Radisson Blu Palace Hotel eerste locatie Seats2Meet in Noordwijk

1 maart 2019 | Thijs Jacobs

Het Radisson Blu Palace Hotel is de eerste locatie in Noordwijk die zich heeft aangesloten bij Seats2Meet (S2M). S2M verbindt mensen door middel van het (online) aanbieden van werkplekken binnen een organisatie aan haar netwerk. Het delen van kennis is daarbij een van de belangrijkste uitgangspunten. 11 jaar geleden is deze organisatie ontstaan in Utrecht. Inmiddels zijn er 185 locaties in 29 landen.

Van scholen tot bibliotheken en hotels tot kantoren bieden overvloedige plekken aan om te werken, ontmoeten en samenwerkingen te starten. Seats2meet.com biedt veel meer dan alleen meetingspaces en workspaces. Zij stimuleren spontane relevante ontmoetingen “serendipity” en creëren een waardenetwerk waar ook iedereen gebruik van kan maken! 

Reuring in de lobby

Nynke Willemsen, brandmanager van Seats2Meet, geeft aan; "We zien een behoefte van hotels wereldwijd ontstaan om meer diversiteit en reuring te creëren in de lobby's die vaak leeg zijn na het ontbijt. Door een Powered by Seats2meet.com locatie te worden staan hotels direct in contact met de omgeving en faciliteren ze een omgeving waar nieuwe ontmoetingen, samenwerkingen en groei ontstaat."

André Aaij, General Manager van het Radisson Blu Palace Hotel in Noordwijk vult aan; “Ik zie een kans voor ondernemers die op diverse locaties werken om bij ons in de recent geopende Dunes Lounge & Bar plaats te nemen, en onze hospitality te ervaren en gebruik te maken van de kennis die in huis is. De faciliteiten zoals snel, gratis WIFI, de lekkerste koffie en parkeermogelijkheden maken het hotel tot een ideale locatie om te werken. We zijn er trots op dat Seats2Meet dit onderschrijft en ons in hun waardevolle netwerk heeft opgenomen”.

De ondernemers ‘betalen’ op powered by Seats2meet.com locaties niet met geld, maar met kennis, talenten en interesses. Check in op locaties of virtueel in je Seats2Meet Passport en wordt gematched aan relevante professionals, content, events en locaties. Nynke Willemsen; "Het S2M Passport is de virtuele plek waar je co-working wereld begint."

Krachten bundelen

André Aaij; “Ook medewerkers van het hotel maken een paspoort aan en geven hierin weer aan welke projecten zij werken en wat hun vakgebied is. Naast het faciliteren van de werkplekken via S2M hoop ik ook dat er mooie werkrelaties gaan ontstaan waarbij kennis gedeeld wordt door werknemers van het hotel en gasten via S2M. Krachten bundelen, kennis delen en mensen verbinden is iets wat wij heel hoog in het vaandel hebben staan in het hotel”. Nynke Willemsen vult aan: "Seats2meet.com gaat over in contact komen met de juiste mensen, je vraag stellen en altijd antwoord krijgen en kennis delen om zo nieuwe kansen te creëren. Door het S2M Passport krijgen gasten van Radison Blu Palace Hotel toegang tot relevante informatie en experts waardoor ze als professional en individu kunnen groeien, dit is een geweldige service als hotel om aan te bieden. We zijn heel blij met het Radisson Blu Palace Hotel als Powered by Seats2meet.com locatie. Door meer diversiteit aan plekken en netwerk wordt de kans op serendipity alleen maar groter!"

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
Gevoelig punt: “Misschien moeten werknemers ook wat inleveren”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit twaalfde hoofdstuk ...

Tech
Opnieuw grote hack bij Marriott

De Amerikaanse hotelketen Marriott is alweer slachtoffer geworden van een hack. Hackers hebben namelijk toegang gekregen tot de gegevens van 5,2 miljoen gasten, zo maakte het bedrijf dinsdag bekend op haar website. In 2018 kregen hackers al toegang tot de gegevens van 500 miljoen Marriott-gasten....

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom eigenlijk?

Booking-topman Glenn Fogel reageert gepikeerd op de vraag of hij vanwege de crisis de commissies gaat verlagen. Hij heeft een ander idee: hotels moeten de kamerprijzen verlagen. Wees daar heel voorzichtig mee. Het verlagen van kamerprijzen is echt onwenselijk, ook al kan het helaas wel eens onvermij...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Interview Coronacrisis
Overlevingskansen voor je hotel: "Het glipt nu tussen je vingers door"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit elfde hoofdstuk bes...

Coronacrisis
Horeca zeker dicht tot en met 28 april

Zojuist heeft premier Rutte bekendgemaakt dat de Nederlandse horeca zeker tot en met 28 april gesloten blijft. Hij raadt Nederlanders daarnaast ten zeerste af een meivakantie te plannen, wat voor hotels en B&B's duidelijk geen positief nieuws is, maar het komt niet onverwacht. Ook schole...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: