Bent u genomineerd?

20 februari 2013 |
Bent u genomineerd?<

De 25 genomineerden van de wedstrijd van Het Schoonste Hotel van Nederland zijn bekend. Bent u erbij en mag u zich binnenkort Het Schoonste Hotel van Nederland noemen?
Hieronder vindt u in willekeurige volgorde de 25 genomineerden voor de wedstrijd van Het Schoonste Hotel van Nederland:

• citizenM Amsterdam Airport
• Bilderberg Château Holtmühle in Tegelen
• Novotel Eindhoven
• Sofitel Legend The Grand Amsterdam
• Best Western de Veluwe in Beekbergen
• Bilderberg Hotel Lauswolt in Beetsterzwaag
• Park Plaza Victoria in Amsterdam
• Hotel Ibis Amsterdam Centre
• Best Western premier Art Hotel Eindhoven
• Hotel Ibis Den Haag City Centre
• Badhotel Domburg
• Best Western Hotel de Naaldhof in Oss
• Hotel The Toren in Amsterdam
• Hotel Casa 400 in Amsterdam
• Bilderberg Hotel Jan Luyken in Amsterdam
• Hilton Rotterdam Hotel
• Park Plaza Amsterdam Airport
• Ibis Amsterdam City West
• Canal House in Amsterdam
• Hotel Pulitzer Amsterdam
• Ibis Amsterdam Airport
• Bilderberg Garden Hotel in Amsterdam
• Bilderberg Residence Groot Heideborgh in Garderen
• Delta Hotel in Vlaardingen
• Conferentiehotel Kapellerput in Heeze


De juryleden
De jury van de wedstrijd van Het Schoonste Hotel bestaat uit Haaije de Vries "Caro van Eekelen":http://www.hospitality-management.nl/nieuws/caro-van-eekelen-over-het-schoonste-hotel-11343/ en "Jan Hein Simons.":http://www.hospitality-management.nl/nieuws/jan-hein-simons-jurylid-schoonste-hotel-12732/ Naast de bevindingen van de jury, zijn de genomineerden ook geselecteerd op basis van online reviews van 2012, gepubliceerd op de boekingssites booking.com, expedia en tripadvisor. Emile Breure van "Olery":http://www.olery.com/nl/ heeft deze reviews gemonitord met de tool Olery Reputation. "Scores, positieve teksten en opmerkingen over 'hoe schoon een hotel is', zijn verzameld. Hier is een analyse over gemaakt en meegenomen in de beoordeling." Uit de 25 genomineerde hotels, worden uiteindelijk zes finalisten gekozen. De winnaar wordt bekend gemaakt op 14 maart 2013.
De wedstrijd
Hotels konden zich tot 11 januari inschrijven voor de verkiezing. Met het winnen van de wedstrijd mag het hotel zich twee jaar lang Het Schoonste Hotel van Nederland noemen. Hiermee geeft de hotelier een positief signaal af aan de hotelgast en aan de medewerkers van housekeeping. Hard werken wordt schoon beloond!

Op de foto: Een dolblije housekeeping die tijdens een eerdere editie de prijs in ontvangst mocht nemen.

Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: