Nieuwe eigenaren Hotel De Landmarke in Ootmarsum

6 april 2017 | Thijs Jacobs

Per 1 mei 2017 wordt Hotel De Landmarke te Ootmarsum overgenomen door het jonge ondernemerspaar Martijn en Quirine Bas. De huidige eigenaren, de familie Westenberg, hebben vanaf 1999 met veel enthousiasme en hard werken Hotel De Landmarke tot een succes gemaakt. Echter is voor hun de tijd aangebroken om het 'stokje' over te dragen.

Victor en Elke Westenberg zeggen: ‘Wij zijn erg blij in de familie Bas een waardige koper te hebben gevonden om Hotel De Landmarke voort te zetten. Om de toekomst van ons personeel veilig te stellen vonden wij het heel belangrijk een goede, betrouwbare nieuwe werkgever te vinden en we zijn er van overtuigd hierin geslaagd te zijn.” 

Quirine en Martijn zijn reeds de trotse eigenaren van Theehuis Dennenoord in Nutter. Met de overname van Hotel De Landmarke komt een lang gekoesterde droom van Martijn uit. Tevens vormt deze overname een mooie aanvulling op de huidige ondernemersactiviteiten. Martijn zal zich volledig op het hotel gaan richten en Quirine zal zich op het Theehuis blijven concentreren. Het concept voor het hotel blijft hetzelfde. Wel zal Martijn samen met zijn vrouw Quirine er een eigen draai aan geven. Service, kwaliteit, sfeer en gastvrijheid blijven de kernwoorden. Samen met het team van Hotel De Landmarke blijven zij voor de gasten klaar staan. Hotel De Landmarke staat voor ‘thuiskomen in Twente’ en is het meest complete 3* hotel in de omgeving van Ootmarsum.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: