Jaz in the City Amsterdam wint Dutch Hotel Award 2019

27 juni 2019 | Yonne van Geene

Singing & Swinging, in het Amsterdamse entertainment district, tussen de Ziggo Dome en de Johan Cruijff ArenA, heeft de crew van Jaz in the City Amsterdam afgelopen donderdag te horen gekregen dat zij de 16e editie van de Dutch Hotel Award hebben gewonnen. De officiële prijs is op 26 juni feestelijk uitgereikt in dit innovatieve en op muziek geinspireerde hotel.

In de zenuwslopende finale, wisten Marjolein Bruschke, general manager a.k.a. the Band Leader en het managementteam van Jaz in the City, het thema van de Dutch Hotel Award 2019 “Het succes van morgen”, het meest overtuigend en met een geweldige dosis originaliteit te presenteren aan de vakjury.

Eindopdracht

De eindopdracht vanuit de jury was kort en krachtig: “Treed met je managementteam buiten je eigen comfortzone”. Alle drie de finalisten pakten dit op een geheel andere wijze aan.

Jaz in the City koos voor een onderwerp dat perfect aansluit bij de affiniteit met muziek die reeds voelbaar is in het hele hotel: één ochtend muziekles met het gehele managementteam, waarbij ze allemaal, uit de comfortzone, vaak voor het eerst van hun leven in aanraking kwamen met een muziekinstrument. Dit resulteerde in de uiting van het nummer ‘Hey Ya’ van Outkast, inclusief bijpassende (en tevens hilarische) videoclip, compleet met alle bijzondere karakters. Deze werd groots aan de jury gepresenteerd op een groot scherm in de muziektempel van Nederland, de grote buurman, de Ziggo Dome.

Enkele citaten uit het lovende juryrapport:

Jaz in the City is van A tot Z hip, hot & happening;

Muzikaal DNA perfect doorgevoerd in de totale missie, visie en marketingstrategie;

Het managementteam bruist, straalt plezier uit en is vooral zeer loyaal aan elkaar en het hotel;

General Manager a.k.a. Band Leader, Marjolein Bruschke, weet haar team als geen ander te laten shinen en tegelijkertijd succesvol te presteren;

Trots

Thomas Willms, Chief Executive Officer Deutsche Hospitality, feliciteert Marjolein Bruschke en haar team met deze prachtige prijs: “Wij zijn onwijs trots op de prestatie van Marjolein Bruschke en haar team. Zij doen een fantastische job in Amsterdam, blijven zichzelf onderscheiden en wij zijn heel blij dat hun inzet nu met zo’n fantastische prijs is beloond, well done!”

Over Jaz in the City

Jaz in the City is een merk van Deutsche Hospitality. Jaz in the City biedt kamers met een cool, modern design, een goede service en de allernieuwste trends uit de lokale food en drinks cultuur. Daarmee weerspiegelt dit jonge hotelmerk de levendige sfeer van de stad en staat middenin de plaatselijke muziek- en cultuurscene. Het eerste Jaz in the City hotel werd in 2015 in Amsterdam geopend, het tweede in januari 2018 in Stuttgart. In Wenen gaat in 2020 een Jaz in the City open, in Dubai in 2022.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: