Samenwerking Louvre Hotels Group & Travelzen

9 december 2016 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Louvre Hotels Group een samenwerkingsverband getekend met het Chinese online booking-platform Travelzen. De hotels van Campanile, Kyriad en Golden Tulip zijn nu beschikbaar voor de ruim 9 miljoen online consumenten die  jaarlijks hun reis en/of verblijf boeken via de verschillende platformen van Travelzen. Louvre Hotels Group versterkt met deze samenwerking haar online aanwezigheid in Azië.

Veelbelovende markt
In totaal reisden zo’n 100 miljoen Chinezen in 2016 naar het buitenland, waaronder 9 miljoen zakelijke reizigers die via de platformen van Travelzen boekten. Travelzen is tevens de grootste vliegticket-outlet in China. Deze nieuwe groep Chinese reizigers is een veelbelovende markt voor Louvre Hotels Group. De op één na grootste hotelgroep van Europa stelt met deze samenwerking Chinese reizigers in staat haar hotels via de platformen van Travelzen te boeken en ook arrangementen van vlucht en hotel te combineren.

‘’Chinese zakenreizigers en toeristen zijn zeer online gericht en gebruiken specifieke boekings- en betaalkanalen. We streven ernaar om onze aanwezigheid en expertise te versterken op basis van de wensen en gebruiken van de Chinese gast. We hebben de beste partners nodig om aan de eisen van de sterk gedigitaliseerde Chinese economie te voldoen. Van pre-sales tot betaalmiddelen.’’ Stelt Pierre-Frédéric Roulot, CEO van Louvre Hotels Group.

Aanwezigheid Zuidoost Azië
Dit partnerschap sluit mooi aan bij de vele initiatieven van de groep om haar aanwezigheid in Zuidoost Azië te versterken. Zo opende de groep in oktober van dit jaar haar eerste Campanile vestiging in Shanghai en is het van plan om in China de komende drie jaar elke week twee Campanile vestigingen te openen. Ook is de groep actief aan het ontwikkelen in de landen die door de Chinese toerist het meest bezocht worden, voornamelijk Zuid-Korea en Indonesië.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Horeca zeker dicht tot en met 28 april

Zojuist heeft premier Rutte bekendgemaakt dat de Nederlandse horeca zeker tot en met 28 april gesloten blijft. Hij raadt Nederlanders daarnaast ten zeerste af een meivakantie te plannen, wat voor hotels en B&B's duidelijk geen positief nieuws is, maar het komt niet onverwacht. Ook schole...

Coronacrisis
Gratis scan voor onafhankelijke hotels en B&B's

Het nieuwe platform Scanjehotel.nl is een initiatief om hoteleigenaren van onafhankelijke hotels en B&B’s te helpen met het mogelijk - tijdelijk - verlagen van de maandelijkse kosten. Van energieleveranciers tot TV - en internetaanbieders en afvalkosten: alle maandelijkse vaste lasten ...

Interview Coronacrisis
“De onduidelijkheid vanuit de overheid is vermoeiend”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit tiende hoofdstuk be...

Coronacrisis
"Kabinet verlengt coronamaatregelen die gelden tot 6 april "

Het kabinet besluit aanstaande dinsdag 31 maart hoe het land verdergaat in de strijd tegen het coronavirus. De maatregelen die tot en met 6 april gelden, waaronder het sluiten van eet- en drinkgelegenheden en musea, worden dan verder besproken. Verschillende landelijke media, waaronder NU.nl en ...

Interview Coronacrisis
Oproep: “Leveranciers, denk alsjeblieft mee met ons”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit negende hoofdstuk b...

Interview Coronacrisis
"Forse huurverlaging is nu echt wel mogelijk voor hoteliers"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit achtste hoofdstuk b...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: