Blycolin

1 januari 2011 |
Blycolin<

Blycolin is dé internationale specialist in linnenservices voor de hospitality branche. Blycolin biedt totaal-oplossingen in het linnen-management voor hotels, restaurants en wellnesscentra. Groot, klein of hele horecaketens. Blycolin wil namelijk voor iedereen bijdragen aan de optimalisatie van de kwaliteitsbeleving van hún gasten. Door een jarenlange ervaring, brede expertise, hoog kwaliteitsbewustzijn in diensten en producten, modulaire concepten en sterke innovatiedrang.



People, Planet & Profit
In de expansie werkt het bedrijf voortdurend aan een gezonde balans tussen people, planet en profit. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is dan ook rotsvast verankerd in het ondernemersbeleid. Mensen en hun welzijn, ondernemen voor en in de samenleving, duurzaam inkopen en zorg voor milieu staan daarin volledig centraal. Dat legt Blycolin zichzelf en alle partners waarmee zij samenwerken om te groeien strikt op.



Core Business
Blycolin neemt het linnenmanagement uit handen. Klanten kunnen investeren in hun core business. Zij hebben de keuze uit een bewezen hoogwaardige textielcollectie waarbij naleveringen gegarandeerd kunnen worden. Tevens verzorgt Blycolin voor hotels de bewassing en het transport middels geselecteerde partnerwasserijen. Door langdurige samenwerking met deze partners zijn klanten gewaarborgd van continuïteit en kwaliteit.

Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam: Blycolin
Adres hoofdkantoor: Van Heemstraweg Oost 4, 5301 KE Zaltbommel
Telefoon: 0418-541800
Fax: 0418-541850
Algemeen e-mailadres: "welkom@blycolin.com" Website: www.blycolin.com


Producten en Key Words
Linnenverhuur, linnenservice, Fairtrade, GOTS, BIO, bedlinnen, SnooZZe, tafellinnen, linen renting, kokskleding, kussens, dekbedden, textiel service, textile service, bedtextiel, duurzaam linnen, MVO, wellness linnen, Embrace, Opus, Partner in linnenservice, Symphonie, Cornice, EazZzybed, Toscane

PreferredHotelSuppliers


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Duurzaamheid
a&o Hostels biedt gasten gratis drankje aan in plaats van kamerschoonmaak

Hostelgasten kunnen vanaf nu bij alle a&o Hostels vrijwillig afzien van een dagelijkse schoonmaak van hun kamer. In ruil hiervoor krijgen zij een gratis drankje in de bar aangeboden. De hostelketen, met 39 vestigingen in 23 Europese steden, is tot deze beslissing gekomen na een uitgebreide proef...

Economie
Dit zijn de hotelvastgoed transacties van 2018

In 2018 is in Nederland voor ruim € 910 miljoen aan hotelvastgoed verkocht. Dit is een verwachte daling ten opzichte van het recordjaar van 2017, toen ruim € 1,7 miljard aan hotelvastgoed werd verkocht. Gezien het grote aantal unieke transacties in 2017 kon niet worden verwacht dat 2018 di...

Interview Longread
Outsourcing (deel 1): Volledig ontzorgen door outsourcing is een illusie

Hotels kunnen niet zonder outsourcing. Maar waar de één zonder blikken of blozen een externe partij inhuurt voor de F&B, doet de ander uit volle overtuiging zelf de schoonmaak. Of je nu in- of uitbesteedt, in beide gevallen blijft er voor de opdrachtgever een belangrijke rol weggel...

Columns Ewout Hoogendoorn
Go, Dutch Hotel Cities!

De Dutch Hotel City Index heeft dit jaar weer Amsterdam als de verrassende nummer één. Niet spannend? Nee, nu nog niet. Maar voor hoe lang nog? Amsterdam doet z’n stinkende best om van die pole position af te komen. Geen ‘I Amsterdam’, wordt het ‘Hi Lemmermeer&r...

Tech Advertorial
Meer tijd voor gasten met minder leveranciers

Met nieuwe technologie en smart data kun je rechtstreeks boeken bevorderen, doeltreffend upsellen en service op maat bieden. Maar als je al die mogelijkheden wilt benutten, heb je vaak met veel verschillende leveranciers te maken. PMS-aanbieder Guestline breidt het bestaande platform uit met de nieu...

Wet- en regelgeving Hotelbouwplannen
Brandveiligheid in hotels: “Hoteliers hebben vaak geen idee”

Max van Holst Pellekaan is dé expert op het gebied van brandveiligheid in de hotellerie. Hij verbaast zich over de onwetendheid van veel hoteliers. “En dat kan uiteindelijk ontzettend veel geld kosten, dat is zonde.” Hij ziet het steeds vaker om zich heen. Hoteliers die na de v...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: