Nieuwe General Manager Roxana Tajvar aan de slag bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus

7 september 2020 | Thijs Jacobs

Grand Hotel Amrâth Kurhaus heeft per 1 augustus 2020 een nieuwe manager. Roxana Tajvar, als sinds 2016 nauw betrokken bij de operationele bedrijfsvoering van het hotel, zal vanaf heden de functie van General Manager vervullen.

De van oorsprong in Perzië (Iran) geboren Roxana, woont inmiddels 27 jaar in Nederland. Zij kreeg lekker eten en gastvrijheid met de paplepel ingegoten; nergens ter wereld word je zo met open armen ontvangen als bij de Iraniërs. Wanneer er gasten worden ontvangen wordt alles uit de kast getrokken; van mooie kleding tot het gebruik van de meest exclusieve producten in de keuken. In haar klassieke opvoeding stonden beleefdheid gepaard met oprechte gastvrijheid en vriendelijkheid dan ook centraal. De basis naar een latere carrière in de gastvrijheidsindustrie werd dus al vroeg gelegd.

Na afronding van haar Front Office stage in het Radisson BLU Astrid te Antwerpen. In 2008 voltooide Roxana haar opleiding Horecaondernemer/- manager aan het ROC van Leiderdorp. Ter afronding van haar opleiding liep Roxana stage in de Front Office van het Radisson BLU Astrid hotel, gelegen in Antwerpen. Ze kreeg aansluitend een vaste aanstelling in dit hotel en woonde en werkte 9 jaar in Antwerpen. Tijdens haar Radisson periode volgde ze een Business School program in Sint-Petersburg Rusland, hiermee certificeerde zij zich als gastvrijheidstrainer. In 2017 keerde Roxana terug naar Nederland en ging zij aan de slag als Assistant Front Office Manager in Grand Hotel Amrâth Kurhaus. Binnen korte tijd groeide zij achtereenvolgens door naar de functies van Front Office Manager en Rooms Divison manager. Sinds maart 2020 bekleed Roxana de functie van Director of Operations, waarin ze haar ervaring naar een hoger niveau bracht door de Covid 19-uitdagingen waaraan het hotel werd blootgesteld.

Terug naar de basis

Roxana is inmiddels vol enthousiasme in haar nieuwe functie gestart en is dankbaar voor het vertrouwen dat Amrâth Hôtels haar heeft gegeven. “Ik ben enorm gedreven om Grand Hotel Amrâth Kurhaus naar het hoogst denkbare serviceniveau te brengen. Hiervoor gaan we eerst terug naar de basis met als doelstelling iedereen vanuit hier naar een 5 sterren plus mindset te brengen, waar onze gasten niet omheen kunnen. Met mijn ervaring als gastvrijheidstrainer zet ik hoog in op dit onderwerp. Daarnaast zijn er nieuwe ontwikkelingen waarmee wij ons kwalitatief meer kunnen onderscheiden. Ik ga mij concentreren op het optimaal inzetten van mensen en middelen om onze gasten het ultieme gastvrijheidsgevoel te geven, zoals ik dit van huis uit heb meegekregen. Een uitdagende klus in deze bijzondere tijden, maar ik kan niet wachten om eraan te beginnen!”, aldus General Manager Roxana Tajvar.

Blijf je graag op de hoogte?

Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Amsterdam Achtergronden
Sir Hotels ruilt luxe bedden in voor bureaus

Vanaf vandaag biedt hotel collectie Sir Hotels flexibele werkplekken aan. Waar de vraag naar bedden voor de zakelijke markt drastisch afgenomen is, stijgt de vraag naar rustige werkplekken. Meer kantoren zoals Nike en Google houden hun kantoren tot zeker het einde van het jaar gesloten. Sir Hotels s...

Personeel
Preston Palace lanceert nieuwe werkcampagne

In tijden waarin werkgevers noodgedwongen hun gewaardeerde werknemers moeten laten gaan, lanceert Preston Palace juist een campagne om nieuwe collega's te werven. Van fulltime, parttime tot bijbaantje. Zelfs een combinatie van diverse afdelingen binnen in één functie is mogelijk. ...

Events Internationaal
EQUIPHOTEL uitgesteld naar 2022

Gezien de huidige situatie rondom de COVID-19 epidemie, die momenteel op lokaal en mondiaal niveau voortdurend verslechtert, kondigt Reed Expositions France aan dat de 2020-editie van de EQUIPHOTEL, die oorspronkelijk gepland stond van 15 t/m 19 november 2020, is uitgesteld naar 2022. De afgelope...

Hotelbouwplannen Amsterdam
Hotel Okura Amsterdam geeft 7 suites een complete metamorfose

Hotel Okura Amsterdam heeft 7 suites een complete metamorfose gegeven. Bij de renovatie, die in december 2019 van start ging, is het hele design vernieuwd. Architect Bert Verwey heeft de renovatie van de suites en The Lounge onder zijn hoede genomen. Ruimtelijkheid, comfort en sereniteit vormen de b...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Nieuwe coronamaatregelen: waarom moet de horeca eigenlijk eerder dicht?

Vanaf zondag 18.00 uur zijn de nieuwe coronamaatregelen van kracht gegaan, waarvan de meeste gericht zijn op de horeca. Premier Rutte toonde zich bezorgd over de verspreiding van het virus en vond de maatregelen nodig en logisch: "Hoe later op de avond, hoe moeilijker de anderhalve meter."...

Toerisme Coronacrisis
Nederlandse vakantiegangers verwachten weer te kunnen reizen in 2021  

De coronazomer is voorbij. Na een zomer van thuisblijven, daguitstapjes in eigen land en geklus, verwacht het grootste deel van de Nederlandse vakantiegangers volgende zomer weer normaal te kunnen reizen. Dat blijkt uit onderzoek van Vliegtickets.nl. Meer dan de helft (54%) van de ondervraagden...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: