Louvre Hotels Group breidt uit in Italië

14 juli 2016 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Louvre Hotels Group drie nieuwe Italiaanse hotels aan haar portfolio toegevoegd. Andreas Tscherning, Vice president International Operations bij Louvre Hotels Group, haar partners en de burgemeester van Caserta, Carlo Marino, waren onlangs aanwezig bij de officiële opening van de nieuwe Golden Tulip hotels van Louvre Hotels Group in Italië: Golden Tulip Plaza Caserta, Golden Tulip Marina di Castello (beide omgebouwd) en Tulip Inn Napels Airport (nieuwbouw).
 
De drie hotels, die in totaal 720 kamers tellen, hebben elk hun eigen specifieke identiteit:
 

Golden Tulip Plaza Caserta richt zich op zowel de zakelijke reizigers als vakantiegangers. Het hotel telt 320 kamers en beschikt over 12 vergaderzalen, die samen plaats bieden aan 1000 personen.

Golden Tulip Resort Marina di Castello telt maar liefst 270 kamers en heeft daarnaast 3 zwembaden, de grootste golfbaan van Zuid-Italië, een spa en fitnesscentrum. Dit hotel richt zich dan ook echt op vakantiegangers, en is een uitstekende locatie voor ontspannen vakanties of grootschalige evenementen.

Tulip Inn Napels Airport is gevestigd in de buurt van de Gricignano NAVO-basis en verwelkomt dan ook voornamelijk Amerikaanse gasten.

 
Deze nieuwe hotels weerspielen de onlangs aangekondigde plannen van Golden Tulip voor wat betreft groei en ontwikkeling. Met deze drie hotels biedt de hotelketen haar klanten de mogelijkheid om te genieten van high-end service in lokale sfeer. Van de gasten ontvingen alle drie de hotels hoge cijfers voor ontvangst, service en organisatie en de kwaliteit van het eten.
 
De heer Andreas Tscherning sprak over de toevoeging aan het portfolio: "We zijn blij dat deze drie hotels tot onze hotelketen zijn toegetreden. Ik wil de familie Coppala dan ook bedanken voor hun vertrouwen in ons. Deze drie hotels, die samen goed zijn voor meer dan 700 kamers, zal een positieve invloed hebben op de ontwikkeling van Louvre Hotels Group in Italië."
 
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.175 hotels (>100.000 kamers) in 51 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip, onderdeel van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft ruim 230 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika  een  internationale  standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre  Hotels  Group  voert  bovendien de  merken  Première  Classe,  Campanile en Kyriad. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (37  hotels),  Campanile  (20  hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Events Hoteltech
Programma HotelTech: Annemarie van Gaal, Jeroen Smit en nog veel meer

Achter de schermen wordt er druk gewerkt aan het definitieve programma van HotelTech 2019, dat op 18 november plaatsvindt in Bunnik. De eerste namen zijn bekend en hierbij lichten we een tipje van de welbekende sluier op. DAGVOORZITTER Jeroen Smit Jeroen Smit is onderzoeksjournalist en aut...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: de GM-functie wordt bedreigd

Hotelbanen zie je zelden in de populaire lijstjes van uitstervende functies die bedoeld zijn om de lezer een afschrikwekkend kijkje in de toekomst te geven. Met ronkende titels als ‘Deze 11 beroepen staan op de lijst om uit te sterven’ en ‘Pikken de robots jouw baan in?’ gaan...

Duurzaamheid
Nog een paar dagen de tijd: meld je aan voor de Food Waste Challenge

Wist je dat 14% van alle voedselverspilling plaatsvindt in de horeca? Dat is voor de Nederlandse horeca maar liefst ruim 51 miljoen kilo voedsel. Voedsel dat de wereld hard nodig heeft en wat een verliespost is voor de horeca. De Rabobank biedt nu samen met de coalitie Samen tegen Voedselverspilling...

Opening Internationaal
Nieuw JA Lake View Hotel Opent in het grootste experience resort van Dubai

Het JA Lake View Hotel, dat op 22 september opent, is het derde unieke pand in het 1 miljoen vierkante meter grote JA The Resort in Jebel Ali, Dubai. Het JA Lake View Hotel is een uniek gebouw met panoramisch uitzicht over de golfbaan en de Arabische zee en wordt omschreven als een 'design-gedre...

Advertorial
Revenue Management: onmisbare expertise voor een optimale bedrijfsvoering

Hotels richten zich in hun dagelijkse werkzaamheden vooral op service en beleving, maar missen budget en expertise om hun hotelkamers structureel bezet en strategisch geprijsd te krijgen. Dat kan een optimale omzet in de weg staan. IFHG, de Hospitality Expert met jarenlange ervaring in de dynamische...

Achtergronden
Zo til je je revenue management skills naar een hoger niveau

De essentie van revenue management is om hotelkamers en zalen tegen het best mogelijke tarief aan te bieden. Dat lijkt makkelijker dan het is. Daarom heeft de HM-Academy in samenwerking met Stan Josephi de tweedaagse masterclass revenue management ontwikkeld. Wegens de grote belangstelling zijn er e...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: