Mounir Zemzem nieuwe hotelmanager Mabi City Centre Hotel in Maastricht

19 juni 2017 | Thijs Jacobs

Mounir Zemzem is de nieuwe hotelmanager van Mabi City Centre Hotel in Maastricht, onderdeel van LBG Hotels. Het hotel is in april 2016 overgenomen door de hotelgroep en heeft sindsdien een grondige transformatie doorgemaakt met een compleet nieuw hotelconcept tot resultaat. Mounir brengt 17 jaar ervaring in de hotelbranche met zich mee die hij onder andere opdeed als Senior Sales Manager bij Fletcher Hotels en General Manager bij Sandton Hotel Collection. 

MOUNIR ZEMZEM

Dankzij zijn ruime ervaring in alle facetten van hospitality, van front office management tot F&B en sales, zorgt Mounir voor operationeel management op het allerhoogste niveau. “Ik kijk ernaar uit om het nieuwe en verrassende hotelconcept dat Mabi City Centre Hotel nu is, operationeel te perfectioneren en nóg sterker te maken. Het heeft de luxe van een boutique hotel en de fun-factor die zo typerend is voor een LBG hotel. In het begin ga ik vooral voor de schermen aan de slag om alles en iedereen te leren kennen, om vervolgens samen met het team van Mabi en LBG Hotels het concept naar een nog hoger niveau te tillen.”

Rino Soeters, algemeen directeur van LBG Hotels, is enthousiast over de komst van Mounir: “Hij brengt een berg aan ervaring met zich mee en weet hierdoor feilloos in te spelen op de wensen van onze gasten én de groei van onze organisatie. Met zijn talent heeft hij alles in handen om het nieuwe hotel een van de beste van Maastricht te maken en het concept vanuit de operatie optimaal over te brengen op onze gasten.”

MABI CITY CENTRE HOTEL

Mabi City Centre Hotel is een luxe boutique hotel en bevindt zich midden in het centrum van Maastricht, pal om de hoek van de Markt en het Vrijthof. Terwijl vroeger de spannendste scènes uit films werden geknipt door de bisschop – een knipoog naar het bioscoop-verleden van het pand waarin Mabi is gevestigd – is het gecensureerde of weggeknipte stuk juist het middelpunt in het hotel. Een verknipt element dat je eigen beleving prikkelt en volop ruimte laat voor eigen invulling en extra luxe.

Een basic twin kamer heeft alles dat je nodig hebt tijdens je verblijf, terwijl bij een Imagine King kamer een Google Chromecast is inbegrepen in de kamerprijs, evenals een gratis gevulde minibar op de Twisted kamers. Films kijken kan in een rood pluche stoel in cinema Plush & Bubblegum. Ook op de kaart van Bar Twisted komt het verknipte element terug: censored drinks zetten het in veel horeca ondergeschoven kindje sherry opnieuw op de kaart met een blind tasting.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotel Casa Amsterdam opent dakterras HOPP

Op de achtste verdieping van Hotel Casa is dakterras HOPP geopend. Het vernieuwde concept legt de focus op lokaal, in samenwerking met ondernemers uit de buurt. Op de uitgebreide bierkaart bevinden zich voornamelijk (speciaal)bieren van lokale, vaak onbekende bierbrouwers. De gerestylede, groene hot...

Horeca Achtergronden
FNV Horeca en Huis van Eemnes sluiten cao

FNV Horeca heeft een akkoord bereikt met het Huis van Eemnes voor een bedrijfs-cao. Het bestuur van Stichting Huis van Eemnes is zeer tevreden met het resultaat: “Samen met FNV Horeca is de bedrijfs-cao voor het Huis van Eemnes opgesteld. We zijn trots op het resultaat dat zowel een stimuleren...

Hotelketens Hampshire Hotels
Hampshire Fitland XL hotels heet nu City Resort hotels.

De Fitland Groep – bekend van de Fitland fitness keten – heeft een naamsverandering ondergaan. De naam Hampshire Fitland XL hotels is veranderd in City Resort hotels. Nu de rebranding in de hotels is gerealiseerd, komt de hotelgroep naar buiten met een landelijke branding campagne. ...

Training AVG: een stappenplan is niet voldoende, actie is vereist

Er is voor veel logiesverstrekkende ondernemingen nog veel onduidelijk met betrekking tot de AVG, die al op 25 mei aanstaande in werking treedt. Verschillende aanbieders van trainingen en cursussen doen voorkomen alsof men 'AVG Proof' is na het doorlopen van een stappenplan. Niets is minder ...

Booking.com Tech
Booking.com koopt startup voor uitjes

Booking.com neemt de Amerikaanse start-up FareHarbor over. Hierdoor kan Booking.com zich meer toeleggen op de verkoop van uitjes en dagtrips. Het is niet bekend hoeveel geld er is gemoeid met de overname. Opgeschaald FareHarbor is vijf jaar oud en heeft eerder slechts 100.000 dollar aan ventur...

Awards Achtergronden
Genomineerden Gaia Green Awards 2018 bekendgemaakt

De vakjury heeft de nominatie bekendgemaakt van de genomineerden van de derde editie van de Gaia Green Awards. De award wordt jaarlijks uitgereikt op horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam aan strandpaviljoens, hotels en restaurants die het afgelopen jaar bijzondere prestaties hebben geleverd om hun orga...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: