Zaan Inn naar Best Western

22 december 2014 |
Zaan Inn naar Best Western<

Best Western Zaan Inn is gelegen in het centrum van Zaandam op drie minuten lopen van het station. Het hotel beschikt over 102 ruime en
rookvrije hotelkamers. Ze zijn allen modern afgewerkt en kunnen er gratis parkeren. Het hotel maakt vanaf nu deel uit van het Best Western-portfolio.

Wytze van den Berg
Wytze van den Berg, directeur Best Western Hotels Nederland; “Wij zijn enorm trots dat wij een mooie locatie als Zaan Inn aan ons portfolio mogen toevoegen. De kwaliteit van de dienstverlening en de gastvrijheid is van een hoog niveau. Daarnaast weten wij dat onze gasten een internationaal bekende locatie zoals Zaandam enorm zullen waarderen.

Mark Landveld
Mark Lankveld, general manager van Zaan Inn vult aan: “Kwaliteit en persoonlijke aandacht zijn kernwoorden binnen onze organisatie. Wij blijven ons richten op het faciliteren van een kwalitatief en onvergetelijk verblijf en vanaf heden doen wij dat met de ondersteuning van de internationale sales, marketing en distributie inspanningen van Best Western Hotels. Wij bereiken door onze aansluiting een nog grotere internationale zakelijke en toeristische doelgroep.”

Zaan Inn richt zich op zowel de zakelijke als toeristische markt
Met de centrale ligging in Zaandam op korte afstand van Amsterdam en Schiphol richt BEST WESTERN Zaan Inn zich op zowel de toeristische als zakelijke gast. Het openluchtmuseum De Zaanse Schans is in 20 minuten te bereiken. Op korte afstand van het hotel ligt tevens het oudste huisje van de Zaanstreek, het Csaar Peter huisje. In 12 minuten brengt de NS gasten van Zaandam in het hartje van Amsterdam en in een kwartiertje staat men op luchthaven Schiphol. Zowel zakelijke als toeristische gasten waarderen de centrale ligging van het hotel, airconditioning, koffie- en theefaciliteiten, moderne flatscreen tv’s met een ruim aanbod aan gratis zenders, een moderne badkamer en gratis WIFI internet.
?
?Ondernemingsvrijheid en individuele stijl
“Zaan Inn heeft voor aansluiting bij Best Western Hotels gekozen om gebruik te kunnen maken van de wereldwijde naamsbekendheid en de expertise van het grootste hotelmerk ter wereld”, aldus Lankveld. “Daarnaast is de uniforme kwaliteitsuitstraling belangrijk voor ons hotel. Het kwaliteitssysteem en de daarbij horende jaarlijkse kwaliteitsinspectie waarborgen de professionaliteit van onze organisatie.”

BEST WESTERN Zaan Inn in het kort
Naam: BEST WESTERN Zaan Inn
Label: Best Western core
Directie: Mark Lankveld, General Manager Sterrenclassificatie: 3 sterren
Aantal kamers: 102 kamers, waaronder suites en familie-suites en een suite voor mindervaliden
Aantal vergaderzalen: 3 vergaderzalen met capaciteit tot maximaal 70 personen

Over Best Western International
Best Western International is ’s werelds grootste hotelketen en biedt marketing, reserveringen en operationele ondersteuning aan 4.000 onafhankelijke hotels in 100 verschillende landen en streken in de wereld. In Nederland zijn momenteel 35 zelfstandige hotels aangesloten bij het samenwerkingsverband. De hotelketen werd opgericht in 1946 en biedt elke nacht onderdak aan ongeveer 400.000 gasten over de hele wereld. Best Western onderscheidt drie typen hotels: BEST WESTERN Hotels, BEST WESTERN PLUS Hotels en BEST WESTERN PREMIER Hotels.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

De dag van morgen II

“Dan kunnen we elkaar een hart onder de riem steken” en “ik hoop u te ontmoeten” schreef ik aan het begin van de zomer. De vooruitzichten waren goed in juni, en wij waren hoopvol gestemd. Dat liet echter onverlet dat wij het concept van HotelSummit moesten aanpassen: het d...

Interview Longread
Mr Jigs geopend tijdens de coronacrisis, maar toch met een goed gevoel

Op de plek waar in Venlo het historische Stationshotel stond, is nu een prachtig nieuw hotel gebouwd. Het oude Stationshotel werd tot de grond aan toe afgebroken, waarna de bouw van het nieuwe hotel ruim een jaar duurde. Stan Heijsters van is facility manager van het nieuwe hotel, Mr Jigs, maar ook ...

Interview Ondernemen
Creatief ondernemerschap hielp deze hoteliers de zomer door

In mei van dit jaar, in het hart van de crisis, voorspelde het NBTC-NIPO dat 1,8 miljoen Nederlanders de vakantie in eigen land zouden vieren. Terwijl veel hotels de deuren dicht hadden, werd achter die gesloten deuren een plan gesmeed om het hotel vol te krijgen na de lockdown. Want het moest vo...

Economie
De stad, de kust en landelijk, werelden van verschil

Het zijn roerige tijden voor hoteliers, dat is bekend. Maar toch zijn de gevolgen van de Covid-19 crisis heel verschillend, sommige landelijke hotels en hotels aan de kust draaien in 2020 zelfs een beter jaar in vergelijking met vorig jaar. En een ding is duidelijk, de stadshotels die jarenlang mooi...

Economie
Horeca 22.00 uur dicht, maximaal dertig gasten binnen

De horeca is verplicht om vanaf dinsdag 29 september de deuren om 22.00 uur te sluiten. Vanaf 21.00 uur mag er niemand meer naar binnen. In publieke ruimtes mogen nog maar maximaal 30 mensen samenkomen. In de buitenruimte gaat landelijk een maximum van 40 personen gelden voor bijeenkomsten. Daarbij ...

Economie Amsterdam Interview
Hoe komt Amsterdam uit de crisis? Reinier van Dantzig (D66) zoekt kwaliteitstoerist

Het contrast kán niet groter. Van een overvolle stad in 2019 naar een angstvallig stil Amsterdam in de zomer van 2020. Het massatoerisme verdween en de hotels in de hoofdstad blijven leeg. Terwijl het COVID-19 virus de hotellerie in zijn greep houdt, worden er plannen gesmeed om Amsterdam in ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: