyseren. De populairste vakantielanden van 2018: Nederlanders blijken ...

Toerisme Achtergronden
Nederlanders laten werk niet los tijdens vakantie

Ruim 40% van de Nederlanders onder de 65 jaar laat het werk niet helemaal los op vakantie. Ouders met jonge kinderen zijn op vakantie het meest met werk bezig. Bijna de helft kan het niet laten om e-mails te checken en werktelefoontjes te beantwoorden. Dit terwijl tijd met elkaar doorbrengen en onts...

Fletcher Opening Hotelketens
Officiële opening pastarestaurant Laguna

Woensdag 27 juni vindt in het 4-sterren Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier te Huizen de officiële opening plaats van het pastarestaurant Laguna. Tijdens de feestelijke opening zal er kinderentertainment aanwezig zijn. Iedereen is tussen 13.00 en 17.00 uur van harte welkom om een kijkje...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: