Louvre Hotels Group breidt uit in Italië

14 juli 2016 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Louvre Hotels Group drie nieuwe Italiaanse hotels aan haar portfolio toegevoegd. Andreas Tscherning, Vice president International Operations bij Louvre Hotels Group, haar partners en de burgemeester van Caserta, Carlo Marino, waren onlangs aanwezig bij de officiële opening van de nieuwe Golden Tulip hotels van Louvre Hotels Group in Italië: Golden Tulip Plaza Caserta, Golden Tulip Marina di Castello (beide omgebouwd) en Tulip Inn Napels Airport (nieuwbouw).
 
De drie hotels, die in totaal 720 kamers tellen, hebben elk hun eigen specifieke identiteit:
 

Golden Tulip Plaza Caserta richt zich op zowel de zakelijke reizigers als vakantiegangers. Het hotel telt 320 kamers en beschikt over 12 vergaderzalen, die samen plaats bieden aan 1000 personen.

Golden Tulip Resort Marina di Castello telt maar liefst 270 kamers en heeft daarnaast 3 zwembaden, de grootste golfbaan van Zuid-Italië, een spa en fitnesscentrum. Dit hotel richt zich dan ook echt op vakantiegangers, en is een uitstekende locatie voor ontspannen vakanties of grootschalige evenementen.

Tulip Inn Napels Airport is gevestigd in de buurt van de Gricignano NAVO-basis en verwelkomt dan ook voornamelijk Amerikaanse gasten.

 
Deze nieuwe hotels weerspielen de onlangs aangekondigde plannen van Golden Tulip voor wat betreft groei en ontwikkeling. Met deze drie hotels biedt de hotelketen haar klanten de mogelijkheid om te genieten van high-end service in lokale sfeer. Van de gasten ontvingen alle drie de hotels hoge cijfers voor ontvangst, service en organisatie en de kwaliteit van het eten.
 
De heer Andreas Tscherning sprak over de toevoeging aan het portfolio: "We zijn blij dat deze drie hotels tot onze hotelketen zijn toegetreden. Ik wil de familie Coppala dan ook bedanken voor hun vertrouwen in ons. Deze drie hotels, die samen goed zijn voor meer dan 700 kamers, zal een positieve invloed hebben op de ontwikkeling van Louvre Hotels Group in Italië."
 
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.175 hotels (>100.000 kamers) in 51 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip, onderdeel van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft ruim 230 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika  een  internationale  standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre  Hotels  Group  voert  bovendien de  merken  Première  Classe,  Campanile en Kyriad. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (37  hotels),  Campanile  (20  hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com
 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Verbouwen
City Resort Hotel Leiden realiseert nieuw Meeting & Event Center

City Resort Hotel Leiden gaat haar huidige Meeting & Event Center uitbreiden en vernieuwen. Het Meeting & Event Center van City Resort Hotel Leiden komt op de vijfde verdieping van het Level-gebouw aan de Bargelaan, direct naast het Centraal Station en krijgt een oppervlakte van maar liefst ...

Van der Valk
Cantharel’s keukentafel verbindt gast met eten

Vanaf 1 november start Van der Valk Hotel Apeldoorn-de Cantharel met een nieuwe initiatief. Gasten kunnen vanaf dat moment ook dineren aan Cantharel’s Keukentafel. Een culinair avondje uit in het naast het hotel gelegen landhuis waar ze onder leiding van chef-kok Justa van Ryssen en sommelier...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: vijf keer raak

“De hotelindustrie verliest de controle over haar eigen kamervoorraad.” Dat was een van de belangrijkste – wat apocalyptisch aandoende - voorspellingen in de white paper van de International Hotel Association over de toekomst van de hotelsector. Het in 1996 gepubliceerde rapport me...

Economie Achtergronden
Stevige groei meetings- en eventsbranche verwacht in 2019

Een decennium na de wereldwijde economische recessie van 2008, is de meetings- en eventsbranche teruggeveerd. Voor het vierde achtereenvolgende jaar laat de sector een consistente groei van uitgaven en bezoekers zien. Deze gestage en stabiele groei is de nieuwe norm binnen de meetings- en eventsbran...

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: