Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag renoveert appartementen

4 juli 2018 | Thijs Jacobs

De afgelopen jaren onderging Golden Tulip Zoetermeer – Den Haag al een flinke metamorfose. Zo kreeg het hotel bijvoorbeeld een geheel nieuwe buitengevel. Nu zijn 4 appartementen compleet gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Het hotel verhuurt deze appartementen voor longstay, als suite of familiekamer. Ook de renovatie van de volgende appartementen staat op de planning. Deze renovatie is geheel in stijl met de nieuwe look en feel van Golden Tulip.

Complete renovatie

Golden Tulip Zoetermeer – Den Haag is een uniek viersterrenhotel. Naast de 64 designkamers beschikt het hotel over 11 unieke en compleet ingerichte appartementen. Nu zijn de eerste 4 appartementen volledig gerenoveerd. Gasten kunnen een appartement boeken als suite, familiekamer of long stay maar daarbij ook genieten van alle hotelfaciliteiten. Denk hierbij aan linnenwissel, schoonmaak en roomservice. Tevens is er een aparte wasruimte en kunnen gasten gebruik maken van de stomerijservice. Ideaal voor zakelijke reizigers maar ook voor gasten die graag meer luxe en ruimte willen. De prachtig vormgegeven appartementen zijn ontworpen samen met Eddy Tiemens van Tiemwerk Styling & Interieur Architectuur.

Leontine Groenendijk, General Manager Golden Tulip Zoetermeer – Den Haag, vertelt: ‘’Wij zijn bijzonder trots dat we nu luxe appartementen met extra ruimte en comfort kunnen bieden met de bekende faciliteiten van ons hotel."

Nieuw en fris

Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag heeft een ware metamorfose ondergaan en straalt een frisse, nieuwe look uit. In januari 2014 werd begonnen aan het grote renovatieproject en werden alle hotelkamers volledig gestript en in juli van dat jaar geheel gerenoveerd opgeleverd. Tegelijkertijd werd het hotel voorzien van een geheel nieuwe buitengevel. Met deze veranderingen werd in de zomer van 2014 afscheid genomen van het drie sterren Tulip Inn en ging het hotel verder als vier sterren Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag. In december 2015 startte de tweede fase van het renovatieproject. Eind januari 2016 werden de nieuwe buitengevel op de begane grond, een nieuwe entree en het gerenoveerde (met ‘live cooking’ buffet) restaurant opgeleverd. Hiermee werd het renovatieproject succesvol afgerond.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

30 jaar Hospitality Management
11 jaar geleden in Hospitality Management: Chris Luken

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. Deze week Fletcher-oprichter Chris Luken. In 2010 sprak Hospitality Management met de 'self- ...

Corona
Verspreiding Britse coronamutatie slecht nieuws voor de horeca?

Het Outbreak Management Team (OMT) laat weten zich zorgen te maken over de verspreiding van de Britse coronamutatie in ons land. In meest recente advies worden deze zorgen gedeeld. Ook worden strengere maatregelen niet uitgesloten. Welke dat zijn, is nog niet bekend, alhoewel de avondklok al besprok ...

Economie Corona
Hotelovernachtingen volgend jaar weer terug op niveau 2019

Na de grootste dip uit de historie van de hotelsector is herstel in zicht. In 2022 komt het aantal hotelovernachtingen in Nederland weer uit op het niveau van piekjaar 2019 met bijna 55 miljoen. In Amsterdam duurt het een jaar langer voordat de schade is ingelopen, omdat de stad erg afhankelijk is v ...

Achtergronden Ondernemen
Max Brown Hotels winnaar 'Hotel Website of the Year 2021'

Zojuist is tijdens een digitale ceremonie bekend gemaakt dat Max Brown Hotels winnaar is geworden van de Hotel Website of the Year verkiezing 2021. De hotelketen mag deze titel een jaar lang voeren en heeft een bokaal en een cheque ter waarde van € 1.000 ontvangen. Communicatieboodschap door ...

Personeel Achtergronden
Bekende gezichten van Château Neercanne nemen afscheid

Château Neercanne kondigt aan dat twee bekende gezichten van Château Neercanne per 1 maart aanstaande afscheid gaan nemen vanwege een volgende stap in hun carrière. Maître d’Hotel Dennis Lemmens maakt promotie binnen Oostwegel Collection en wordt Food & Beverage Ma ...

Hans van Spronsen
Column Hans van Spronsen: 2020; Het jaar van personeelstekort tot gastentekort

Begin 2020 was onze zorg en grootste uitdaging voor het jaar: het personeelstekort. In maart werden we ruw geconfronteerd met een nieuwe werkelijkheid. Corona sneed ons de pas af. Dit met ongelofelijke gevolgen voor onze sector. Al snel moesten we leven met de verplichte sluiting en vervolgens met d ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: