Golden Tulip Hotel Central opent vernieuwde brasserie: Cé

8 augustus 2017 | Thijs Jacobs

Golden Tulip Hotel Central, gelegen in het historische centrum van ‘s-Hertogenbosch, heeft de afgelopen maand de brasserie, bar én keuken flink onder handen genomen. In samenwerking met interieurarchitect Feran Thomassen is een prachtig ontwerp gemaakt. Uitgangspunt was vasthouden aan wat goed is maar wel aanpassen aan de hoogste eisen van de huidige tijd.

Service, persoonlijke aandacht en gezelligheid blijven voorop staan. Zo ontstond Cé: "Een eigentijdse brasserie als Bossche huiskamer, hét ontmoetingspunt van ’s-Hertogenbosch. Ingetogen chique waar iedereen zich meteen thuis voelt", aldus Karin Rademaker, directrice Golden Tulip Hotel Central.

Welkom bij Cé


De rijke geschiedenis van Golden Tulip Hotel Central gaat terug tot 1409. Dirck de Roover liet op een mooie centrale plek zijn kapitale huis bouwen. De zoete inval voor zo’n beetje heel ’s-Hertogenbosch. Samen het leven vieren, goed eten en drinken, kortom Brabant op z’n best. Een bourgondische traditie die vandaag de dag nog steeds terug te vinden is in het hotel met Brasserie Cé als centrale middelpunt.

Cé ademt sfeer, gezelligheid en een touch van grandeur. Cé is daarmee 7 dagen per week hét ontmoetingspunt voor ’s-Hertogenbosch. Van een heerlijk bakje koffie met een echte Bossche bol tot zakelijke besprekingen, uitgebreide lunch, diner en verrassende cocktails. Gasten kunnen bij Cé de vertrouwde bitterbal maar ook de vernieuwende borrelplank Cé Speciaal bestellen. Het diner wordt bereid met verse, bijzondere en zo veel mogelijk lokale ingrediënten. Voor de menukaart en meer informatie zie: www.ce-denbosch.nl.
 

Over Golden Tulip Hotel Central


Golden Tulip Hotel Central in ’s-Hertogenbosch is een vier-sterren hotel met een rijke geschiedenis en een markante familiehistorie. Een bron van Bourgondische gastvrijheid en bruisend middelpunt van activiteiten in een entourage op hoogwaardig, internationaal niveau. Hèt verhaal van een bijzondere dynastie van hoteliers in een bijzonder pand. 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Van der Valk Verbouwen
Nieuw gastvrijheidsconcept bij De Cantharel

Na een grondige verbouwing is de nieuwe entree van de hotelhoeve nu gesitueerd in het hart van het gebouw, als verbinding tussen de oude en de nieuwe vleugel van het hotel. De entree staat symbool voor het nieuwe gastvrijheidsconcept waarmee de Cantharel haar gasten nog meer kan verwennen en verrass...

Hotelketens Achtergronden
Hotel De 14 Sterren onderdeel van Hotel Groep Texel

Hotel De 14 Sterren aan de Smitsweg nabij Den Burg heeft zich aangesloten bij Hotel Groep Texel. Daarmee is dit het vierde hotel dat deel uitmaakt van dit samenwerkingsverband. Het hotel aan de bosrand werd in 1998 gebouwd door Alfons Griffioen en Wenny Steinmann, die enkele jaren daarvoor al het na...

Tech Advertorial
De Lindenhof Giethoorn kiest voor Micros en Suite8

De Lindenhof prijkt al jaren achtereen hoog op de ranglijsten van beste restaurants in Nederland. Maar de patron-cuisinier Martin Kruithof telt ook internationaal mee. Dat bewijzen de twee Michelinsterren die een kroon op zijn creatieve talent betekenen. Dat zijn naam als topkok stevig verankerd is,...

Hotelbouwplannen Bed&Breakfast
Voormalig hotel in Markelo wordt B&B

Voormalig hotel-restaurant 'In de Dennen' in Markelo wordt omgebouwd tot een bed and breakfast met wellnesscentrum en ook nog eens een kleine praktijk voor chirurgische ingrepen, zo lezen we op tubantia.nl Aantal kamers Julian Kuyumdzhiev is medisch specialist en van Bulgaarse afkoms...

Toerisme Airbnb
Dit is de top 10 Airbnb wish list van Nederlanders

De zomer is vandaag begonnen, dus hoog tijd voor het plannen van je vakantie! De grote vraag is natuurlijk: waarheen? Blijf je dit jaar in Europa, reis je af naar Azië, kies je voor Zuid-Amerika of toch liever Afrika? Voor iedereen die wel wat reisinspiratie kan gebruiken maakt Airbnb vandaag d...

Longread NHTV
"Het hotelmanagementcontract ... als u begrijpt wat ik bedoel"

We hebben het waarschijnlijk allemaal weleens meegemaakt: vragen wie de eigenaar is van een hotel en dan als antwoord iets krijgen als: “Ja, de stenen zijn van meneer/mevrouw X.” Doorvragen levert niet altijd meer duidelijkheid op over de precieze eigendomsstructuur, zéker niet al...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: