Zaan Inn naar Best Western

22 december 2014 |
Zaan Inn naar Best Western<

Best Western Zaan Inn is gelegen in het centrum van Zaandam op drie minuten lopen van het station. Het hotel beschikt over 102 ruime en
rookvrije hotelkamers. Ze zijn allen modern afgewerkt en kunnen er gratis parkeren. Het hotel maakt vanaf nu deel uit van het Best Western-portfolio.

Wytze van den Berg
Wytze van den Berg, directeur Best Western Hotels Nederland; “Wij zijn enorm trots dat wij een mooie locatie als Zaan Inn aan ons portfolio mogen toevoegen. De kwaliteit van de dienstverlening en de gastvrijheid is van een hoog niveau. Daarnaast weten wij dat onze gasten een internationaal bekende locatie zoals Zaandam enorm zullen waarderen.

Mark Landveld
Mark Lankveld, general manager van Zaan Inn vult aan: “Kwaliteit en persoonlijke aandacht zijn kernwoorden binnen onze organisatie. Wij blijven ons richten op het faciliteren van een kwalitatief en onvergetelijk verblijf en vanaf heden doen wij dat met de ondersteuning van de internationale sales, marketing en distributie inspanningen van Best Western Hotels. Wij bereiken door onze aansluiting een nog grotere internationale zakelijke en toeristische doelgroep.”

Zaan Inn richt zich op zowel de zakelijke als toeristische markt
Met de centrale ligging in Zaandam op korte afstand van Amsterdam en Schiphol richt BEST WESTERN Zaan Inn zich op zowel de toeristische als zakelijke gast. Het openluchtmuseum De Zaanse Schans is in 20 minuten te bereiken. Op korte afstand van het hotel ligt tevens het oudste huisje van de Zaanstreek, het Csaar Peter huisje. In 12 minuten brengt de NS gasten van Zaandam in het hartje van Amsterdam en in een kwartiertje staat men op luchthaven Schiphol. Zowel zakelijke als toeristische gasten waarderen de centrale ligging van het hotel, airconditioning, koffie- en theefaciliteiten, moderne flatscreen tv’s met een ruim aanbod aan gratis zenders, een moderne badkamer en gratis WIFI internet.
?
?Ondernemingsvrijheid en individuele stijl
“Zaan Inn heeft voor aansluiting bij Best Western Hotels gekozen om gebruik te kunnen maken van de wereldwijde naamsbekendheid en de expertise van het grootste hotelmerk ter wereld”, aldus Lankveld. “Daarnaast is de uniforme kwaliteitsuitstraling belangrijk voor ons hotel. Het kwaliteitssysteem en de daarbij horende jaarlijkse kwaliteitsinspectie waarborgen de professionaliteit van onze organisatie.”

BEST WESTERN Zaan Inn in het kort
Naam: BEST WESTERN Zaan Inn
Label: Best Western core
Directie: Mark Lankveld, General Manager Sterrenclassificatie: 3 sterren
Aantal kamers: 102 kamers, waaronder suites en familie-suites en een suite voor mindervaliden
Aantal vergaderzalen: 3 vergaderzalen met capaciteit tot maximaal 70 personen

Over Best Western International
Best Western International is ’s werelds grootste hotelketen en biedt marketing, reserveringen en operationele ondersteuning aan 4.000 onafhankelijke hotels in 100 verschillende landen en streken in de wereld. In Nederland zijn momenteel 35 zelfstandige hotels aangesloten bij het samenwerkingsverband. De hotelketen werd opgericht in 1946 en biedt elke nacht onderdak aan ongeveer 400.000 gasten over de hele wereld. Best Western onderscheidt drie typen hotels: BEST WESTERN Hotels, BEST WESTERN PLUS Hotels en BEST WESTERN PREMIER Hotels.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Toerisme Coronacrisis
Nederlandse reizigers veranderen reisgedrag na corona: kleinere accommodaties en later boeken

Met het coronavirus in ons midden verandert ook ons reisgedrag. We kiezen voor kleinere accommodaties, stappen eerder in de auto dan het vliegtuig en kiezen massaal voor last minutes. Dat blijkt uit onderzoek van de VakantieDiscounter. Kleinschalige accommodaties worden populairder Van de 1....

Opening Utrecht
Nieuwste horecalocatie van Utrecht geopend

Drukke dagen in de keuken, nieuwe soepproevers en een volgeboekt hotel: de opening van Utrechts eerste soepbar Soep-er, én van de negen sfeervolle kamers van het bovengelegen logement Petit Beijers is een feit. Op zondag 12 juli openden horecaondernemers Janine en Tom hun deuren aan Vismarkt ...

Personalia
Hotelier Martin Lindelauf gaat met pensioen

Na ruim vierendertig jaar gaat Martin Lindelauf met pensioen. Een pensioen dat welverdiend is, maar velen vinden het toch jammer om hem te zien gaan. Collega, zakenpartner, leermeester of hoe je hem ook zou willen noemen, de man met het jaloersmakende cv gaat er definitief mee stoppen. Martin&rs...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Contactgegevens van horecagasten moeten na 14 dagen verwijderd worden

De contactgegevens van gasten, waar horecabedrijven sinds maandag verplicht om moeten vragen, moeten na veertien dagen vernietigd worden. Dat stelt brancheverenging Koninklijke Horeca Nederland (KHN). Dit lazen we in een artikel op NU.nl. Het telefoonnummer en e-mailadres van alle gasten moet op...

Amsterdam Opening
Joris Bijdendijk en Renaissance Koepelkerk openen tijdelijk restaurant

De Amsterdamse chef Joris Bijdendijk gaat ‘on tour’ met het keukenteam van RIJKS® en serveert een 5-gangen menu in de historische kerk. Tijdens de eerste editie van Koepelkerk X RIJKS®, op 15 augustus, wordt de kerk van het Renaissance Amsterdam Hotel getransformeerd tot restaura...

Internationaal Coronacrisis
a&o Hostels benoemt social distancing experts

Europa’s grootste budget hostelketen, a&o Hostels, heeft een initiatief gelanceerd waarbij in alle Europese vestigingen 'social distancing experts' zijn aangesteld. Deze specialisten zorgen ervoor dat de gasten veilig en met een gerust gevoel de omgeving kunnen verkennen. Bovendien...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: