Louvre Hotels Group breidt uit in Italië

14 juli 2016 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Louvre Hotels Group drie nieuwe Italiaanse hotels aan haar portfolio toegevoegd. Andreas Tscherning, Vice president International Operations bij Louvre Hotels Group, haar partners en de burgemeester van Caserta, Carlo Marino, waren onlangs aanwezig bij de officiële opening van de nieuwe Golden Tulip hotels van Louvre Hotels Group in Italië: Golden Tulip Plaza Caserta, Golden Tulip Marina di Castello (beide omgebouwd) en Tulip Inn Napels Airport (nieuwbouw).
 
De drie hotels, die in totaal 720 kamers tellen, hebben elk hun eigen specifieke identiteit:
 

Golden Tulip Plaza Caserta richt zich op zowel de zakelijke reizigers als vakantiegangers. Het hotel telt 320 kamers en beschikt over 12 vergaderzalen, die samen plaats bieden aan 1000 personen.

Golden Tulip Resort Marina di Castello telt maar liefst 270 kamers en heeft daarnaast 3 zwembaden, de grootste golfbaan van Zuid-Italië, een spa en fitnesscentrum. Dit hotel richt zich dan ook echt op vakantiegangers, en is een uitstekende locatie voor ontspannen vakanties of grootschalige evenementen.

Tulip Inn Napels Airport is gevestigd in de buurt van de Gricignano NAVO-basis en verwelkomt dan ook voornamelijk Amerikaanse gasten.

 
Deze nieuwe hotels weerspielen de onlangs aangekondigde plannen van Golden Tulip voor wat betreft groei en ontwikkeling. Met deze drie hotels biedt de hotelketen haar klanten de mogelijkheid om te genieten van high-end service in lokale sfeer. Van de gasten ontvingen alle drie de hotels hoge cijfers voor ontvangst, service en organisatie en de kwaliteit van het eten.
 
De heer Andreas Tscherning sprak over de toevoeging aan het portfolio: "We zijn blij dat deze drie hotels tot onze hotelketen zijn toegetreden. Ik wil de familie Coppala dan ook bedanken voor hun vertrouwen in ons. Deze drie hotels, die samen goed zijn voor meer dan 700 kamers, zal een positieve invloed hebben op de ontwikkeling van Louvre Hotels Group in Italië."
 
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.175 hotels (>100.000 kamers) in 51 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip, onderdeel van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft ruim 230 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika  een  internationale  standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre  Hotels  Group  voert  bovendien de  merken  Première  Classe,  Campanile en Kyriad. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (37  hotels),  Campanile  (20  hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview
"Sales is oprecht nieuwsgierig zijn"

De essentie van sales. In het jaar dat de hotellerie ondersteboven werd gekegeld, zijn veel hotels anders naar hun salesprocessen gaan kijken. Van zwaar afhankelijk van OTA’s, naar op de juiste momenten de klant persoonlijk benaderen. Een ding is zeker: de kennis over en verbinding mét ...

Horeca naar de stembus deel twee: PvdA

Op 17 maart gaat Nederland naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. In aanloop naar die verkiezingen analyseert de redactie van Hospitality Management wat de grote politiek partijen voor ondernemend Nederland in hun verkiezingsprogramma hebben staan. Het zijn roerige tijden voor horecaonder ...

Personeel Hotelketens
Marriott International benoemt nieuwe CEO en President

De Raad van Bestuur van Marriott International heeft aangekondigd dat Anthony 'Tony' Capuano is benoemd tot Chief Executive Officer en is toegetreden tot de Raad van Bestuur van het bedrijf, met onmiddellijke ingang. Voorheen was hij Group President, Global Development, Design and Operation ...

Economie Hotelketens Internationaal
Accor verkoopt een belang van 1,5 procent in Huazhu voor 239 miljoen

Accor maakt bekend dat het de verkoop van een belang van 1,5% in Huazhu Group Limited (HTHT) heeft afgerond voor 239 miljoen euro. Deze transactie stelt Accor in staat om verdere waardecreatie van de initiële investering te ontwikkelen en tegelijkertijd haar balans te vereenvoudigen. Na deze tr ...

Horeca naar de stembus deel één: VVD

Op 17 maart gaat Nederland naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. In aanloop naar die verkiezingen analyseert de redactie van Hospitality Management wat de grote politieke partijen voor ondernemend Nederland in hun verkiezingsprogramma hebben staan. Het zijn roerige tijden voor horecaonde ...

Hotelketens Achtergronden
Pillows Hotels opent nieuw boutique hotel in Hanzestad Deventer

Pillows Luxury Boutique Hotel Aan De IJssel in Deventer en het bijbehorende IJssel Restaurant openen op 1 maart van dit jaar hun deuren. “Volledig tegen de stroom in openen we een nieuw hotel”, vertelt CEO Loes Dingemans trots. “Dit hotel bevindt zich op de mooiste plek van Overijs ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: