CSU neemt BHS Group over

6 april 2016 |
CSU neemt BHS Group over<

Schoonmaakbedrijf CSU integreert per 24 april de schoonmaakactiviteiten van BHS Group Professionals uit Amstelveen. Alle
750 medewerkers, leidinggevenden en directieleden treden in dienst bij CSU. CSU voegt de activiteiten samen van de hotelspecialisten BHS en CSU Albatros onder de nieuwe naam CSU Hotel Services.

Foto: V.l.n.r.: Robert Goudappel, Directeur CSU Hotel Services/ Ward Kolman, Businessunit Directeur CSU Zuid/ John van Keulen, Commercieel Directeur BHS Group, Ron Schoonaard, Algemeen Directeur BHS Group/ John van Hoof, voorzitter Raad van Bestuur CSU/ Rob Fortuin, Financieel Directeur CSU.

Groeistrategie
Volgens John van Hoof, voorzitter Raad van Bestuur van CSU, past het samengaan met BHS Group goed binnen de groeistrategie van beide partijen: "In BHS vinden we een strategisch partner voor verdere professionele groei. Deze toevoeging van € 18 miljoen omzet behoort tot de grootste in onze historie. BHS is met name actief in de hotellerie. Sinds de overname van Albatros eind 2012 verstevigden we onze marktpositie in dit segment door een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en aandacht voor personeel. De kennis en kunde van de BHS Group voegen we daar graag aan toe. Onder de nieuwe naam CSU Hotel Services behoort dit specialistische onderdeel kwalitatief en kwantitatief tot de absolute top in de markt."

Taakverdeling
Net als CSU Albatros blijft CSU Hotel Services landelijk werkzaam voor het hotelsegment onder de eindverantwoording van businessunit CSU Zuid en diens directeur Ward Kolman. Binnen CSU Hotel Services worden, onder de algemene leiding van directeur Robert Goudappel, de huidige BHS directeuren Ron Schoonaard en John van Keulen verantwoordelijk voor respectievelijk de operationele en commerciële zaken. Ron Schoonaard: "BHS is een innovatief bedrijf met een vernieuwingsagenda. Om onze activiteiten en innovaties verder te ontwikkelen hebben we een geschikte partner in Nederland gezocht. CSU is een kwalitatieve partij die aansluit bij onze professionele signatuur met aandacht voor opleidingen. Ze investeren vooruitstrevend in digitalisering en een persoonlijke, klantgerichte benadering heeft ook bij hen de hoogste prioriteit. Voor opdrachtgevers en medewerkers is CSU de beste garantie voor continuïteit."

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: