Blycolin

1 januari 2011 |
Blycolin<

Blycolin is dé internationale specialist in linnenservices voor de hospitality branche. Blycolin biedt totaal-oplossingen in het linnen-management voor hotels, restaurants en wellnesscentra. Groot, klein of hele horecaketens. Blycolin wil namelijk voor iedereen bijdragen aan de optimalisatie van de kwaliteitsbeleving van hún gasten. Door een jarenlange ervaring, brede expertise, hoog kwaliteitsbewustzijn in diensten en producten, modulaire concepten en sterke innovatiedrang.



People, Planet & Profit
In de expansie werkt het bedrijf voortdurend aan een gezonde balans tussen people, planet en profit. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is dan ook rotsvast verankerd in het ondernemersbeleid. Mensen en hun welzijn, ondernemen voor en in de samenleving, duurzaam inkopen en zorg voor milieu staan daarin volledig centraal. Dat legt Blycolin zichzelf en alle partners waarmee zij samenwerken om te groeien strikt op.



Core Business
Blycolin neemt het linnenmanagement uit handen. Klanten kunnen investeren in hun core business. Zij hebben de keuze uit een bewezen hoogwaardige textielcollectie waarbij naleveringen gegarandeerd kunnen worden. Tevens verzorgt Blycolin voor hotels de bewassing en het transport middels geselecteerde partnerwasserijen. Door langdurige samenwerking met deze partners zijn klanten gewaarborgd van continuïteit en kwaliteit.

Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam: Blycolin
Adres hoofdkantoor: Van Heemstraweg Oost 4, 5301 KE Zaltbommel
Telefoon: 0418-541800
Fax: 0418-541850
Algemeen e-mailadres: "welkom@blycolin.com" Website: www.blycolin.com


Producten en Key Words
Linnenverhuur, linnenservice, Fairtrade, GOTS, BIO, bedlinnen, SnooZZe, tafellinnen, linen renting, kokskleding, kussens, dekbedden, textiel service, textile service, bedtextiel, duurzaam linnen, MVO, wellness linnen, Embrace, Opus, Partner in linnenservice, Symphonie, Cornice, EazZzybed, Toscane

PreferredHotelSuppliers


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
“Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: