Jubileum Golden Tulip Hotel Central

30 maart 2015 |
Jubileum Golden Tulip Hotel Central<

Golden Tulip Hotel Central viert dit jaar haar 110-jarig jubileum. De afgelopen weken was er echter nog meer reden voor een feestje: Golden Tulip Hotel Central
ontving namelijk 3 awards van reviewsites. Sinds de start in 1905 staat uitstekende kwaliteit en Bossche gastvriendelijkheid zeer hoog in het vaandel. Dit bleef dan ook niet onopgemerkt bij de gasten; dankzij de uitstekende reviews mocht Golden Tulip Hotel Central drie prijzen in ontvangst nemen.

Award of Excellence én Beste Hotel
Golden Tulip Hotel Central ontving zowel de Award of Excellence van Booking.com, als de awards voor beste hotel van Den Bosch van HotelSpecials.nl én Hotels.nl. Deze prijzen zijn uitgereikt op basis van reviews van bezoekers van deze websites. Zo kreeg Golden Tulip Hotel Central op Booking.com een waardering van 8,3 van de gasten, op Hotelspecials.nl een 8,5 en op de website van Hotels.nl zelfs een 8,7. Hiermee is het hotel uitgeroepen tot beste hotel van Den Bosch. Karin Rademaker, directeur van Golden Tulip Hotel Central, is erg trots op deze awards: ‘’Het doet ons goed te merken dat onze gasten zo tevreden zijn. Daar doen we het uiteindelijk toch iedere dag voor!’’

Jubileumjaar
Om het 110-jarig bestaan te vieren organiseert Golden Tulip Hotel Central in 2015 diverse feestelijke activiteiten voor haar gasten. ‘’Carnaval was een groot succes. De officiële datum dat wij jarig zijn is 4 mei, dus de maand mei wordt zeker een feestmaand. We zijn momenteel druk aan het brainstormen over leuke verwenacties en nieuwe evenementen om de mijlpaal te vieren‘’, aldus Karin Rademaker.

Golden Tulip Hotel Central
Met een reeks aan mogelijkheden en faciliteiten voor zowel de zakelijke- als vrijetijdsgast is Golden Tulip Hotel Central het kloppende hart in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch. Het hotel beschikt o.a. over 125 kamers (waarvan drie suites en in totaal negen verschillende kamertypes), 12 multifunctionele vergaderzalen en de prachtige 14e-eeuwse gewelvenkelder ‘De Hoofdwacht’ voor recepties, stijlvolle diners en feesten. Naast restaurant ‘de Leeuwenborgh’, brasserie ‘Central’ en de twee bars ‘Moriaenbar’ en ‘Tony’s bar’ is het neusje van de zalm toch wel het fitnesscentrum op de 7e etage met een bijzonder uitzicht op de Sint-Jan.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: