Keurmerk voor Golden Tulip Hotel Central

19 oktober 2014 |
Keurmerk voor Golden Tulip Hotel Central<

Golden Tulip Hotel Central heeft deze week het nieuwe hygiënekeurmerk ‘De Keus van Rob Geus’ uitgereikt gekregen door keurmeester Rob Geus,
o.a. bekend als presentator van de televisieprogramma’s ‘De Smaakpolitie’ en ‘Red mijn vakantie’. Geus' keurmerk is evenwel niet geheel onomstreden.
Keurmerk ‘De Keus van Rob Geus’
Rob Geus werkt met bedrijven samen om de hygiëne naar een hoger plan te tillen. Van verzorgingstehuizen tot restaurants, van vakantieparken tot tankstations; in alle bedrijfstakken is een goede hygiëne van levensbelang. Geus heeft zich tot doel gesteld de professionele Nederlandse horeca de aankomende jaren goed op de kaart te zetten. Middels het platform ‘De Keus van Rob Geus’ laat hij aan Nederland zien waar er schoon en hygiënisch gewerkt wordt en waar de consument dus verantwoord kan eten. Doel is om bedrijven, via professionele audits, advies te geven op het gebied van hygiëne en uiteindelijk samen toe te werken naar de uitreiking van zijn keurmerk.

Trots
Karin Rademaker, directeur van Golden Tulip Hotel Central is erg trots op het behalen van het nieuwe keurmerk. “In het kader van de visie op duurzaamheid zijn wij al sinds 2012 in het bezit van het Gouden Green Key duurzaamheidscertificaat. Na een uitgebreide hygiëne controle volgens de NVWA normen door Rob Geus op 26 september j.l., zijn wij aan de slag gegaan met zijn adviezen op het gebied van voedselveiligheid om de zaken op een nog beter plan te krijgen en vooral de structuur te verbeteren. De 2e controle vond afgelopen week plaats en aansluitend kregen wij het felbegeerde keurmerk ‘De Keus van Rob Geus’ uitgereikt. Een bijzondere aanvulling op de service aan onze gasten.”

Golden Tulip Hotel Central
Met een reeks aan mogelijkheden en faciliteiten voor zowel de zakelijke- als vrijetijdsgast is Golden Tulip Hotel Central het kloppende hart in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch. Het hotel bestaat uit o.a. 125 kamers (waarvan drie suites en in totaal negen verschillende kamertypes), 12 multifunctionele vergaderzalen en de prachtige 14e-eeuwse gewelvenkelder ‘De Hoofdwacht’ voor recepties, stijlvolle diners en feesten. Naast restaurant ‘de Leeuwenborgh’, brasserie ‘Central’ en de twee bars ‘Moriaenbar’ en ‘Tony’s bar’ is het neusje van de zalm toch wel het fitnesscentrum op de 7e etage met een bijzonder uitzicht op de Sint-Jan.

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.100 hotels in 47 landen is Louvre Hotels Group een van de grootste internationale hotelketens. De keten is eigendom van Starwood Capital Group. Golden Tulip, onderdeel van Louvre Hotels Group, heeft meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en heeft hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De groep omvat meer dan 200 hotels. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika een internationale standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre Hotels Group voert naast Golden Tulip de merken Première Classe, Campanile, Kyriad en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en Tulip Inn (42 hotels), Campanile (20 hotels) en Première Classe (2 hotels).

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Sanitair Advertorial
Papieren handdoeken in toiletten om de hoogste hygiënenormen te handhaven

De hoogste normen handhaven op het gebied van hygiëne en netheid is een belangrijk aandachtspunt voor elke horecazaak. De gezondheid en veiligheid van klanten en personeel is van cruciaal belang. Negatieve incidenten kunnen desastreuze gevolgen hebben voor de zaken en voor de reputatie. Hand...

Events Hoteltech
LiveBlog HotelTech 2019

09.17 De sponsoren zijn druk bezig met het opbouwen van de stands. De gezonde spanning stijgt. Over ruim een uur is de officiële opening. Volg HotelTech 2019 via deze liveblog. ...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: The Godfather

"Misschien wel de bekendste hotelier van Nederland”, zo noemde de hoofdredacteur van dit blad hem in een recent interview. Laat dat ‘misschien’ maar weg, want wie Nederlandse hotellerie zegt, zegt Roberto Payer. Karakterhotelier pur sang. Altijd gesoigneerd, altijd scherp en h...

Hotelbouwplannen Hotelketens
Louvre Hotels Group lanceert wereldwijd nieuwe kamer voor Golden Tulip in Nederlandse stijl

De Franse hotelorganisatie Louvre Hotels Group zet de schijnwerpers op Nederland bij de vernieuwing van Golden Tulip hotels. In 2016 lanceerde de hotelketen een geheel nieuwe merkstrategie en -uitstraling voor het hotelmerk en recent is besloten om de Nederlandse roots wereldwijd te benadrukken in d...

Amsterdam Opening
Groot feest voor toekomstige werknemers nhow Amsterdam RAI

In het eerste kwartaal van 2020 opent nhow Amsterdam RAI haar deuren. Dit spraakmakende hotel gelegen naast RAI Amsterdam beschikt over 650 kamers en is daarmee het grootste nieuwbouwhotel in de Benelux. Dit vraagt om hospitality toptalenten die een essentiële bijdrage leveren aan het verb...

Advertorial
Te veel spatwater of te koud in de inloopdouche?

Te veel spatwater of te koud in de inloopdouche? Daar heeft HÜPPE een aantal praktische oplossingen voor. Zodat de warmte beter in de doucheruimte blijft hangen en er minder water op de vloer komt. Tevens zijn de oplossingen ook toepasbaar op andere merken. Vast of beweegbaar segment voor in...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: