Marriott Lanceert vakantiewoning in 100 + markten

1 mei 2019 | Redactie

 

Vandaag lanceert Marriott International Homes & Villas by Marriott International, een initiatief voor de verhuur van 2.000 premium en luxueuze woningen op meer dan 100 bestemmingen in de Verenigde Staten, Europa, de Caraïben en Latijns-Amerika.

Reisbehoefte

“De lancering weerspiegelt onze voortdurende toewijding aan innovatie naarmate de reisbehoeften van de consument evolueren”, zegt Stephanie Linnartz, Global Chief Commercial Officer, Marriott International. “Wat een jaar geleden begon als een proefproject, is nu een wereldwijd aanbod geworden dat onze gasten de ruimte en voorzieningen biedt van een huis, ondersteund door een vertrouwde reisorganisatie en de klantvoordelen.”

lid van Marriott Bonvoy

De uitbreiding van Marriott naar vakantiewoningen is het resultaat van het proefproject in 2018. Van de gasten die een woning boekten tijdens het proefproject, dat alleen beschikbaar was in bepaalde Europese steden, was bijna 90 procent lid van Marriott Bonvoy en meer dan driekwart van de gasten reisde met familie en vrienden voor recreatieve doeleinden. Tijdens het proefproject was de duur van het gemiddelde verblijf meer dan drie keer zo lang dan een hotelverblijf. Deze inzichten en de toewijding om unieke accommodaties aan te bieden speelden een belangrijke rol in de selectie van luxe en premium woningen. Ook speelde mee dat de belangrijkste vrijetijdsmarkten beschikbaar zijn en een aanvulling vormen op het kernaanbod van de hotelportfolio.

Geselecteerde vastgoedbedrijven

Marriott voegt bijna 40 nieuwe vrijetijdsbestemmingen toe waaronder Sorrento, Italie, de Amalfi Kust, Italië; North Lake Tahoe, Californië; en St. Barts in de Caraïben. Marriott lanceert dit samen met geselecteerde vastgoedbedrijven die de woningen beheren. Zij bieden een schoongemaakt huis met 24/7 support, Wi-Fi, beddengoed en gezinsvriendelijke faciliteiten op aanvraag.

“Dankzij onze aanpak, beheren wij woningen met een hoge reiservaring”, aldus Jennifer Hsieh, Vice President, Homes & Villas by Marriott International.  “Door samen te werken met een selecte groep professionele beheerbedrijven die dit dynamische landschap begrijpen en daarin actief zijn, kunnen we ons concentreren op wat we het beste doen - het selecteren van een breed scala aan woningen in inspirerende bestemmingen, het stellen van normen voor een effectieve service en het ontwerpen van een naadloze boekingservaring die onze gasten de weg wijst in een steeds complexer en onzekerder wordend aanbod van vakantiewoningen.”

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: