Louvre Hotels Group breidt uit in Italië

14 juli 2016 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Louvre Hotels Group drie nieuwe Italiaanse hotels aan haar portfolio toegevoegd. Andreas Tscherning, Vice president International Operations bij Louvre Hotels Group, haar partners en de burgemeester van Caserta, Carlo Marino, waren onlangs aanwezig bij de officiële opening van de nieuwe Golden Tulip hotels van Louvre Hotels Group in Italië: Golden Tulip Plaza Caserta, Golden Tulip Marina di Castello (beide omgebouwd) en Tulip Inn Napels Airport (nieuwbouw).
 
De drie hotels, die in totaal 720 kamers tellen, hebben elk hun eigen specifieke identiteit:
 

Golden Tulip Plaza Caserta richt zich op zowel de zakelijke reizigers als vakantiegangers. Het hotel telt 320 kamers en beschikt over 12 vergaderzalen, die samen plaats bieden aan 1000 personen.

Golden Tulip Resort Marina di Castello telt maar liefst 270 kamers en heeft daarnaast 3 zwembaden, de grootste golfbaan van Zuid-Italië, een spa en fitnesscentrum. Dit hotel richt zich dan ook echt op vakantiegangers, en is een uitstekende locatie voor ontspannen vakanties of grootschalige evenementen.

Tulip Inn Napels Airport is gevestigd in de buurt van de Gricignano NAVO-basis en verwelkomt dan ook voornamelijk Amerikaanse gasten.

 
Deze nieuwe hotels weerspielen de onlangs aangekondigde plannen van Golden Tulip voor wat betreft groei en ontwikkeling. Met deze drie hotels biedt de hotelketen haar klanten de mogelijkheid om te genieten van high-end service in lokale sfeer. Van de gasten ontvingen alle drie de hotels hoge cijfers voor ontvangst, service en organisatie en de kwaliteit van het eten.
 
De heer Andreas Tscherning sprak over de toevoeging aan het portfolio: "We zijn blij dat deze drie hotels tot onze hotelketen zijn toegetreden. Ik wil de familie Coppala dan ook bedanken voor hun vertrouwen in ons. Deze drie hotels, die samen goed zijn voor meer dan 700 kamers, zal een positieve invloed hebben op de ontwikkeling van Louvre Hotels Group in Italië."
 
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.175 hotels (>100.000 kamers) in 51 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip, onderdeel van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft ruim 230 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika  een  internationale  standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre  Hotels  Group  voert  bovendien de  merken  Première  Classe,  Campanile en Kyriad. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (37  hotels),  Campanile  (20  hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
“Forse huurverlaging is nu echt wel mogelijk voor hoteliers"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit achtste hoofdstuk b...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Hoe maak ik mijn hotel meer crisisbestendig?

Hotels sluiten massaal hun deuren vanwege het coronavirus. Een zeer ingrijpend en moeilijk besluit. Hotelketens Van der Valk en Fletcher kondigen aan ruimte beschikbaar te stellen om herstellende coronapatiënten op te vangen. Ziekenhuizen houden zo meer ruimte over voor de zware zorg. Geven hot...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: AI!

Of ik het verschil wist tussen artificiële intelligentie en robotisering? Het was een vraag van iemand die mij aansprak nadat ik een verhaal over hoteltrends had gehouden waarin ik weer eens mijn stokpaardje over High Tech en High Touch had bereden. Eerlijk gezegd had ik de begrippen altijd los...

Coronadagboek Bart Reints Bok: "Ik ontving een absurde e-mail van Emesa"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit zevende hoofdstuk b...

Personalia
Rogier Braakman keert terug in de hotellerie

Rogier Braakman keert terug in de hotellerie. De voormalig Managing Director van IHMG laat het volgende via zijn LinkedIn weten: "Terug in de hotelbusiness... Na anderhalf jaar 'hotelbusiness-sabbatical' (en het opdoen van nieuwe ervaringen in vele IT-gerelateerde bedrijven) voel ik me ...

Hotelketens
Hotelketen onder de loep: InterContinental Hotels Group

In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. In deze uitgave behandelen we IHG, een toonaangevend merk met wereldwijd 400.000 werknemers die werkzaam zijn in meer dan 100 landen. De merken IHG telt 16 merken, waarbij...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: