Je hebt gezocht op: e-mailmarketing

Dit zijn de omzetkansen voor de herfstvakantie
30 augustus 2021Nieuws

Dit zijn de omzetkansen voor de herfstvakantie

De laatste twee weken van oktober viert Nederland de herfstvakantie. Het noorden en het midden  van het land hebben van 16 tot en met 24 oktober...

E-mailmarketing in de horeca: personalisatie is 'key'
12 april 2021Nieuws

E-mailmarketing in de horeca: personalisatie is 'key'

Communiceren met gasten is in de horeca essentieel. Nu de branche nog altijd gebukt gaat onder de coronamaatregelen is communiceren via digitale kanal...

Zelfs nu het hotel vol dankzij online marketing 
5 maart 2021Nieuws

Zelfs nu het hotel vol dankzij online marketing 

Nu de nabijheid is vervangen door (gepaste) afstand, is het meer dan ooit belangrijk om contact te onderhouden met je doelgroep. Daar zijn verschillen...

Meer directe reserveringen met een nieuwe hotelsite in 2021
8 december 2020Nieuws

Meer directe reserveringen met een nieuwe hotelsite in 2021

Porter, ontwikkelaar van kwalitatief hoogwaardige hotelwebsites, biedt vanaf deze maand een gloednieuw template aan, genaamd Berlin. Met een website v...

Blog: De potentie van e-mail als marketingmiddel wordt onderschat
2 oktober 2019Nieuws

Blog: De potentie van e-mail als marketingmiddel wordt onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de hospitality werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat par...

Horecaondernemers kunnen succesvoller worden door inzet van e-mailmarketing
30 juli 2019Nieuws

Horecaondernemers kunnen succesvoller worden door inzet van e-mailmarketing

Waarin onderscheiden succesvolle horecaondernemingen zich van hun concurrent? Vaak door een succesvolle marketingcampagne, waarbij  e-mail nog st...

Onderzoek: dit zijn de 'OTA-ergernissen' van hoteliers
3 mei 2019Nieuws

Onderzoek: dit zijn de 'OTA-ergernissen' van hoteliers

Nieuw onderzoek over de delicate relatie tussen hotels en boekingssites geeft de laatste inzichten weer over zowel frustraties als lichtpuntjes. Distr...

Bouke Weber, Hotel Groep Texel: “We doen ruim 100.000 overnachtingen per jaar”
3 mei 2019Nieuws

Bouke Weber, Hotel Groep Texel: “We doen ruim 100.000 overnachtingen per jaar”

Hotel Groep Texel is het voorbeeld van succesvol samenwerken op lokaal niveau. Een kans voor andere hoteliers, vindt oprichter Bouke Weber. “Het...

"Ook jij kunt een hogere bezettingsgraad realiseren door e-mailmarketing"
24 april 2019Nieuws

"Ook jij kunt een hogere bezettingsgraad realiseren door e-mailmarketing"

E-mailadressen zijn goud waard, maar hoteliers en B&B-ondernemers doen er tot op heden te weinig mee. “Een gemiddelde hotelier of B&B-on...

Robin Chadha en Michael Levie, citizenM: ''We staan aan de vooravond van een enorme groeispurt''
8 maart 2019Nieuws

Robin Chadha en Michael Levie, citizenM: ''We staan aan de vooravond van een enorme groeispurt''

Robin Chadha en Michael Levie vonden een gaatje in hun drukke agenda om ons uitgebreid te woord te staan. Druk hebben ze het zeker, want onlangs maakt...

E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca
18 februari 2019Nieuws

E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je...

Zo zet je een goede e-mailcampagne op
1 februari 2019Nieuws

Zo zet je een goede e-mailcampagne op

Er gaat vanuit de hotellerie veel geld naar verschillende partijen om boekingen te genereren. Uiteraard vragen deze commerciële partijen, zoals O...

Interview nieuwe directeur KHN: ''Meer zichtbaarheid in politiek Den Haag''
22 januari 2019Nieuws

Interview nieuwe directeur KHN: ''Meer zichtbaarheid in politiek Den Haag''

Afschaffing van de pariteitsclausules, minder macht voor de OTA’s, een eerlijk speelveld creëren en de problemen op de arbeidsmarkt aanpakk...

Training e-mailmarketing voor hoteliers
9 januari 2019Nieuws

Training e-mailmarketing voor hoteliers

Directe boekingen genereren is heel wat waard. Door je eigen kanalen in te zetten kun je meer omzet genereren. Hoe je dat kunt doen? Door het inzetten...

Training e-mailmarketing speciaal voor de hotellerie
29 december 2018Nieuws

Training e-mailmarketing speciaal voor de hotellerie

Een goed opgezette e-mailcampagne zorgt voor meer directe boekingen. De HM Academy heeft de kennis in huis om u als hotelier verder te helpe...

Met een marketingbril naar Nederlandse hoteliers kijken, dat is schrikken!
16 augustus 2018Nieuws

Met een marketingbril naar Nederlandse hoteliers kijken, dat is schrikken!

Als online retailbankier kwam ik jaren geleden in aanraking met hoteliers, in de online managementrol bij Fletcher. Het voelde vertrouwd, alleen zijn...

HM Academy: hét kennisinstituut voor de horeca
30 maart 2018Nieuws

HM Academy: hét kennisinstituut voor de horeca

HM Academy is onderdeel van het horecakennisplatform van Uitgeverij PS: bv. HM Academy ontwikkelt praktijkgerichte trainingen op maat voor ondernemers...

Tips voor een goede e-mailcampagne
13 februari 2018Nieuws

Tips voor een goede e-mailcampagne

Er gaat vanuit de hotellerie veel geld naar partijen die zelf geen logiesfunctie aanbieden. Logisch, wanneer het partijen zijn die noodzakelijke diens...

De weekendselectie: Bankiers, e-mailmarketing en columns
29 april 2017Nieuws

De weekendselectie: Bankiers, e-mailmarketing en columns

Elke zaterdag geven we van Hospitality Management een mooi overzichtje voor het weekend. Bijvoorbeeld voor bij de koffie op zaterdagochtend of bi...

Zo genereer je meer directe boekingen
28 april 2017Nieuws

Zo genereer je meer directe boekingen

Hoteliers zijn mensen die van gastvrijheid hun beroep hebben gemaakt. Dan zou je denken dat diezelfde hotelier zijn gasten goed kent, maar het tegende...

Resultaten e-mailmarketing reisbranche ver onder gemiddelde
14 maart 2017Nieuws

Resultaten e-mailmarketing reisbranche ver onder gemiddelde

 e-Village publiceert vandaag de 14e editie (2017) van de E-mail Benchmark, het grootste periodieke e-mailonderzoek in de Nederlandse markt....

Alles draait om digitaal verleiden
28 oktober 2016Nieuws

Alles draait om digitaal verleiden

“Communicatie is momenteel digitaal en iedereen is mobiel. Daarom moet je gasten digitaal verleiden om iets te kopen, zoals hotelkamers.”...

Feedback, binden en boeien (8/8)
5 november 2009Nieuws

Feedback, binden en boeien (8/8)

Het laatste artikel uit deze reeks gaat over de interactie met de bezoeker en methodes om bezoekers te boeien door interessante content en toepassinge...