Gasten Marriott kunnen stadionomroeper bij Manchester United worden

20 februari 2019 | Thijs Jacobs

Marriott International en Manchester United kondigen vandaag een meerjarige samenwerking met elkaar aan. De 120 miljoen leden van het reisprogramma Marriott Bonvoy profiteren door deze samenwerking van exclusieve en unieke voetbalbelevenissen van Manchester United, waaronder de kans om voor één dag stadionomroeper of kitmanager van de club zijn.

De nieuwe samenwerking wordt vandaag gelanceerd met een film met bekende gezichten uit het eerste team en het teammanagement van Manchester United waarin magische momenten tot leven worden gebracht.

Spanning en sensatie

Directeur van de Manchester United Groep, Richard Arnold, zegt: "Marriott International is marktleider in zijn branche. We zijn blij met Marriott samen te kunnen werken aan de lancering van hun nieuwe reisprogramma, Marriott Bonvoy. Samen kijken we ernaar uit om onvergetelijke momenten te creëren voor de leden van Marriott Bonvoy, geïnspireerd door de spanning en sensatie die alleen Manchester United kan creëren voor fans van over de hele wereld.”

Leden van het reisprogramma Marriott Bonvoy profiteren niet alleen van het exclusieve portfolio aan wereldwijde merken en locaties, verspreid over 130 landen en gebieden; ook hebben zij beschikking tot ongeëvenaarde ledenvoordelen en exclusieve belevenissen van Marriott Bonvoy Moments.

Karin Timpone, Global Marketing Officer bij Marriott International, zegt: "We zijn erg blij dat we onze Marriott Bonvoy-leden, naast de vele voordelen waar ze al van konden profiteren, nu ook gebruik kunnen laten maken van unieke Manchester United-belevenissen. Met deze samenwerking kunnen onze leden bieden op unieke en exclusieve VIP-belevenissen tijdens de wedstrijden, door punten in te zetten die ze tijdens hun verblijf in onze hotels hebben verzameld.

Met Marriott Bonvoy Moments kunnen leden hun punten inzetten voor de aanschaf van de 8.000 lifestyle-, entertainment-, sport-, culinaire en andere belevenissen over de hele wereld.

Exclusieve Manchester United Moments waarop leden kunnen bieden zijn onder andere:

 

Stadionomroeper worden

Marriott Bonvoy-leden kunnen zich aanmelden om kans te maken op een kijkje achter de schermen in het iconische 'Theater of Dreams'. Ze kunnen hierbij meelopen met de stadionomroeper die de wedstrijd aan het voorbereiden is. Voorafgaand aan de wedstrijd maakt de winnaar van de veiling de sfeer mee langs het veld, samen met een introducé, met een echte VIP-behandeling inclusief gratis kaartjes voor de wedstrijd en een meet-and-greet met een voormalig speler van Manchester United.

Het team verwelkomen bij aankomst in Old Trafford 

Leden en hun introducees die op de wedstrijddag bij Old Trafford aankomen, krijgen de kans een Manchester United-icoon te ontmoeten bij het veld. Daarna mogen ze door de spelerstunnel lopen, naar de plek waar de spelersbus stopt om op de perfecte plek te staan om het team te verwelkomen als ze uit de bus stappen en naar de kleedkamer gaan om zich voor te bereiden op de wedstrijd.

'Kitmanager’ belevenis 

De leden van Marriott Bonvoy krijgen de kans om een dag mee te lopen met de kitmanager van de club en deze helpen alles perfect klaar te leggen in de thuiskleedkamer van Old Trafford. De winnaar van de veiling mag, samen met een introducé, helpen bij het voorbereiden van het wedstrijdtenue, voordat de spelers in de kleedkamer arriveren. Daarna mag hij of zij naar het veld, voor een meet-and-greet met een Manchester United-icoon om vervolgens ontspannen achterover te leunen en voor, tijdens en na de wedstrijd genieten van een VIP-behandeling.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Corona
Avondklok bij instemming Kamer van kracht; bezorgen mag

Het demissionair kabinet wil de verwachte avondklok in gaan voeren. Dat maakte premier Rutte op de persconferentie van woensdag 20 januari bekend. Donderdag 21 januari debatteert het kabinet over de invoering met de Tweede Kamer. Als de Kamer het besluit steunt, wordt de avondklok ingevoerd. De avon ...

Ondernemen
Tips voor een onweerstaanbare hotelwebsite

De Hotel Website of the Year verkiezing 2021 zit erop. Tijdens een feestelijke, online ceremonie werd op 14 januari jl. de winnaar bekendgemaakt: Max Brown Hotels heeft de eer om deze titel een jaar lang te mogen voeren. Een fantastische prestatie. Wat kunnen we leren van de winnende website en de a ...

Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Akkoord!  

Naast Van der Valk met een dikke 700 miljoen euro omzet en Fletcher met 285 miljoen omzet in 2019, zijn er nog een stuk of vijf echt Nederlandse ketens over (Westcord, Eden, Bastion, Inntel, Amrâth en Postillion) met een gezamenlijke omzet van zo’n 430 miljoen in 2018 en vast wel meer in ...

Tech Longread
Kunstmatige intelligentie in de hotellerie (deel 1)

Robots kunnen steeds meer horecataken uitvoeren, zo schreef Marthijn van Oostveen in september 2019 op deze website. Anderhalf jaar daarvoor drukte Stef Driessen hoteliers al op het hart dat ze snel moesten anticiperen op de opkomst van voice assistants zoals Siri en Cortana. Toch zijn er in Ned ...

Park Boswijk zoekt een ondernemende general manager

Park Boswijk ligt in een parkachtige omgeving in midden-Nederland en bestaat uit een wooncomplex met 364 appartementen en ongeveer 500 bewoners. Voor bewoners biedt Park Boswijk tal van voorzieningen waar ze gebruik van kunnen maken. Zoals een terras met uitzicht op de parkachtige tuin met twee vijv ...

30 jaar Hospitality Management
11 jaar geleden in Hospitality Management: Chris Luken

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. Deze week Fletcher-oprichter Chris Luken. In 2010 sprak Hospitality Management met de 'self- ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: