Zaan Inn naar Best Western

22 december 2014 |
Zaan Inn naar Best Western<

Best Western Zaan Inn is gelegen in het centrum van Zaandam op drie minuten lopen van het station. Het hotel beschikt over 102 ruime en
rookvrije hotelkamers. Ze zijn allen modern afgewerkt en kunnen er gratis parkeren. Het hotel maakt vanaf nu deel uit van het Best Western-portfolio.

Wytze van den Berg
Wytze van den Berg, directeur Best Western Hotels Nederland; “Wij zijn enorm trots dat wij een mooie locatie als Zaan Inn aan ons portfolio mogen toevoegen. De kwaliteit van de dienstverlening en de gastvrijheid is van een hoog niveau. Daarnaast weten wij dat onze gasten een internationaal bekende locatie zoals Zaandam enorm zullen waarderen.

Mark Landveld
Mark Lankveld, general manager van Zaan Inn vult aan: “Kwaliteit en persoonlijke aandacht zijn kernwoorden binnen onze organisatie. Wij blijven ons richten op het faciliteren van een kwalitatief en onvergetelijk verblijf en vanaf heden doen wij dat met de ondersteuning van de internationale sales, marketing en distributie inspanningen van Best Western Hotels. Wij bereiken door onze aansluiting een nog grotere internationale zakelijke en toeristische doelgroep.”

Zaan Inn richt zich op zowel de zakelijke als toeristische markt
Met de centrale ligging in Zaandam op korte afstand van Amsterdam en Schiphol richt BEST WESTERN Zaan Inn zich op zowel de toeristische als zakelijke gast. Het openluchtmuseum De Zaanse Schans is in 20 minuten te bereiken. Op korte afstand van het hotel ligt tevens het oudste huisje van de Zaanstreek, het Csaar Peter huisje. In 12 minuten brengt de NS gasten van Zaandam in het hartje van Amsterdam en in een kwartiertje staat men op luchthaven Schiphol. Zowel zakelijke als toeristische gasten waarderen de centrale ligging van het hotel, airconditioning, koffie- en theefaciliteiten, moderne flatscreen tv’s met een ruim aanbod aan gratis zenders, een moderne badkamer en gratis WIFI internet.
?
?Ondernemingsvrijheid en individuele stijl
“Zaan Inn heeft voor aansluiting bij Best Western Hotels gekozen om gebruik te kunnen maken van de wereldwijde naamsbekendheid en de expertise van het grootste hotelmerk ter wereld”, aldus Lankveld. “Daarnaast is de uniforme kwaliteitsuitstraling belangrijk voor ons hotel. Het kwaliteitssysteem en de daarbij horende jaarlijkse kwaliteitsinspectie waarborgen de professionaliteit van onze organisatie.”

BEST WESTERN Zaan Inn in het kort
Naam: BEST WESTERN Zaan Inn
Label: Best Western core
Directie: Mark Lankveld, General Manager Sterrenclassificatie: 3 sterren
Aantal kamers: 102 kamers, waaronder suites en familie-suites en een suite voor mindervaliden
Aantal vergaderzalen: 3 vergaderzalen met capaciteit tot maximaal 70 personen

Over Best Western International
Best Western International is ’s werelds grootste hotelketen en biedt marketing, reserveringen en operationele ondersteuning aan 4.000 onafhankelijke hotels in 100 verschillende landen en streken in de wereld. In Nederland zijn momenteel 35 zelfstandige hotels aangesloten bij het samenwerkingsverband. De hotelketen werd opgericht in 1946 en biedt elke nacht onderdak aan ongeveer 400.000 gasten over de hele wereld. Best Western onderscheidt drie typen hotels: BEST WESTERN Hotels, BEST WESTERN PLUS Hotels en BEST WESTERN PREMIER Hotels.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: