Marriott Hotels debuteert in West-Afrika

30 april 2018 | David Bakker

Marriott Hotels, onderdeel van Marriott International, heeft vandaag haar debuut aangekondigd in West-Afrika, met de langverwachte opening van Accra Marriott HotelHet hotel is eigendom van African Hospitality Limited en strategisch gelegen tegenover de Kotoka International Airport, waardoor het de perfecte 'Gateway to West Africa' ??is. Het Accra Marriott Hotel ligt in het hart van Airport City, een ontluikende stedelijke ontwikkeling, op slechts een paar kilometer buiten het centrale zakendistrict. Het biedt gemakkelijk toegang tot grote zakelijke bedrijven, overheidsinstanties en bekende bezienswaardigheden in de stad.

"We zijn zeer verheugd om het Accra Marriott Hotel te openen, een langverwachte toevoeging aan ons Afrika-portfolio en een belangrijke mijlpaal in onze reis", aldus Alex Kyriakidis, President en Managing Director van het Midden-Oosten en Afrika, Marriott International. "Accra is de hartslag van Ghana, een dynamische stad die bruist van energie. Een commercieel, productie- en communicatiecentrum met geweldige winkels en een uitstekend nachtleven. Het is een interessante reisbestemming voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers. Het Accra Marriott Hotel zal bijdragen aan de volwassen horecacircus van de stad en gasten inspireren met meer vooruitstrevende ervaringen en esthetisch inspirerende ruimtes die spreken met hun inventieve karakter."

Lokale invloeden


Met 208 goed uitgeruste kamers, 3 uitnodigende eetgelegenheden, 800 vierkante meter aan vergaderruimte, een zwembad en een volledig uitgerust fitnesscentrum, biedt Accra Marriott Hotel ultramoderne zakelijke faciliteiten. Modern design en lokale invloeden gaan samen om een ??opvallende en levendige esthetiek te creëren. Comfort-gevulde kamers, progressieve restaurants, geavanceerde technologie, flexibele en voorbeeldige vergaderfaciliteiten en een gloednieuwe sociale evenementervaring maken elke gast speciaal, terwijl innovatieve ruimtes, zoals The Greatroom, de gasten in staat stellen werk en spel naadloos te combineren. Modern en verfijnd in haar aanpak, met ervaringen die de geest evenwichtig, scherp en geïnspireerd houden, is het hotel het ideale startpunt voor reizigers om hun zaken te doen of de bruisende stad Accra te ontdekken.

Marriott Hotels transformeert zichzelf voor mobiele reizigers en reizigers wereldwijd en is een bron van inspiratie voor innovaties. In het Marriott Accra Hotel kunnen gasten het gemak van mobiel inchecken ervaren en genieten van een verhoogde gastervaring via Mobile Guest Services, naadloos geleverd met de wereldwijd befaamde Marriott Hotels-service. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: