Preston Palace lanceert nieuwe werkcampagne

Auteur: Thijs Jacobs
Personeel 22 september 2020
Preston Palace lanceert nieuwe werkcampagne

In tijden waarin werkgevers noodgedwongen hun gewaardeerde werknemers moeten laten gaan, lanceert Preston Palace juist een campagne om nieuwe collega's te werven.
Van fulltime, parttime tot bijbaantje. Zelfs een combinatie van diverse afdelingen binnen in één functie is mogelijk. Werkzoekenden zijn meer dan welkom in het veelzijdige horecabedrijf in Almelo.

Groei

"Wij groeien - zelfs in crisistijd - op gebied van service en aanbod dankzij onze vernieuwde all-inclusive familie formule. Wij kunnen door deze mooie ontwikkelingen veel mensen aan een prachtige baan helpen in ons resort", aldus Patrick Verver (Commercieel Directeur Preston Palace). 

Werkenbijprestonpalace.nl

De campagne bestaat uit displays langs de regionale wegen, advertenties in lokale kranten, een nieuwe vacature site werkenbijprestonpalace.nl en vlogs die worden verspreid via TikTok, Insta, Youtube en andere social mediakanalen. Alle tools worden ingezet om de brede doelgroep te attenderen op de mooie kansen. 

Goed beeld van de organisatie

"De toekomstige werknemer krijgt een goed beeld van de werkvloer, collega's, de sfeer, de werkzaamheden en de extra voordelen." Met extra voordelen doelt Verver onder andere op de Preston Palace Academie en het Personeelsloyaliteitsprogramma die exclusief voor werknemers zijn opgetuigd. "Daarnaast is de persoon belangrijker dan kennis, een CV is meestal niet verplicht bij een online sollicitatie. De 'wederzijdse klik' is vaak doorslaggevend."

Helpen aan een (bij)baan

Van uitdagende functies als Duty Manager, Back- of Frontoffice Medewerker tot een leerzame eerste baan in de bediening, huishouding of keuken met mogelijkheden tot een gratis opleiding. Voor mensen die momenteel geen werk hebben of die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging biedt Preston Palace de oplossing! 

Overig nieuws