Peter Mooijman HotelHeld van 2011

7 oktober 2011 |
Peter Mooijman HotelHeld van 2011

In Hotel Des Indes in Den Haag is Peter Mooijman gehuldigd tot HotelHeld. Naast de felicitaties nam Mooijman ook het felbegeerde HorecaHelden-speldje, de oorkonde en bloemen in ontvangst. Hij was samen met
Mido Ashra van het Sherton Amsterdam Airport Hotel en Ben de Ruijter van Stroom Rotterdam voor de titel genomineerd. Via www.horecahelden.nl ontving Peter de meeste stemmen.
Reactie Mooijman: een enorme eer
Verrast en vereerd was Peter Mooijman met zijn nominatie. “Ik was blij verrast met mijn nominatie. Dit is toch een grote blijk van waardering en dat door je eigen collega’s! In de strijd om de stemmen hebben ze me bovendien enorm gesteund, evenals het voltallig managementteam!”


De genomineerden flankeren de winnaar

Nu de titel HotelHeld binnen is, zijn Peter en zijn fans vastbesloten om de landelijke titel HorecaHeld 2012 in de wacht te slepen. "We gaan een slim plan bedenken!", aldus een trotse Evalien Linthorst, Human Resources Manager bij Hotel Des Indes.

Uit de nominatie
“Peter Mooijman van Hotel Des Indes in Den Haag is de nestor van zijn team. Hij vervult een echte vaderrol. Hij staat altijd klaar voor zijn collega’s en heeft al menig stagiaire en nieuwe medewerker wegwijs gemaakt binnen de horeca. Hij neemt mensen bij de hand, inspireert, motiveert en enthousiasmeert hen voor het horecavak. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij Peter. Niet alleen richting het personeel is hij altijd vriendelijk, ook de gasten ontvangen altijd een vriendelijke service.”

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Corona
kabinet breidt steun- en herstelpakketten uit

Door het verlengen van de lockdown en de invoering van de avondklok heeft het demissionair kabinet besloten de steun- en herstelpakketen uit te breiden. Met deze uitbreiding van het pakket is een totaalbedrag gemoeid van 7,6 miljard euro. De verruimingen gelden voor het eerste en tweede kwartaal van ...

OTA's Achtergronden
Personeel belangrijkste aspect bij beoordeling accommodaties

Op 19 januari reikte Booking.com 10.408 Traveller Review Awards voor 2021 in Nederland uit, die op basis van miljoenen klantrecensies zijn toegekend. Met de Awards zet Booking.com partners uit 220 landen en gebieden wereldwijd in het zonnetje, die de reiservaring van reizigers meer gedenkwaardig maa ...

Wet- en regelgeving Corona
Avondklok 23 januari van kracht

Het demissionair kabinet wil de verwachte avondklok in gaan voeren. Dat maakte premier Rutte op de persconferentie van woensdag 20 januari bekend. Donderdag 21 januari debatteerde het kabinet over de invoering met de Tweede Kamer. De Kamer steunde het het besluit, waardoor de avondklok vanaf zaterda ...

Ondernemen
Tips voor een onweerstaanbare hotelwebsite

De Hotel Website of the Year verkiezing 2021 zit erop. Tijdens een feestelijke, online ceremonie werd op 14 januari jl. de winnaar bekendgemaakt: Max Brown Hotels heeft de eer om deze titel een jaar lang te mogen voeren. Een fantastische prestatie. Wat kunnen we leren van de winnende website en de a ...

Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Akkoord!  

Naast Van der Valk met een dikke 700 miljoen euro omzet en Fletcher met 285 miljoen omzet in 2019, zijn er nog een stuk of vijf echt Nederlandse ketens over (Westcord, Eden, Bastion, Inntel, Amrâth en Postillion) met een gezamenlijke omzet van zo’n 430 miljoen in 2018 en vast wel meer in ...

Tech Longread
Kunstmatige intelligentie in de hotellerie (deel 1)

Robots kunnen steeds meer horecataken uitvoeren, zo schreef Marthijn van Oostveen in september 2019 op deze website. Anderhalf jaar daarvoor drukte Stef Driessen hoteliers al op het hart dat ze snel moesten anticiperen op de opkomst van voice assistants zoals Siri en Cortana. Toch zijn er in Ned ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: