AccorHotels presenteert op unieke wijze snelgroeiende merkportfolio in Benelux

Auteur: Thijs Jacobs
Hotelketens 25 juni 2018
AccorHotels presenteert op unieke wijze snelgroeiende merkportfolio in Benelux

Voor fans van raadsels en snuggere online gamers is er van 22 juni tot 13 juli maar één adres: de virtuele en mysterieuze ‘Riddle Room’ van AccorHotels. Met dit interactieve en digitale spel ontvouwt AccorHotels, wereldleider op het gebied van reizen en lifestyle, een communicatiecampagne waarmee je zijn merken en hotels kan ontdekken via sociale media. Uniek in de hotelsector.

Spel

De ‘Riddle Room’ is een competitief en gratis spel, gestuurd door een chatbot via Facebook Messenger. Vier weken lang krijgen deelnemers de kans om telkens in tweeënhalve dag drie raadsels op te lossen, en zo te ontdekken in welk hotel van de groep AccorHotels de Riddle Room zich bevindt. Als deelnemers de raadsels niet op tijd oplossen, worden ze uitgenodigd voor een nieuwe sessie. In geval van twijfel bij een antwoord, kan de gamer steeds een hint vragen of hulp aan een vriend via de chatbot. De deelnemers kunnen ook steeds de zeer informatieve websites van de groep raadplegen (www.ibis.com, www.novotel.com, www.mercure.com,www.pullmanhotels.com, www.sofitel.com, www.accorhotels.com, www.accorhotels-group.com). Wanneer gamers er niet in slagen de drie raadsels op te lossen, kunnen ze nog steeds de naam van het hotel waar de Riddle Room zich bevindt raden.

Winnaars

Deze competitieve game presenteert op een ludieke en originele manier de merken van tien hotels van de groep AccorHotels in de Benelux. De drie winnaars van elke sessie mogen na hun digitale ervaring effectief overnachten in het hotel. 

Klaar om de uitdaging aan te gaan? Bezoek de Riddle Room op Facebook Messenger: https://www.facebook.com/RiddleRoomAccorNL/.

Overig nieuws