Hoteliers.com geeft masterclasses op hoofdkantoor Google

3 november 2017 | Roy Spijker

Hoteliers.com geeft al jaren masterclasses voor hoteliers, waarin marktkennis wordt gedeeld en hotelprofessionals ervaringen met elkaar kunnen uitwisselen. Sinds april 2017 is hoteliers.com officieel integratiepartner van het Google Hotel Ads programma, wat betekent dat zij als eerste Nederlandse partij Hotel Ads voor individuele hotels en hotelketens kan aanbieden. Dit jaar worden de masterclasses dan ook groots aangepakt: in samenwerking met Google, met als locatie het Google hoofdkantoor aan de Zuidas in Amsterdam.

De eerste in een reeks van vier masterclasses vond plaats op maandagmiddag 30 oktober, en was zeer snel volgeboekt. De reacties van de aanwezige enthousiaste hoteliers zijn uitermate positief. 

Customer journey
Tijdens de hoteliers.com Google masterclass staat de customer journey centraal van de directe boeker op de eigen hotelwebsite: van inspiratie tot aanbevelingen bij vrienden en familie na thuiskomst. Ook wordt uitgebreid besproken hoe de online producten van Google kunnen helpen bij het verkrijgen van meer directe boekingen. Daarnaast geeft de business lead van Google Hotel Ads uit Londen een korte presentatie over de toekomst van de Google Travel Business. Een erg interessante masterclass dus!

Ook deelnemen aan de verkorte masterclass?
Dit jaar neemt hoteliers.com deel aan HotelTech, waar een uitgebreide samenvatting van deze masterclass gegeven zal worden. Hotel Tech is alleen toegankelijk voor hoteliers en u kunt zich hier inschrijven.

Over hoteliers.com
Hoteliers.com streeft ernaar om uw hotel minder afhankelijk te maken van de boekingswebsites die torenhoge commissies vragen. Daarbij is het doel om meer directe business te leveren. Hoteliers.com biedt een totaal oplossing voor uw hotel in een transparante markt om een ongekende meerwaarde te leveren en ervoor te zorgen dat u het geld weer kunt steken in uw eigen hotel.
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: