NH Hotel Group renoveert loyaliteitsprogramma

14 mei 2018 | David Bakker

De Spaanse hotelketen NH Hotel Group heeft het loyaliteitsprogramma geheel vernieuwd. Het nieuwe programma van de NH Rewards heeft ruim 8 miljoen leden en is nu één van de meest royale loyaliteitsprogramma in de hotelwereld, zo lezen we op zakenreisnieuws.nl.

Het gerenoveerde programma heeft als voornaamste verandering dat het terugkeert naar een simpeler model: één spaarpunt staat voor één euro. Deze spaarpunten kunnen het hele jaar door verzilvert worden in alle NH hotels en hun aangesloten merken zoals nhow, NH Collection en Hesperia Resorts.

Ruim vijftien jaar geleden zijn de Spanjaarden met dit systeem begonnen. Sindsdien hebben de leden bijna 15 miljoen euro aan punten verzilverd.

De verschillende categorieën binnen het NH Rewards systeem blijfven hetzelfde; Blue, Silver, Gold en Platinum. Die worden gebaseerd op het aantal overnachtingen van de gast per jaar. Hoe 'zwaarder' de kaart, hoe groter de voordelen. Daarnaast is de mobiliteit tussen de categorieën vermakkelijkt. Al na 5 nachten is er de mogelijkheid om 'Bleu-member' te worden en ook de upgrade naar een hogere categorie gaat automatisch.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Achtergronden
Top 10 brandoorzaken bij bedrijven

Menselijk handelen is de belangrijkste oorzaak van bedrijfsbranden in Nederland. En daarmee is het één van de grootse bedreiging van de bedrijfscontinuïteit in het midden- en kleinbedrijf. Dat constateert verzekeraar Reaal, na een analyse van brandoorzaken bij bedrijven. De verzek...

Hotel Achtergronden
Preston Palace heeft een eigen 'geluksmakelaar'

Ze is efficiënt, attent, ervaren, vriendelijk en ze weet álles over trouwen. Dat is Wendy, de Weddingplanner van Preston Palace. Ze doet alles voor de mooiste dag van haar gasten en werkt exclusief voor dit all-inclusive hotel. En dat doet ze goed. Geluksmakelaar "Ik geniet er...

Economie Achtergronden
Stevige groei meetings- en eventsbranche verwacht in 2019

Een decennium na de wereldwijde economische recessie van 2008, is de meetings- en eventsbranche teruggeveerd. Voor het vierde achtereenvolgende jaar laat de sector een consistente groei van uitgaven en bezoekers zien. Deze gestage en stabiele groei is de nieuwe norm binnen de meetings- en eventsbran...

Economie Achtergronden
De beste bestemmingen om in vastgoed te investeren

Door de groei binnen de toeristische sector blijft op het gebied van korte termijn-verhuur voor huiseigenaren en investeerders een rendabele bezigheid. Er zijn namelijk nog altijd veel interessante bestemmingen die snel rendement kunnen opleveren. Welke dat precies zijn, weet HomeToGo je te vertelle...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: