Amrâth Hôtels presenteert nieuwe GM's in Haarlem en Eindhoven

26 juli 2016 | Linda Groothuijse

Amrâth Grand Hotel Frans Hals in Haarlem en Best Western Eindhoven, beide onderdeel van Amrâth Hôtels, hebben een nieuwe General Manager. Maud Vroom is  recentelijk gestart bij Amrâth Grand Hotel Frans Hals Haarlem en Fanny van den Dries bij Best Western Eindhoven.

Maud Vroom

Na afronding van haar opleiding aan de Hogere Hotelschool Leeuwarden in 2002 startte Maud haar carrière in 2004 bij het Holiday Inn Hotel in Leiden als Sales Executive. In 2006 is Maud in dienst getreden van Amrâth Hôtels en heeft hier sindsdien diverse salesfuncties bekleed, waaronder al eerder in Amrâth Grand Hotel Frans Hals als Sales Manager, betrokken bij de opening van het hotel in 2006. Meest recent was Maud werkzaam als Director of Sales van het vijf-sterren Grand Hotel Amrâth Amsterdam. Tussentijds is Maud in 2015 tevens betrokken geweest bij het opzetten van het sales team van Grand Hotel Amrâth Kurhaus na overname van het hotel in 2014. Maud heeft per 18 juli 2016 de leiding van het Amrâth Grand Hotel Frans Hals in Haarlem overgenomen van  Fanny van den Dries en keert hiermee na 10 jaar terug bij het hotel waar zij haar carrière bij Amrâth gestart is. 

Fanny van de Dries

Fanny van den Dries heeft haar functie als General Manager van Amrâth Grand Hotel Frans Hals overgedragen aan Maud Vroom en is per 18 juli 2016 aangetreden als General Manager van Best Western Eindhoven. Fanny heeft binnen Amrâth Hôtels diverse functies bekleed en is met een korte pauze al sinds 2008 werkzaam voor Amrâth Hôtels. Fanny begon haar loopbaan bij Amrâth Hôtels in Grand Hotel Amrâth Amsterdam als Banquet Sales Coördinator en was later actief als Regional Sales Manager voor Amrâth Hôtels en als Assistent Manager van Amrâth Grand Hotel Frans Hals, waarover zij sinds 2014 de leiding had als General Manager. 

 

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: