Bent u genomineerd?

20 februari 2013 |
Bent u genomineerd?<

De 25 genomineerden van de wedstrijd van Het Schoonste Hotel van Nederland zijn bekend. Bent u erbij en mag u zich binnenkort Het Schoonste Hotel van Nederland noemen?
Hieronder vindt u in willekeurige volgorde de 25 genomineerden voor de wedstrijd van Het Schoonste Hotel van Nederland:

• citizenM Amsterdam Airport
• Bilderberg Château Holtmühle in Tegelen
• Novotel Eindhoven
• Sofitel Legend The Grand Amsterdam
• Best Western de Veluwe in Beekbergen
• Bilderberg Hotel Lauswolt in Beetsterzwaag
• Park Plaza Victoria in Amsterdam
• Hotel Ibis Amsterdam Centre
• Best Western premier Art Hotel Eindhoven
• Hotel Ibis Den Haag City Centre
• Badhotel Domburg
• Best Western Hotel de Naaldhof in Oss
• Hotel The Toren in Amsterdam
• Hotel Casa 400 in Amsterdam
• Bilderberg Hotel Jan Luyken in Amsterdam
• Hilton Rotterdam Hotel
• Park Plaza Amsterdam Airport
• Ibis Amsterdam City West
• Canal House in Amsterdam
• Hotel Pulitzer Amsterdam
• Ibis Amsterdam Airport
• Bilderberg Garden Hotel in Amsterdam
• Bilderberg Residence Groot Heideborgh in Garderen
• Delta Hotel in Vlaardingen
• Conferentiehotel Kapellerput in Heeze


De juryleden
De jury van de wedstrijd van Het Schoonste Hotel bestaat uit Haaije de Vries "Caro van Eekelen":http://www.hospitality-management.nl/nieuws/caro-van-eekelen-over-het-schoonste-hotel-11343/ en "Jan Hein Simons.":http://www.hospitality-management.nl/nieuws/jan-hein-simons-jurylid-schoonste-hotel-12732/ Naast de bevindingen van de jury, zijn de genomineerden ook geselecteerd op basis van online reviews van 2012, gepubliceerd op de boekingssites booking.com, expedia en tripadvisor. Emile Breure van "Olery":http://www.olery.com/nl/ heeft deze reviews gemonitord met de tool Olery Reputation. "Scores, positieve teksten en opmerkingen over 'hoe schoon een hotel is', zijn verzameld. Hier is een analyse over gemaakt en meegenomen in de beoordeling." Uit de 25 genomineerde hotels, worden uiteindelijk zes finalisten gekozen. De winnaar wordt bekend gemaakt op 14 maart 2013.
De wedstrijd
Hotels konden zich tot 11 januari inschrijven voor de verkiezing. Met het winnen van de wedstrijd mag het hotel zich twee jaar lang Het Schoonste Hotel van Nederland noemen. Hiermee geeft de hotelier een positief signaal af aan de hotelgast en aan de medewerkers van housekeeping. Hard werken wordt schoon beloond!

Op de foto: Een dolblije housekeeping die tijdens een eerdere editie de prijs in ontvangst mocht nemen.

Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Duurzaamheid
a&o Hostels biedt gasten gratis drankje aan in plaats van kamerschoonmaak

Hostelgasten kunnen vanaf nu bij alle a&o Hostels vrijwillig afzien van een dagelijkse schoonmaak van hun kamer. In ruil hiervoor krijgen zij een gratis drankje in de bar aangeboden. De hostelketen, met 39 vestigingen in 23 Europese steden, is tot deze beslissing gekomen na een uitgebreide proef...

Economie
Dit zijn de hotelvastgoed transacties van 2018

In 2018 is in Nederland voor ruim € 910 miljoen aan hotelvastgoed verkocht. Dit is een verwachte daling ten opzichte van het recordjaar van 2017, toen ruim € 1,7 miljard aan hotelvastgoed werd verkocht. Gezien het grote aantal unieke transacties in 2017 kon niet worden verwacht dat 2018 di...

Interview Longread
Outsourcing (deel 1): Volledig ontzorgen door outsourcing is een illusie

Hotels kunnen niet zonder outsourcing. Maar waar de één zonder blikken of blozen een externe partij inhuurt voor de F&B, doet de ander uit volle overtuiging zelf de schoonmaak. Of je nu in- of uitbesteedt, in beide gevallen blijft er voor de opdrachtgever een belangrijke rol weggel...

Columns Ewout Hoogendoorn
Go, Dutch Hotel Cities!

De Dutch Hotel City Index heeft dit jaar weer Amsterdam als de verrassende nummer één. Niet spannend? Nee, nu nog niet. Maar voor hoe lang nog? Amsterdam doet z’n stinkende best om van die pole position af te komen. Geen ‘I Amsterdam’, wordt het ‘Hi Lemmermeer&r...

Tech Advertorial
Meer tijd voor gasten met minder leveranciers

Met nieuwe technologie en smart data kun je rechtstreeks boeken bevorderen, doeltreffend upsellen en service op maat bieden. Maar als je al die mogelijkheden wilt benutten, heb je vaak met veel verschillende leveranciers te maken. PMS-aanbieder Guestline breidt het bestaande platform uit met de nieu...

Wet- en regelgeving Hotelbouwplannen
Brandveiligheid in hotels: “Hoteliers hebben vaak geen idee”

Max van Holst Pellekaan is dé expert op het gebied van brandveiligheid in de hotellerie. Hij verbaast zich over de onwetendheid van veel hoteliers. “En dat kan uiteindelijk ontzettend veel geld kosten, dat is zonde.” Hij ziet het steeds vaker om zich heen. Hoteliers die na de v...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: