Mounir Zemzem nieuwe hotelmanager Mabi City Centre Hotel in Maastricht

19 juni 2017 | Thijs Jacobs

Mounir Zemzem is de nieuwe hotelmanager van Mabi City Centre Hotel in Maastricht, onderdeel van LBG Hotels. Het hotel is in april 2016 overgenomen door de hotelgroep en heeft sindsdien een grondige transformatie doorgemaakt met een compleet nieuw hotelconcept tot resultaat. Mounir brengt 17 jaar ervaring in de hotelbranche met zich mee die hij onder andere opdeed als Senior Sales Manager bij Fletcher Hotels en General Manager bij Sandton Hotel Collection. 

MOUNIR ZEMZEM

Dankzij zijn ruime ervaring in alle facetten van hospitality, van front office management tot F&B en sales, zorgt Mounir voor operationeel management op het allerhoogste niveau. “Ik kijk ernaar uit om het nieuwe en verrassende hotelconcept dat Mabi City Centre Hotel nu is, operationeel te perfectioneren en nóg sterker te maken. Het heeft de luxe van een boutique hotel en de fun-factor die zo typerend is voor een LBG hotel. In het begin ga ik vooral voor de schermen aan de slag om alles en iedereen te leren kennen, om vervolgens samen met het team van Mabi en LBG Hotels het concept naar een nog hoger niveau te tillen.”

Rino Soeters, algemeen directeur van LBG Hotels, is enthousiast over de komst van Mounir: “Hij brengt een berg aan ervaring met zich mee en weet hierdoor feilloos in te spelen op de wensen van onze gasten én de groei van onze organisatie. Met zijn talent heeft hij alles in handen om het nieuwe hotel een van de beste van Maastricht te maken en het concept vanuit de operatie optimaal over te brengen op onze gasten.”

MABI CITY CENTRE HOTEL

Mabi City Centre Hotel is een luxe boutique hotel en bevindt zich midden in het centrum van Maastricht, pal om de hoek van de Markt en het Vrijthof. Terwijl vroeger de spannendste scènes uit films werden geknipt door de bisschop – een knipoog naar het bioscoop-verleden van het pand waarin Mabi is gevestigd – is het gecensureerde of weggeknipte stuk juist het middelpunt in het hotel. Een verknipt element dat je eigen beleving prikkelt en volop ruimte laat voor eigen invulling en extra luxe.

Een basic twin kamer heeft alles dat je nodig hebt tijdens je verblijf, terwijl bij een Imagine King kamer een Google Chromecast is inbegrepen in de kamerprijs, evenals een gratis gevulde minibar op de Twisted kamers. Films kijken kan in een rood pluche stoel in cinema Plush & Bubblegum. Ook op de kaart van Bar Twisted komt het verknipte element terug: censored drinks zetten het in veel horeca ondergeschoven kindje sherry opnieuw op de kaart met een blind tasting.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Personeel
FNV Horeca wil loonsverhoging van 7,25 procent

Als het aan FNV Horeca ligt gaan de lonen in de horeca met 7,25 procent omhoog. Dat heeft de werknemersorganisatie in een persbericht laten weten. FNV Horeca wil deze zomer samen met Koninklijke Horeca Nederland om de tafel gaan zitten om nieuwe cao-afspraken te maken over loon, werktijden en scholi...

Toerisme cijfers
Thailand is populairste zomerbestemming voor jongvolwassenen

In de zomer is een vliegticket naar Bangkok het meest populair onder jongvolwassenen. Gevolgd door Bali, New York, Colombo (Sri Lanka) en de Catalaanse hoofdstad Barcelona in Spanje. Dat blijkt uit cijfers van reisplatform PaperFlies dat 1,3 miljoen vliegticket zoekopdrachten van reizigers tussen de...

Events
Video: Hollandse Nieuwe proeven op Horeca Haringparty

Op 27 juni werd op de Horecawerf in Amsterdam voor de vijfde keer de Horeca Haringparty georganiseerd. Tijdens dit event werd er weer volop genoten van de Hollandse Nieuwe. Wij vroegen de gasten hoe goed de vangst dit jaar is. ...

Hotelbouwplannen Van der Valk
Mogelijk casino bij Van der Valk Apeldoorn

In de juni-editie van Hospitality Management las je al over het casino bij Van der Valk Leusden. In Apeldoorn zijn er nu ook plannen om een casino bij het Van der Valk hotel aan de A50 te bouwen. De gemeente moet het plan nog goedkeuren. 151 kamers In januari 2018 is de oplevering, zo lazen w...

Economie Toerisme
Hotelprijzen blijven gelijk, vliegtarieven stijgen licht

Adviesbureau Advito pleit voor meer focus op reizigersbetrokkenheid, een aanpak die lijnrecht in lijkt te gaan tegen het traditionele zakenreisbeheer. Advito bespreekt die aanpak in de juni-update van zijn 2017 Industry Forecast, waarin trends in aanbod, vraag en prijzen voor vluchten, hotels, meeti...

Achtergronden Internationaal
'Eigen volk' krijgt korting in de Brugse horeca

In Brugge zijn er enkele horecazaken die toeristen tien procent meer laten betalen dan locals. Dit doen zij naar eigen zeggen om 'een band te smeden met wie er vaak komt', zo lazen we in het Nieuwsblad. Het gaat in de praktijk om twee frituren, die hun producten aan inwoners van Brugge voor ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2017 - Uitgeverij PS

Uitgave door: