Nieuwe General Manager Roxana Tajvar aan de slag bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus

7 september 2020 | Thijs Jacobs

Grand Hotel Amrâth Kurhaus heeft per 1 augustus 2020 een nieuwe manager. Roxana Tajvar, als sinds 2016 nauw betrokken bij de operationele bedrijfsvoering van het hotel, zal vanaf heden de functie van General Manager vervullen.

De van oorsprong in Perzië (Iran) geboren Roxana, woont inmiddels 27 jaar in Nederland. Zij kreeg lekker eten en gastvrijheid met de paplepel ingegoten; nergens ter wereld word je zo met open armen ontvangen als bij de Iraniërs. Wanneer er gasten worden ontvangen wordt alles uit de kast getrokken; van mooie kleding tot het gebruik van de meest exclusieve producten in de keuken. In haar klassieke opvoeding stonden beleefdheid gepaard met oprechte gastvrijheid en vriendelijkheid dan ook centraal. De basis naar een latere carrière in de gastvrijheidsindustrie werd dus al vroeg gelegd.

Na afronding van haar Front Office stage in het Radisson BLU Astrid te Antwerpen. In 2008 voltooide Roxana haar opleiding Horecaondernemer/- manager aan het ROC van Leiderdorp. Ter afronding van haar opleiding liep Roxana stage in de Front Office van het Radisson BLU Astrid hotel, gelegen in Antwerpen. Ze kreeg aansluitend een vaste aanstelling in dit hotel en woonde en werkte 9 jaar in Antwerpen. Tijdens haar Radisson periode volgde ze een Business School program in Sint-Petersburg Rusland, hiermee certificeerde zij zich als gastvrijheidstrainer. In 2017 keerde Roxana terug naar Nederland en ging zij aan de slag als Assistant Front Office Manager in Grand Hotel Amrâth Kurhaus. Binnen korte tijd groeide zij achtereenvolgens door naar de functies van Front Office Manager en Rooms Divison manager. Sinds maart 2020 bekleed Roxana de functie van Director of Operations, waarin ze haar ervaring naar een hoger niveau bracht door de Covid 19-uitdagingen waaraan het hotel werd blootgesteld.

Terug naar de basis

Roxana is inmiddels vol enthousiasme in haar nieuwe functie gestart en is dankbaar voor het vertrouwen dat Amrâth Hôtels haar heeft gegeven. “Ik ben enorm gedreven om Grand Hotel Amrâth Kurhaus naar het hoogst denkbare serviceniveau te brengen. Hiervoor gaan we eerst terug naar de basis met als doelstelling iedereen vanuit hier naar een 5 sterren plus mindset te brengen, waar onze gasten niet omheen kunnen. Met mijn ervaring als gastvrijheidstrainer zet ik hoog in op dit onderwerp. Daarnaast zijn er nieuwe ontwikkelingen waarmee wij ons kwalitatief meer kunnen onderscheiden. Ik ga mij concentreren op het optimaal inzetten van mensen en middelen om onze gasten het ultieme gastvrijheidsgevoel te geven, zoals ik dit van huis uit heb meegekregen. Een uitdagende klus in deze bijzondere tijden, maar ik kan niet wachten om eraan te beginnen!”, aldus General Manager Roxana Tajvar.

Blijf je graag op de hoogte?

Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Corona
Avondklok bij instemming Kamer van kracht; bezorgen mag

Het demissionair kabinet wil de verwachte avondklok in gaan voeren. Dat maakte premier Rutte op de persconferentie van woensdag 20 januari bekend. Donderdag 21 januari debatteert het kabinet over de invoering met de Tweede Kamer. Als de Kamer het besluit steunt, wordt de avondklok ingevoerd. De avon ...

Ondernemen
Tips voor een onweerstaanbare hotelwebsite

De Hotel Website of the Year verkiezing 2021 zit erop. Tijdens een feestelijke, online ceremonie werd op 14 januari jl. de winnaar bekendgemaakt: Max Brown Hotels heeft de eer om deze titel een jaar lang te mogen voeren. Een fantastische prestatie. Wat kunnen we leren van de winnende website en de a ...

Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Akkoord!  

Naast Van der Valk met een dikke 700 miljoen euro omzet en Fletcher met 285 miljoen omzet in 2019, zijn er nog een stuk of vijf echt Nederlandse ketens over (Westcord, Eden, Bastion, Inntel, Amrâth en Postillion) met een gezamenlijke omzet van zo’n 430 miljoen in 2018 en vast wel meer in ...

Tech Longread
Kunstmatige intelligentie in de hotellerie (deel 1)

Robots kunnen steeds meer horecataken uitvoeren, zo schreef Marthijn van Oostveen in september 2019 op deze website. Anderhalf jaar daarvoor drukte Stef Driessen hoteliers al op het hart dat ze snel moesten anticiperen op de opkomst van voice assistants zoals Siri en Cortana. Toch zijn er in Ned ...

Park Boswijk zoekt een ondernemende general manager

Park Boswijk ligt in een parkachtige omgeving in midden-Nederland en bestaat uit een wooncomplex met 364 appartementen en ongeveer 500 bewoners. Voor bewoners biedt Park Boswijk tal van voorzieningen waar ze gebruik van kunnen maken. Zoals een terras met uitzicht op de parkachtige tuin met twee vijv ...

30 jaar Hospitality Management
11 jaar geleden in Hospitality Management: Chris Luken

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. Deze week Fletcher-oprichter Chris Luken. In 2010 sprak Hospitality Management met de 'self- ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: