Nieuwe General Manager Roxana Tajvar aan de slag bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus

7 september 2020 | Thijs Jacobs

Grand Hotel Amrâth Kurhaus heeft per 1 augustus 2020 een nieuwe manager. Roxana Tajvar, als sinds 2016 nauw betrokken bij de operationele bedrijfsvoering van het hotel, zal vanaf heden de functie van General Manager vervullen.

De van oorsprong in Perzië (Iran) geboren Roxana, woont inmiddels 27 jaar in Nederland. Zij kreeg lekker eten en gastvrijheid met de paplepel ingegoten; nergens ter wereld word je zo met open armen ontvangen als bij de Iraniërs. Wanneer er gasten worden ontvangen wordt alles uit de kast getrokken; van mooie kleding tot het gebruik van de meest exclusieve producten in de keuken. In haar klassieke opvoeding stonden beleefdheid gepaard met oprechte gastvrijheid en vriendelijkheid dan ook centraal. De basis naar een latere carrière in de gastvrijheidsindustrie werd dus al vroeg gelegd.

Na afronding van haar Front Office stage in het Radisson BLU Astrid te Antwerpen. In 2008 voltooide Roxana haar opleiding Horecaondernemer/- manager aan het ROC van Leiderdorp. Ter afronding van haar opleiding liep Roxana stage in de Front Office van het Radisson BLU Astrid hotel, gelegen in Antwerpen. Ze kreeg aansluitend een vaste aanstelling in dit hotel en woonde en werkte 9 jaar in Antwerpen. Tijdens haar Radisson periode volgde ze een Business School program in Sint-Petersburg Rusland, hiermee certificeerde zij zich als gastvrijheidstrainer. In 2017 keerde Roxana terug naar Nederland en ging zij aan de slag als Assistant Front Office Manager in Grand Hotel Amrâth Kurhaus. Binnen korte tijd groeide zij achtereenvolgens door naar de functies van Front Office Manager en Rooms Divison manager. Sinds maart 2020 bekleed Roxana de functie van Director of Operations, waarin ze haar ervaring naar een hoger niveau bracht door de Covid 19-uitdagingen waaraan het hotel werd blootgesteld.

Terug naar de basis

Roxana is inmiddels vol enthousiasme in haar nieuwe functie gestart en is dankbaar voor het vertrouwen dat Amrâth Hôtels haar heeft gegeven. “Ik ben enorm gedreven om Grand Hotel Amrâth Kurhaus naar het hoogst denkbare serviceniveau te brengen. Hiervoor gaan we eerst terug naar de basis met als doelstelling iedereen vanuit hier naar een 5 sterren plus mindset te brengen, waar onze gasten niet omheen kunnen. Met mijn ervaring als gastvrijheidstrainer zet ik hoog in op dit onderwerp. Daarnaast zijn er nieuwe ontwikkelingen waarmee wij ons kwalitatief meer kunnen onderscheiden. Ik ga mij concentreren op het optimaal inzetten van mensen en middelen om onze gasten het ultieme gastvrijheidsgevoel te geven, zoals ik dit van huis uit heb meegekregen. Een uitdagende klus in deze bijzondere tijden, maar ik kan niet wachten om eraan te beginnen!”, aldus General Manager Roxana Tajvar.

Blijf je graag op de hoogte?

Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens
Van der Valk Hotel Amersfoort start ‘restaurant take over’

Nu restaurants gesloten zijn, maar hotels wel nog open mogen, is Van der Valk Hotel Amersfoort-A1 een samenwerking gestart met lokale restaurants in Amersfoort. Een zogenoemde restaurant take over. Zo krijgen de koks van bekende restaurants in Amersfoort de mogelijkheid om hun gerechten klaar te mak ...

Personalia
QL Hotels presenteert nieuwe Managing Director

Het team van QL Hotels & Restaurants wordt per 1 december versterkt met Mathilde van der Weerd die in de rol van Managing Director de uitrol van een ambitieuze nieuwe strategie gaat aansturen. Mathilde van der Weerd maakte eerder carrière bij onder meer Postillion Hotels en is actief als ...

Personalia Personeel
Nieuwe gezichten bij Carlton Hotel Collection

Bij Carlton Hotel Collection staan de ontwikkelingen niet stil, ook niet in deze roerige tijden. Ondernemerschap en innovatie zijn al jaren centrale pijlers binnen de groep en juist nu zetten de hotels hier vol op in. Met vier prachtkansen in de vorm van vier nieuw vervulde posities geeft Carlton Ho ...

Columns
Column Jantiene Berg: #OpenToWork

Het is inmiddels bijna zes maanden geleden dat ik samen met mijn compagnon de deur van ons urban boutique hotel moest sluiten. Het uitspreken van het faillissement ging in een recordtijd van twee minuten via de telefoon. Een ultrasnelle flitsscheiding. De start van een nieuw begin? In eerste instant ...

KHN
Rob Jetten bezoekt KHN-lid Hotel Theater Figi in Zeist

D66-fractieleider Rob Jetten bracht op vrijdag 20 november, tijdens de Dag van de Ondernemer, een bezoek aan Hotel Theater Figi in Zeist. Jetten ging daar in gesprek met ondernemer Victoria Ruijs, KHN-voorzitter Robèr Willemsen en MKB-directeur Leendert-Jan Visser over ondernemen in deze coro ...

Hotelketens
Hotelketen: Motel 6

In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. In deze uitgave behandelen we Motel 6. Waar in 1962 een overnachting zes dollar kostte. Motel 6 is een hospitalitybedrijf met een keten van motels die voor een scherpe prijs ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: