Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport winnen titel Hotel of the Year 2017

8 december 2017 | Thijs Jacobs

Golden Tulip maakte vandaag de winnaars van de jaarlijkse Hotel of the Year verkiezing bekend. Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport mogen een jaar lang de felbegeerde titel Hotel of the Year 2017 dragen. De prestigieuze awards werden persoonlijk overhandigd aan de General Managers van de hotels door Michael Spetter, Managing Director bij Louvre Hotels Group Benelux. Ook dit jaar zijn de winnaars bepaald op basis van de resultaten uit Golden Tulip’s Quality Assurance programma.

Het jaarlijkse Quality Assurance programma van Golden Tulip wordt uitgevoerd door het in Londen gevestigde onafhankelijke BDRC (Business Development Research Consultants). De inspectie bestaat uit een zogenaamd ‘Mystery Guest’ verblijf waarbij uitvoerig gecontroleerd wordt op aspecten als hygiëne, gastvrijheid, merkbeleving en milieubewust werken. Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport behaalden beide de hoogste gemiddelde score in de Benelux.

Trots

Fred Romeynders, directeur Hotel & Leisuregroep Zuid Nederland: “Ik ben heel trots op het team van Golden Tulip Weert. Onze collega’s hebben dit jaar het beste uit zich zelf gehaald, vorig jaar zeiden ze letterlijk: ‘in 2017 worden WIJ Golden Tulip of the Year’! We hebben de afgelopen periode enorm geïnvesteerd in het hotel, niet alleen in de hardware maar ook onze collega’s hebben een enorme verbeterslag gemaakt. Dat zie je onder andere terug op de review websites waar we gegroeid zijn van een 7 naar een mooie 8.’’

Voor de tweede keer wordt Tulip Inn Eindhoven airport benoemd tot Hotel of the Year, Anjo Alders vertelt trots: “We bestaan in 2018 al weer 5 jaar en dit is een enorme bevestiging van de groei die we menen te hebben doorgemaakt. Als airport hotel moeten we het voor 100% hebben van flexibiliteit en persoonlijke aandacht voor de gasten. Ons hotel wordt voornamelijk geboekt door millennials die enerzijds zo digitaal mogelijk willen communiceren maar anderzijds juist die persoonlijke touch van al onze medewerkers zo waarderen, dit gaat in ons hotel letterlijk door van ’s-Ochtends heel vroeg tot ’s-Avond heel laat met soms zelfs een aansluitende overloop. Ik ben blij dat ik de Award mee naar Eindhoven mag nemen.’’

Golden Tulip Weert


Het afgelopen jaar werd bij Golden Tulip Weert letterlijk en figuurlijk gebouwd aan het ‘nieuwe’ Golden Tulip. Een deel van de zalen werd namelijk omgebouwd tot 9 hoogstaande hotelkamers geheel in lijn met de nieuwe merkstrategie van Golden Tulip. De nieuwe hotelkamers zijn voorzien van technische snufjes als draadloos opladen, lichtsensoren en een Smart TV met onder andere Netflix en de mogelijkheid je eigen muziek af te spelen. Ook kunnen gasten op hun kamer Nespresso koffie zetten en is de badkamer voorzien van luxueuze Rituals producten.

Golden Tulip Weert is een 4-sterren hotel gelegen in het centrum van Weert. Het hotel beschikt over meer dan 60 goed uitgeruste kamers en o.a. een brasserie-bar met seizoens-menukaart. Het hotel ligt gunstig gelegen op 2 minuten lopen vanaf het station en is makkelijk bereikbaar vanaf de A2. Golden Tulip Weert probeert zo min mogelijk belastend te zijn voor het milieu en heeft daarvoor een gouden certificaat van Green Key ontvangen. Voor meer informatie zie: www.goldentulipweert.com.

Tulip Inn Eindhoven Airport


Tulip Inn Eindhoven Airport werd niet alleen door de Mystery Guest goed beoordeeld. Uit de reviews van andere gasten blijkt dat het hotel op vrijwel alle punten goed scoort. De gunstige ligging, het moderne management en gastgerichtheid blijken een succesvolle combinatie. Het hotel scoort overigens al jaren goed en won de Hotel of the Year award al eerder in 2015.

Het 3-sterren hotel bevind zich bovenop de terminal van vliegveld Eindhoven Airport. Ideaal als tussenstop tijdens een zakenreis of begin/eind van een vakantie.  Het hotel beschikt over 120 comfortabele kamers met o.a. airconditioning, gemakkelijke in- en uitcheck en gratis wifi in het hele hotel. Ook is er een compleet ingerichte fitnessruimte aanwezig die gratis te gebruiken is voor alle gasten. Voor meer informatie zie: www.tulipinneindhovenairport.com

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 1.100 hotels in ruim 50 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip  is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft meer dan 280 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Inschrijftermijn Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs 2020 verlengd

De inschrijftermijn voor de 19e editie van de Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs voor de beste jonge gastvrouw of gastheer van Nederland is verlengd als gevolg van de corona-crisis. Kandidaten tussen de 20 en 26 jaar kunnen nu nog tot en met 30 juni 2020 inschrijven. De uitreiking van de National...

Independent Hotel Show afgelast en verplaatst naar 2021

De Independent Hotel Show is vanwege de aanhoudende coronapandemie afgelast, zo laat de organisatie weten. Ruim drie weken geleden werd het hotelevent in de Amsterdamse RAI al verplaatst van halverwege maart naar eind juni. Nu heeft de organisatie ook besloten om de uitegestelde Independent Hotel Sh...

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: