Louvre Hotels start wervingscampagne

13 juli 2011
Louvre Hotels start wervingscampagne

Deze week start de Louvre Hotels Group een speciale campagne om nieuwe hotels in de Benelux te werven door het geven van een aanzienlijke korting op de entrance fee. Vooral het gedifferentieerde karakter van de groep met labels van één tot en met vijf sterren zorgt er voor dat veel hotels in aanmerking komen.

*Zelfstandig en/of samenwerken*
Voor geïnteresseerde hoteliers biedt Louvre Hotels Group met onder andere Golden Tulip en Campanile een afgewogen balans tussen zelfstandigheid en samenwerken. Al eerder kondigde de groep aan te willen uitbreiden.

*Kennismakingskorting van 50%*
De internationale keten die momenteel op nummer acht wereldwijd staat voert zeven merken en is zeer ambitieus. "We zijn verheugd om meer hotels te mogen verwelkomen", zegt Haike Blaauw, verantwoordelijk voor de groep in de Benelux. "We introduceren een kennismakingskorting van 50% omdat we weten dat we het waar kunnen maken door meetbare, toegevoegde waarde aan hotels te kunnen bieden. Nu de markt weer aantrekt is dit voor ons het moment om potentiële collega's een laatste duwtje in de rug te geven", aldus Blaauw.

*Diverse vormen mogelijk*
Er zijn diverse samenwerkingsverbanden mogelijk, hotels kunnen een franchise overeenkomst aangaan of kiezen voor een management contract.
Geïnteresseerden van hotels kunnen contact op nemen met de afdeling business development van Louvre Hotels Benelux via "e-mail":mailto:development@louvre-hotels.com of (033) 422 77 22. De aanbieding is tot het einde van het jaar geldig.

~Frank Lindner~

Overig nieuws