NH Hotel Group renoveert loyaliteitsprogramma

14 mei 2018 | David Bakker

De Spaanse hotelketen NH Hotel Group heeft het loyaliteitsprogramma geheel vernieuwd. Het nieuwe programma van de NH Rewards heeft ruim 8 miljoen leden en is nu één van de meest royale loyaliteitsprogramma in de hotelwereld, zo lezen we op zakenreisnieuws.nl.

Het gerenoveerde programma heeft als voornaamste verandering dat het terugkeert naar een simpeler model: één spaarpunt staat voor één euro. Deze spaarpunten kunnen het hele jaar door verzilvert worden in alle NH hotels en hun aangesloten merken zoals nhow, NH Collection en Hesperia Resorts.

Ruim vijftien jaar geleden zijn de Spanjaarden met dit systeem begonnen. Sindsdien hebben de leden bijna 15 miljoen euro aan punten verzilverd.

De verschillende categorieën binnen het NH Rewards systeem blijfven hetzelfde; Blue, Silver, Gold en Platinum. Die worden gebaseerd op het aantal overnachtingen van de gast per jaar. Hoe 'zwaarder' de kaart, hoe groter de voordelen. Daarnaast is de mobiliteit tussen de categorieën vermakkelijkt. Al na 5 nachten is er de mogelijkheid om 'Bleu-member' te worden en ook de upgrade naar een hogere categorie gaat automatisch.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor Interview Longread
Caro van Eekelen van AccorHotels: ''Zeg eens 'ja' op uitdagingen''

Met haar aanstelling in 2009 werd Caro van Eekelen de eerste vrouwelijke country director van AccorHotels. Dat was baanbrekend voor de organisatie en maakte haar tot rolmodel voor veel vrouwen in de hospitalitybranche. “Hoe ik het zo ver heb geschopt? Door altijd ja te zeggen op uitdagingen!&r...

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Functioneren en disfunctioneren: wat kan en moet een werkgever?

Elke werkgever kampt vroeg of laat met een medewerker die het in het functioneren laat afweten. Van een werkgever wordt verwacht een gedegen verbeterplan op te stellen en met de medewerker te doorlopen. Een verbeterplan kent duidelijke doelen, een reële termijn waarbinnen de doelen moeten zijn ...

Advertorial Sanitair
Meer bling bling in badkamer

Midnight is de nieuwe zwarte kleur met glinsterende pigmenten. Het zorgt voor glamour en een glansrijke beleving. Verwen uw gasten met de extra luxe van Bette badarchitectuur. Exclusieve ligbaden, douchevloeren en wastafels. Fonkelende edelstenen, glanzende mineralen, goud, zilver en reflectie in...

Achtergronden F&B
Colliers International zet afdeling Food & Beverage op

Op 1 juni start vastgoedadviseur Colliers International met een nieuwe afdeling Food & Beverage onder leiding van Etienne van Unen. Deze afdeling is een uitbreiding van de afdeling Retail. Food & Beverage (F&B) speelt een steeds belangrijkere rol in het retaillandschap. Het aandeel s...

Achtergronden
Download nu de Hotel & Food & Beverage special

Hij is er! De langverwachte, jaarlijkse F&B-special van Hospitality Management is deze week op de spreekwoordelijke mat van menig hotel en hotelier gevallen. Hospitality Management wordt immers verzonden naar alle hotels in Nederland. In deze uitgave besteden we aandacht aan 'concepting'...

Hilton Achtergronden
Hilton stopt met plastic rietjes

Hilton zal tegen eind 2018 de plastic rietjes hebben verwijderd uit 650 gebouwen. Vandaag onthult Hilton ook zijn nieuwe wetenschappelijk onderbouwde 2030 doelstellingen, gericht op het halveren van de wereldwijde impact op het milieu en het verdubbelen van de investeringen met een sociaal effect. ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: