Nieuwe eigenaren Hotel De Landmarke in Ootmarsum

6 april 2017 | Thijs Jacobs

Per 1 mei 2017 wordt Hotel De Landmarke te Ootmarsum overgenomen door het jonge ondernemerspaar Martijn en Quirine Bas. De huidige eigenaren, de familie Westenberg, hebben vanaf 1999 met veel enthousiasme en hard werken Hotel De Landmarke tot een succes gemaakt. Echter is voor hun de tijd aangebroken om het 'stokje' over te dragen.

Victor en Elke Westenberg zeggen: ‘Wij zijn erg blij in de familie Bas een waardige koper te hebben gevonden om Hotel De Landmarke voort te zetten. Om de toekomst van ons personeel veilig te stellen vonden wij het heel belangrijk een goede, betrouwbare nieuwe werkgever te vinden en we zijn er van overtuigd hierin geslaagd te zijn.” 

Quirine en Martijn zijn reeds de trotse eigenaren van Theehuis Dennenoord in Nutter. Met de overname van Hotel De Landmarke komt een lang gekoesterde droom van Martijn uit. Tevens vormt deze overname een mooie aanvulling op de huidige ondernemersactiviteiten. Martijn zal zich volledig op het hotel gaan richten en Quirine zal zich op het Theehuis blijven concentreren. Het concept voor het hotel blijft hetzelfde. Wel zal Martijn samen met zijn vrouw Quirine er een eigen draai aan geven. Service, kwaliteit, sfeer en gastvrijheid blijven de kernwoorden. Samen met het team van Hotel De Landmarke blijven zij voor de gasten klaar staan. Hotel De Landmarke staat voor ‘thuiskomen in Twente’ en is het meest complete 3* hotel in de omgeving van Ootmarsum.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
Accor presenteert nieuw lifestyle loyalty-programma

Accor transformeert haar loyalty-programma tot een integraal wereldwijd platform dat rewards, diensten en belevingen integreert over de hele hospitality-omgeving. De nieuwe opzet biedt onze gasten in hun dagelijks leven unieke belevingen en concrete meerwaarde, of ze nu werken, onderweg zijn of onts...

OTA's Longread
Dit is waarom de waarde van je hotel daalt als je last-minute deals aanbiedt

De impact van het gebruik van ‘promotional OTAs’ op de waarde van een hotel In de VS zijn tussen 2009 en 2012 de commissiekosten voor hotels twee keer zo snel gestegen als de omzet. Daardoor is het gemiddelde percentage van acquisitiekosten gestegen naar 15 tot 25 procent van het bedr...

Awards Hotel Duurzaamheid
QO Amsterdam wint Sustainability Award

QO Amsterdam, een IHG hotel, heeft gisteravond de publieksprijs van de Sustainability Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Frame Awards. Het duurzame lifestyle hotel, gelegen in het Amstelkwartier, laat zien dat een duurzame, circulaire benadering dé manier is om daadwerkelijk een positief ef...

Hotel Opening
The Student Hotel opent in 2020 in Delft

The Student hotel gaat in 2020 haar achste vestiging openen in Delft. Het hotel krijgt 350 kamers met de mogelijkheid voor studenten om kamers te huren, zo lezen we op greatervenues.com. De hotelketen is in 2006 opgericht door Charlie Macgregor met als doel om een stimulerende omgeving voor stude...

trends Duurzaamheid
'The Future 50': gewassen met een lage foodprint

‘The Future 50 Foods’ is een lijst van 50 plantaardige voedingsmiddelen die de voedingswaarde van onze maaltijden kunnen verhogen terwijl tegelijkertijd het negatieve effect van de voedselproductie op de planeet drastisch wordt verminderd. Gisteren presenteerde Knorr, in samenwerking met...

Internationaal Marriott
Gasten Marriott kunnen stadionomroeper bij Manchester United worden

Marriott International en Manchester United kondigen vandaag een meerjarige samenwerking met elkaar aan. De 120 miljoen leden van het reisprogramma Marriott Bonvoy profiteren door deze samenwerking van exclusieve en unieke voetbalbelevenissen van Manchester United, waaronder de kans om voor é...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: