Creëer een onderscheidend voordeel in de badkamer

7 november 2018 | Thijs Jacobs

Gelijkvloers en drempelloos douchen zorgt voor meer ruimtelijk comfort, is veiliger, beter toegankelijk, hygiënischer en zorgt voor lagere onderhoudskosten. Het A-merk HÜPPE biedt hiervoor twee bijzondere doucheplateaus.

Een badkamer met een vlakke drempelloze douchevloer is voor een hotel een onderscheidend voordeel. Dankzij de vele afmetingen en kleuren zijn de vlakke doucheplateaus van HÜPPE harmonieus in elke badkamer te integreren. Door de ruime afmetingen genieten uw gasten van veel ruimtelijk comfort. Het vlakke doucheplateau heeft ook geen obstakels en afstapjes. Dat zorgt sowieso voor meer veiligheid. Bovendien is de toegankelijkheid altijd goed, dus ook ideaal voor gasten die minder goed ter been zijn, of gasten die met een rolstoel de douche willen betreden.

Voor gebruik in hotels

Voor douchevloeren biedt HÜPPE twee series, de doucheplateaus EasyFlat en EasyStep. Elke serie heeft zijn eigen specifieke kenmerken en voordelen, die zijn afgestemd op gebruik in o.a. hotels. Zoals het slijtvaste materiaal, het voetgevoel, de hygiëne, het geluidsaspect, het onderhoud en de mogelijkheden m.b.t. antislip. Deze unieke voordelen heeft HÜPPE duidelijk uiteengezet in een whitepaper.

Ga via deze link naar de whitepaper of kijk op https://www.hueppe.com

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Duurzaamheid
a&o Hostels biedt gasten gratis drankje aan in plaats van kamerschoonmaak

Hostelgasten kunnen vanaf nu bij alle a&o Hostels vrijwillig afzien van een dagelijkse schoonmaak van hun kamer. In ruil hiervoor krijgen zij een gratis drankje in de bar aangeboden. De hostelketen, met 39 vestigingen in 23 Europese steden, is tot deze beslissing gekomen na een uitgebreide proef...

Economie
Dit zijn de hotelvastgoed transacties van 2018

In 2018 is in Nederland voor ruim € 910 miljoen aan hotelvastgoed verkocht. Dit is een verwachte daling ten opzichte van het recordjaar van 2017, toen ruim € 1,7 miljard aan hotelvastgoed werd verkocht. Gezien het grote aantal unieke transacties in 2017 kon niet worden verwacht dat 2018 di...

Interview Longread
Outsourcing (deel 1): Volledig ontzorgen door outsourcing is een illusie

Hotels kunnen niet zonder outsourcing. Maar waar de één zonder blikken of blozen een externe partij inhuurt voor de F&B, doet de ander uit volle overtuiging zelf de schoonmaak. Of je nu in- of uitbesteedt, in beide gevallen blijft er voor de opdrachtgever een belangrijke rol weggel...

Columns Ewout Hoogendoorn
Go, Dutch Hotel Cities!

De Dutch Hotel City Index heeft dit jaar weer Amsterdam als de verrassende nummer één. Niet spannend? Nee, nu nog niet. Maar voor hoe lang nog? Amsterdam doet z’n stinkende best om van die pole position af te komen. Geen ‘I Amsterdam’, wordt het ‘Hi Lemmermeer&r...

Tech Advertorial
Meer tijd voor gasten met minder leveranciers

Met nieuwe technologie en smart data kun je rechtstreeks boeken bevorderen, doeltreffend upsellen en service op maat bieden. Maar als je al die mogelijkheden wilt benutten, heb je vaak met veel verschillende leveranciers te maken. PMS-aanbieder Guestline breidt het bestaande platform uit met de nieu...

Wet- en regelgeving Hotelbouwplannen
Brandveiligheid in hotels: “Hoteliers hebben vaak geen idee”

Max van Holst Pellekaan is dé expert op het gebied van brandveiligheid in de hotellerie. Hij verbaast zich over de onwetendheid van veel hoteliers. “En dat kan uiteindelijk ontzettend veel geld kosten, dat is zonde.” Hij ziet het steeds vaker om zich heen. Hoteliers die na de v...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: