Golden Tulip opent flagship vestiging in Shanghai

13 november 2017 | Thijs Jacobs

Onlangs werd het eerste nieuwe Golden Tulip hotel, geheel ingericht volgens de nieuwe merkstrategie, geopend in Shanghai. Het hotel ligt in Hongqiao en lanceert hiermee de nieuwe merkpositionering van Golden Tulip ‘Playtime, Anytime’ in China.
 

Golden Tulip Shanghai Rainbow

Het hotel beschikt o.a. over 600 kamers, 1000 m² aan vergaderruimte, 2 bars en 4. Bij de nieuwe merkpositionering van Golden Tulip ligt de nadruk op het bieden van een een unieke ervaring, samengevat in de nieuwe slogan ‘Playtime. Anytime’. De ervaring begint bij de speelse manier van inchecken met de Body Care Bar, een nieuwe service van Golden Tulip, waarbij gasten gratis hun eigen set spa-producten mogen samenstellen in de executive lounge.

De lobby van het hotel is ontworpen als moderne woonkamer om zo een open en multifunctionele ruimte te bieden. Naast het in- en uitchecken moedigt deze hub uitwisselingen en ontmoetingen aan. Hierdoor worden gasten in alles voorzien wat ze nodig hebben om te werken of te ontspannen.

"Dit hotel is het boegbeeld van Golden Tulip’s nieuwe positionering en het internationale voorbeeld van haar merkbelofte. De nieuwe hotels bieden een onderscheidend vermogen en zijn daarmee een verademing voor zakelijke en vrijetijds gasten die genoeg hebben van de gestandaardiseerde ketens’’ aldus Peter Herweck, Manager Golden Tulip Shanghai Rainbow.

Gastronomie


Op het gebied van gastronomie worden gasten verrast. In restaurant TASTES wordt het beste van de Aziatische keuken geserveerd. In L’ATELIER QUARTIER ontdekken gasten het beste van de Franse keuken. De rooftopbar van het hotel, ZE TOP, is de ideale plek voor reizigers om Shanghai op een andere manier te ontdekken en om de mooiste selfies te maken!

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip  is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Regelgeving OTA's KHN
KHN roept nieuwe kabinet op om verbod op ‘beste prijsgaranties’ boekingssites 

Gisteren, donderdag 23 november, maakte de Belgische regering bekend dat zij een wetsvoorstel gaan indienen waarmee de ‘beste prijsgaranties’ van boekingssites, zoals Booking.com en Expedia, worden verboden. "Als dit verbod er in België komt, waarom dan ook niet in Nederland?&q...

Awards OTA's
HotelSpecials wint award voor Beste gebruik van Search in travel

HotelSpecials heeft de Dutch Search Award binnen weten te halen voor de categorie ‘Beste gebruik van Search in Travel’. Het in Haarlem gevestigde boekingsbedrijf verslaat hiermee de concurrenten OAD en Weekendjeweg. De Dutch Search Awards zet de topspelers van de Nederlandse searchin...

Personalia Chefs
Post-Plaza kiest voor kwaliteit met nieuwe Chef

Jarst Bekius is per direct de nieuwe Chef van Post-Plaza. Jarst komt van restaurant Ratatouille Food + Wine, het met 1 Michelin ster bekroonde restaurant uit de Haarlemse binnenstad. Zijn carrière is hij gestart als souschef bij Vis en Ko, van SVH meester-kok Imko Binnerts. Met de aanstell...

Achtergronden
La Bergère Group wordt LBG Hotels & Spaces

LBG Hotels is voortaan de nieuwe merknaam waarmee La Bergère Group, het creatieve brein achter hippe en innovatieve hotels in Maastricht en Amsterdam, verder gaat. En dat betekent meer dan alleen een naamsverandering. Deze week presenteert LBG Hotels haar nieuwe positionering in de hospitalit...

Personeel
FNV Horeca wil in gesprek met horecamedewerkers over cao

FNV Horeca wil samen met ontevreden horecamedewerkers in gesprek over de de nieuwe horeca cao en organiseert bijeenkomsten. De werknemersorganisatie is niet blij met de uitkomst van de nieuwe cao horeca. Volgesn het FNV zal de koopkrachtdaling die in de afgelopen jaren is ontstaan niet verbeteren en...

Van der Valk
Bouw Van Der Valk Leeuwarden loopt vertraging op

Het nieuwe Van der Valk Hotel bij leeuwarden heeft vertraging opgelopen. De bouw van het hotel en het restaurant ligt zo'n zes weken achter op schema. Het hotel gaat daarom pas begin volgend jaar open, een exacte datum is nog niet bekend. Een van de oorzaken van de vertraging is het slechte, ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2017 - Uitgeverij PS

Uitgave door: