De 10 best gelezen artikelen van 2015

4 januari 2016 |
De 10 best gelezen artikelen van 2015<

Dit waren de 10 best gelezen artikelen van 2015 op hospitality-management.nl. Er werd opvallend veel gekeken naar de vacatures en ook de downloads
bleken ongekend populair. Daarnaast werd er binnen de website veel gezocht naar nieuws over bepaalde onderwerpen, getuige de activiteit binnen het nieuwsarchief. Hier volgen de 10 best gelezen nieuwsberichten van 2015:

1. Sharia ingevoerd in Londens hotel Blijkbaar houden we met zijn allen van opmerkelijk nieuws, aangezien het geen alledaags nieuwsbericht betreft.

2. F&B Professional of the Year: stem nu! Op 28 december pas online geplaatst en in drie dagen de nummer twee in de jaarlijst. De wedstrijd van de AF&BM blijkt ongekend populair.

3. Tripadvisor ontmaskerd door neprestaurant Weer een opmerkelijk nieuwsbericht. We houden met zijn allen het nieuws over reviewwebsites goed in de gaten. Reviews zijn dan ook belangrijker dan ooit.

4. BTW in de horeca BTW is een onderwerp waar vaak op wordt gezocht. Het aantal organische bezoekers is dan ook groot op dit nieuwsitem.

5. Mario Ridder opent restaurant in Hilton Amsterdam De naam van een beroemde chef, gecombineerd met een aansprekende hotelnaam doet wonderen.

6. Gratis download allergenenlijst 2015 was het jaar van de allergenen in de horeca. Een allergenenlijst is dan natuurlijk handig om bij de hand te hebben.

7. Stenden HMS excellent beoordeeld Hotelscholen zijn verwikkeld in een strijd om erkenning. Wie is de beste? Goed nieuws reist dan ook snel, zo blijkt uit de hoge rangschikking van dit nieuwsitem.

8. W Hotel in Amsterdam aangekondigd Nieuwe hotels, en met name in onze hoofdstad, trekken veel aandacht. Ook in 2015.

9. De 10 vakantietrends voor 2015 Lijstjes doen het goed, en zeker lijstjes met trends.

10. Breaking news: Google wordt een OTA OTA's zijn belangrijk voor de hotellerie. Als het machtige Google zich dan ook nog mengt in de strijd, dan is dat 'hot news'.

Net niet in de top 10?
Op 11 het interview met Gillian Tans, COO van Booking.com en op 12 nieuws over een hoge boete voor een hotelketen.

Thijs Jacobs





Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Amsterdam
Hoofdkantoor The Student Hotel naar Amsterdam

Vanwege de exponentiële groei van The Student Hotel, heeft het internationale hoofdkantoor zich in januari 2020 in Amsterdam Noord gevestigd. Het culturele, eclectische en industriële bedrijventerrein in Noord sluit naadloos aan bij de kernwaarden van TSH. Het nieuwe hoofdkantoor is gev...

Amsterdam Verbouwen
De L'Europe Amsterdam brengt Amsterdamse iconen samen in 't Huys

Hotel De L'Europe Amsterdam opent in maart de deuren van 't Huys. Een vernieuwde vleugel van het hotel, met een eigen ingang aan de Nieuwe Doelenstraat, waar zowel de Amsterdammer als de hotelgast 'Original Amsterdam Luxury' vindt. 't Huys biedt onderdak aan drie Amsterdamse toon...

Awards Amsterdam
Park Inn by Radisson Amsterdam City West is hotel van het jaar

Het nieuwe Park Inn by Radisson Amsterdam City West hotel is verkozen tot ‘Hotel van het Jaar 2019’ in de regio Midden- en Zuid-Europa van de Radisson Hotel Group (RHG). Het designhotel behaalde op het gebied van bezettingsgraad, kwaliteit, omzet, gast-reviews, duurzaamheid en veiligheid...

Van der Valk
Van der Valk gaat hotelgasten helpen om te stoppen met roken

Waar Van der Valk Hotels de afgelopen jaren met haar Vitaal-concept al grote stappen zette in de gezondheidsmarkt, gaat ze nu ook haar gasten helpen met het stoppen met roken. In een 5-daags intern programma wordt er middels zowel groeps- als individuele coaching een extra stimulans gecreëerd o...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Hotel Den Haag
Kennisnetwerk Destinatie Nederland zet in op gastvrijheidsbeleving door samenwerking met Hotelschool The Hague

Hoe kun je als destinatiemanagement organisatie (DMO) een bijdrage leveren aan de gastvrijheidsbeleving van jouw stad of streek? Dat is de vraag die regelmatig gesteld wordt binnen Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Gastvrijheid is één van de pijlers binnen Perspectief2030, de visie o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: