Geberit investeert in uw hotelcomfort

9 februari 2014 |
Geberit investeert in uw hotelcomfort<

Een bijzondere ambiance, karakter en innovatieve producten en diensten maken een hotel uniek - en zijn daarom cruciaal voor het succes. Verblijven in een hotel moet een ervaring zijn die
de verwachtingen overtreft. Niet alleen in algemene zin, maar - nog belangrijker - ook in de details. Met de douchewc van Geberit, kan zelfs de kleinste badkamer gemakkelijk worden omgezet in een oase van comfort. De toevoeging van een dergelijk innovatief product kan dus het wellness aanbod van uw hotel direct in de kamers zelf verbeteren.

Wellness op uw hoteltoilet
De AquaClean douchewc van Geberit is een toilet en bidet in één en reinigt het onderlichaam na het toiletgebruik met lichaamswarm water. Water is verfrissend, hygiënisch, reinigend en heeft een voelbaar effect op het welzijn van uw hotelgasten gedurende de gehele dag. De Geberit AquaClean heeft een ingebouwd wellness-programma; met de afstandsbediening of middels het subtiele zijpaneel van het toilet wordt de douchefunctie geactiveerd en het onderlichaam gereinigd met een warme waterstraal, welke zorgt voor een aangename verfrissing. Uiteraard is de douchewc door uw gasten ook als normaal toilet te gebruiken. Geberit douchewc’s bieden een heldere oplossing voor het verbeteren van de wellness faciliteiten van een hotel door de welzijn-ervaring tot in de hotelkamers te brengen.

Exceptionele samenwerking
Geberit, Europees marktleider in sanitairtechnologie, biedt hoteliers de exceptionele mogelijkheid om het comfort van de gasten nog een stapje verder te verhogen en te verrijken met een Geberit AquaClean douchewc. Geberit komt graag met u, als geïnteresseerde hotelier, in contact om de mogelijkheid van een exceptionele samenwerking, middels het plaatsen van een gratis AquaClean douchewc, in uw hotel te bespreken. Bij interesse van beide partijen, biedt Geberit u:

? Geberit biedt u kosteloos de AquaClean Sela douchewc t.w.v. € 2000,- (of € 2000,- korting op het topmodel AquaClean 8000plus);
? Geberit kan u in contact brengen met een installateur (de installatiekosten zijn voor eigen rekening);
? Geberit promoot het hotel met een exclusief samengesteld AquaClean arrangement naar de consument;
? Uw hotel wordt opgenomen in de internationale hotel locator op de AquaClean website en in overleg meegenomen in acties en communicatie-uitingen.

Promotiesamenwerking
Indien er besloten is een Geberit AquaClean douchewc te installeren, kan er, in samenspraak met u, een speciaal AquaClean arrangement samengesteld worden. Dit arrangement wordt door Geberit naar de consument gecommuniceerd middels www.comfortclub.nl de Comfort Club nieuwsbrief en mogelijk andere uitingen. Daarnaast wordt u opgenomen in de internationale AquaClean hotel locator; een online overzicht van alle Europese hotels die voorzien zijn van een AquaClean douchewc. Kijk op "www.comfortclub.nl/aanbiedingen.":http://www.comfortclub.nl/Aanbiedingen.aspx voor meer informatie.
Interesse?
Maak een afspraak met Robin van den Brink, Sales Manager Geberit AquaClean, "robin.vandenbrink@geberit.com"
Meer informatie over Geberit AquaClean vindt u op www.geberit-aquaclean.nl


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: