Hoteliers.com geeft masterclasses op hoofdkantoor Google

3 november 2017 | Roy Spijker

Hoteliers.com geeft al jaren masterclasses voor hoteliers, waarin marktkennis wordt gedeeld en hotelprofessionals ervaringen met elkaar kunnen uitwisselen. Sinds april 2017 is hoteliers.com officieel integratiepartner van het Google Hotel Ads programma, wat betekent dat zij als eerste Nederlandse partij Hotel Ads voor individuele hotels en hotelketens kan aanbieden. Dit jaar worden de masterclasses dan ook groots aangepakt: in samenwerking met Google, met als locatie het Google hoofdkantoor aan de Zuidas in Amsterdam.

De eerste in een reeks van vier masterclasses vond plaats op maandagmiddag 30 oktober, en was zeer snel volgeboekt. De reacties van de aanwezige enthousiaste hoteliers zijn uitermate positief. 

Customer journey
Tijdens de hoteliers.com Google masterclass staat de customer journey centraal van de directe boeker op de eigen hotelwebsite: van inspiratie tot aanbevelingen bij vrienden en familie na thuiskomst. Ook wordt uitgebreid besproken hoe de online producten van Google kunnen helpen bij het verkrijgen van meer directe boekingen. Daarnaast geeft de business lead van Google Hotel Ads uit Londen een korte presentatie over de toekomst van de Google Travel Business. Een erg interessante masterclass dus!

Ook deelnemen aan de verkorte masterclass?
Dit jaar neemt hoteliers.com deel aan HotelTech, waar een uitgebreide samenvatting van deze masterclass gegeven zal worden. Hotel Tech is alleen toegankelijk voor hoteliers en u kunt zich hier inschrijven.

Over hoteliers.com
Hoteliers.com streeft ernaar om uw hotel minder afhankelijk te maken van de boekingswebsites die torenhoge commissies vragen. Daarbij is het doel om meer directe business te leveren. Hoteliers.com biedt een totaal oplossing voor uw hotel in een transparante markt om een ongekende meerwaarde te leveren en ervoor te zorgen dat u het geld weer kunt steken in uw eigen hotel.
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: