Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport winnen titel Hotel of the Year 2017

8 december 2017 | Thijs Jacobs

Golden Tulip maakte vandaag de winnaars van de jaarlijkse Hotel of the Year verkiezing bekend. Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport mogen een jaar lang de felbegeerde titel Hotel of the Year 2017 dragen. De prestigieuze awards werden persoonlijk overhandigd aan de General Managers van de hotels door Michael Spetter, Managing Director bij Louvre Hotels Group Benelux. Ook dit jaar zijn de winnaars bepaald op basis van de resultaten uit Golden Tulip’s Quality Assurance programma.

Het jaarlijkse Quality Assurance programma van Golden Tulip wordt uitgevoerd door het in Londen gevestigde onafhankelijke BDRC (Business Development Research Consultants). De inspectie bestaat uit een zogenaamd ‘Mystery Guest’ verblijf waarbij uitvoerig gecontroleerd wordt op aspecten als hygiëne, gastvrijheid, merkbeleving en milieubewust werken. Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport behaalden beide de hoogste gemiddelde score in de Benelux.

Trots

Fred Romeynders, directeur Hotel & Leisuregroep Zuid Nederland: “Ik ben heel trots op het team van Golden Tulip Weert. Onze collega’s hebben dit jaar het beste uit zich zelf gehaald, vorig jaar zeiden ze letterlijk: ‘in 2017 worden WIJ Golden Tulip of the Year’! We hebben de afgelopen periode enorm geïnvesteerd in het hotel, niet alleen in de hardware maar ook onze collega’s hebben een enorme verbeterslag gemaakt. Dat zie je onder andere terug op de review websites waar we gegroeid zijn van een 7 naar een mooie 8.’’

Voor de tweede keer wordt Tulip Inn Eindhoven airport benoemd tot Hotel of the Year, Anjo Alders vertelt trots: “We bestaan in 2018 al weer 5 jaar en dit is een enorme bevestiging van de groei die we menen te hebben doorgemaakt. Als airport hotel moeten we het voor 100% hebben van flexibiliteit en persoonlijke aandacht voor de gasten. Ons hotel wordt voornamelijk geboekt door millennials die enerzijds zo digitaal mogelijk willen communiceren maar anderzijds juist die persoonlijke touch van al onze medewerkers zo waarderen, dit gaat in ons hotel letterlijk door van ’s-Ochtends heel vroeg tot ’s-Avond heel laat met soms zelfs een aansluitende overloop. Ik ben blij dat ik de Award mee naar Eindhoven mag nemen.’’

Golden Tulip Weert


Het afgelopen jaar werd bij Golden Tulip Weert letterlijk en figuurlijk gebouwd aan het ‘nieuwe’ Golden Tulip. Een deel van de zalen werd namelijk omgebouwd tot 9 hoogstaande hotelkamers geheel in lijn met de nieuwe merkstrategie van Golden Tulip. De nieuwe hotelkamers zijn voorzien van technische snufjes als draadloos opladen, lichtsensoren en een Smart TV met onder andere Netflix en de mogelijkheid je eigen muziek af te spelen. Ook kunnen gasten op hun kamer Nespresso koffie zetten en is de badkamer voorzien van luxueuze Rituals producten.

Golden Tulip Weert is een 4-sterren hotel gelegen in het centrum van Weert. Het hotel beschikt over meer dan 60 goed uitgeruste kamers en o.a. een brasserie-bar met seizoens-menukaart. Het hotel ligt gunstig gelegen op 2 minuten lopen vanaf het station en is makkelijk bereikbaar vanaf de A2. Golden Tulip Weert probeert zo min mogelijk belastend te zijn voor het milieu en heeft daarvoor een gouden certificaat van Green Key ontvangen. Voor meer informatie zie: www.goldentulipweert.com.

Tulip Inn Eindhoven Airport


Tulip Inn Eindhoven Airport werd niet alleen door de Mystery Guest goed beoordeeld. Uit de reviews van andere gasten blijkt dat het hotel op vrijwel alle punten goed scoort. De gunstige ligging, het moderne management en gastgerichtheid blijken een succesvolle combinatie. Het hotel scoort overigens al jaren goed en won de Hotel of the Year award al eerder in 2015.

Het 3-sterren hotel bevind zich bovenop de terminal van vliegveld Eindhoven Airport. Ideaal als tussenstop tijdens een zakenreis of begin/eind van een vakantie.  Het hotel beschikt over 120 comfortabele kamers met o.a. airconditioning, gemakkelijke in- en uitcheck en gratis wifi in het hele hotel. Ook is er een compleet ingerichte fitnessruimte aanwezig die gratis te gebruiken is voor alle gasten. Voor meer informatie zie: www.tulipinneindhovenairport.com

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 1.100 hotels in ruim 50 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip  is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft meer dan 280 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
“Forse huurverlaging is nu echt wel mogelijk voor hoteliers"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit achtste hoofdstuk b...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Hoe maak ik mijn hotel meer crisisbestendig?

Hotels sluiten massaal hun deuren vanwege het coronavirus. Een zeer ingrijpend en moeilijk besluit. Hotelketens Van der Valk en Fletcher kondigen aan ruimte beschikbaar te stellen om herstellende coronapatiënten op te vangen. Ziekenhuizen houden zo meer ruimte over voor de zware zorg. Geven hot...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: AI!

Of ik het verschil wist tussen artificiële intelligentie en robotisering? Het was een vraag van iemand die mij aansprak nadat ik een verhaal over hoteltrends had gehouden waarin ik weer eens mijn stokpaardje over High Tech en High Touch had bereden. Eerlijk gezegd had ik de begrippen altijd los...

Coronadagboek Bart Reints Bok: "Ik ontving een absurde e-mail van Emesa"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit zevende hoofdstuk b...

Personalia
Rogier Braakman keert terug in de hotellerie

Rogier Braakman keert terug in de hotellerie. De voormalig Managing Director van IHMG laat het volgende via zijn LinkedIn weten: "Terug in de hotelbusiness... Na anderhalf jaar 'hotelbusiness-sabbatical' (en het opdoen van nieuwe ervaringen in vele IT-gerelateerde bedrijven) voel ik me ...

Hotelketens
Hotelketen onder de loep: InterContinental Hotels Group

In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. In deze uitgave behandelen we IHG, een toonaangevend merk met wereldwijd 400.000 werknemers die werkzaam zijn in meer dan 100 landen. De merken IHG telt 16 merken, waarbij...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: