Geberit investeert in uw hotelcomfort

9 februari 2014 |
Geberit investeert in uw hotelcomfort<

Een bijzondere ambiance, karakter en innovatieve producten en diensten maken een hotel uniek - en zijn daarom cruciaal voor het succes. Verblijven in een hotel moet een ervaring zijn die
de verwachtingen overtreft. Niet alleen in algemene zin, maar - nog belangrijker - ook in de details. Met de douchewc van Geberit, kan zelfs de kleinste badkamer gemakkelijk worden omgezet in een oase van comfort. De toevoeging van een dergelijk innovatief product kan dus het wellness aanbod van uw hotel direct in de kamers zelf verbeteren.

Wellness op uw hoteltoilet
De AquaClean douchewc van Geberit is een toilet en bidet in één en reinigt het onderlichaam na het toiletgebruik met lichaamswarm water. Water is verfrissend, hygiënisch, reinigend en heeft een voelbaar effect op het welzijn van uw hotelgasten gedurende de gehele dag. De Geberit AquaClean heeft een ingebouwd wellness-programma; met de afstandsbediening of middels het subtiele zijpaneel van het toilet wordt de douchefunctie geactiveerd en het onderlichaam gereinigd met een warme waterstraal, welke zorgt voor een aangename verfrissing. Uiteraard is de douchewc door uw gasten ook als normaal toilet te gebruiken. Geberit douchewc’s bieden een heldere oplossing voor het verbeteren van de wellness faciliteiten van een hotel door de welzijn-ervaring tot in de hotelkamers te brengen.

Exceptionele samenwerking
Geberit, Europees marktleider in sanitairtechnologie, biedt hoteliers de exceptionele mogelijkheid om het comfort van de gasten nog een stapje verder te verhogen en te verrijken met een Geberit AquaClean douchewc. Geberit komt graag met u, als geïnteresseerde hotelier, in contact om de mogelijkheid van een exceptionele samenwerking, middels het plaatsen van een gratis AquaClean douchewc, in uw hotel te bespreken. Bij interesse van beide partijen, biedt Geberit u:

? Geberit biedt u kosteloos de AquaClean Sela douchewc t.w.v. € 2000,- (of € 2000,- korting op het topmodel AquaClean 8000plus);
? Geberit kan u in contact brengen met een installateur (de installatiekosten zijn voor eigen rekening);
? Geberit promoot het hotel met een exclusief samengesteld AquaClean arrangement naar de consument;
? Uw hotel wordt opgenomen in de internationale hotel locator op de AquaClean website en in overleg meegenomen in acties en communicatie-uitingen.

Promotiesamenwerking
Indien er besloten is een Geberit AquaClean douchewc te installeren, kan er, in samenspraak met u, een speciaal AquaClean arrangement samengesteld worden. Dit arrangement wordt door Geberit naar de consument gecommuniceerd middels www.comfortclub.nl de Comfort Club nieuwsbrief en mogelijk andere uitingen. Daarnaast wordt u opgenomen in de internationale AquaClean hotel locator; een online overzicht van alle Europese hotels die voorzien zijn van een AquaClean douchewc. Kijk op "www.comfortclub.nl/aanbiedingen.":http://www.comfortclub.nl/Aanbiedingen.aspx voor meer informatie.
Interesse?
Maak een afspraak met Robin van den Brink, Sales Manager Geberit AquaClean, "robin.vandenbrink@geberit.com"
Meer informatie over Geberit AquaClean vindt u op www.geberit-aquaclean.nl


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden
Welke beoordelingen ontvangen hotels en hoe uiten zij zich op social media?

Nog snel een vakantie boeken of dit najaar een weekendje weg in eigen land? Online ondernemersplatform Places.nl zocht voor u uit hoe hotels beoordeeld worden door klanten. En dat niet alleen: hoe presteren deze hotels eigenlijk op social media? Want wat is nou leuker dan foto’s bekijken om al...

Wet- en regelgeving
Alle rookruimtes gesloten in 2022

Het is de bedoeling dat de laatste rookruimtes in Nederland in 2022 sluiten. In (semi)overheids- en openbare gebouwen sluiten de rookruimtes al in 2021. Dat betekent dat er dan geen rookruimtes meer te vinden zijn in de zorg, het onderwijs, bij overheidsgebouwen en in de cultuur- en sportsector. In ...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Interview Longread
Michael Struck, Ruby Hotels: "Rotterdam staat op ons lijstje"

Ruby Hotels fonkelt aan het firmament van het Duitse hotellandschap en zal binnen niet al te lange tijd wereldwijd bekend zijn. Als we de drukke openingsagenda bekijken, zien we openingen in Londen, Frankfurt, Düsseldorf, Keulen, Helsinki, Zürich en enkele locaties in China op de planning....

Achtergronden Tech
Overname Winner Hotel Software door Mews

Mews, het snelst groeiende SaaS Property Management Systeem (PMS) voor hotels en hostels, heeft de grootste Belgische software-leverancier, Winner Hotel Software, overgenomen. De strategische samenwerking tussen de twee toonaangevende Property Management Systems draagt bij aan de uitbreiding van ...

Achtergronden Internationaal
Deze items worden door hotelgasten het vaakst gestolen uit het hotel

Het stelen van zeep of pennen lijkt voor veel hotelgasten onschuldig, maar sommige zijn zo brutaal dat ze tv's, piano's, matrassen of zelfs opgezette dieren uit het hotel dragen. Wellness Heaven heeft 1.157 hoteliers gevraagd welke items het meest worden gestolen. In het bijzonder zien we ee...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: